Trisse kirjoitti:Joo, älä jankuta. Ois kai pitänyt mennä mutten hyötynyt niistä kun kävin...
Trisse kirjoitti:... Psykiatri oli tosi flegmaattinen ja ainoa mitä sanoi vuosien aikana että kannattaisiko minun ottaa koira.
Pinja kirjoitti:NYT LOPPU PYÖRIMINEN TRISSEN HOITO JA TYÖASIOIDEN YMPÄRILLÄ!
Trisse kirjoitti:Minäkään en ymmärrä miksi minun pitää validoida elämääni täällä jotenkin...
Trisse kirjoitti:... Ilmoitin Kyllästyneen viestin asiattomana ja olen valmis ilmoittamaan hilpankin viestit.
Trisse kirjoitti:Joo, kyllä luultavasti. Vaikea pitää intonsa. Toisaalta sitä ei ollut alunperinkään kovin paljon (työn suhteen ainakaan).
Ryysy kirjoitti:Trisse kirjoitti:Joo, kyllä luultavasti. Vaikea pitää intonsa. Toisaalta sitä ei ollut alunperinkään kovin paljon (työn suhteen ainakaan).
Olen aika ajoin ihmetellyt, millaisia ne ihmiset ovat (joita telkkarissakin näytetään - hakevat 200 työpaikkaa jne.), jotka eivät lannistu. Mulle aina jo yksikin "teitä ei valittu haastatteluun, ei työhön, ei opiskelemaan (mitä näitä nyt on)" lannistaa... mietin josko näihin jossakin vaiheessa tottuu sitten. Tiedän ainakin joitakin ihan työkykyisiä hyvinkin koulutettuja, joilla mennyt itsearvostus tai -luottamus myös tosi helposti tyyliin "eikö ne mua EDES tällaiseen hommaan ota"... Tämä on tosi harmillista niille, joilla olisi oikeasti motivaatiota, josta olisi ainakin rippeet vielä jäljellä. Alkaa kans kohta rippehetkin karista! Ymmärrän siis myös sen, että aikanaan joistakin voi kehittyä paljon parjattuja "työhaluttomia".
Hilppa kirjoitti:Kun niitä tappioita kuitenkin tulee, niin miten sinä Valkosiipi niitä käsittelet/käsittelisit? Onhan sekin tietty vaihtoehto, että ei juuri käsittele tappioita, vaan yrittää päästä niistä mahdollisimman vähillä eikä jää käsittelemään niitä syvemmin. Joko keskittyy seuraaviin koitoksiin ja nopeat analyysit, miten voi tehdä toisin, jotta ei enää toistuisi sama.
Pinja kirjoitti:Jatkuvia ahdistushuippuja ollut psykiatrin tapaamisen jälkeen. Olen helvetillisessä tilanteessa.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa