Trisse kirjoitti:Miksi sinä kiusaat minua nyt noin kovin?..
Kirjoitustesi kommentointi ja/tai kritisoiminen ei ole kiusaamista.
Trisse kirjoitti:Miksi sinä kiusaat minua nyt noin kovin?..
Ryysy kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Vihjaat, että työkyvyttömyytesi olisi ominaisuus, johon et voi itse lainkaan vaikuttaa. Enpä usko, että noin olisi.
Pukeutuminen ja tennarit antavat kuvan ulospäin asenteestasi.
Ei ollut mulle kommentti. Mutta ihanpa vain pistin merkille, että vaatteet on kalliita - siis jos asialliset ja hyvät haluaa osataa!...
Ryysy kirjoitti:... Miten työkyvyttömyyteen voi itse vaikuttaa, on toinen ihmetyksen aiheeni...
Trisse kirjoitti:Miksi sinä kiusaat minua nyt noin kovin? Ymmärrän että haluat antaa takaisin pistojani mutta olen jäämässä työkyvyttömyyseläkkeelle, en jaksa nyt piikittelyäsi millään. Voisitko lopettaa kiusaamisen?
- -
Ryysy kirjoitti:Mitä tykkäätte tällaisista 2-in-1 -neuletakeista, joissa on ikäänkuin muka-paita ja neule tms. samassa? Ei siis tarvitse olla juuri tällainen kuin kuvassa... Entä sitten sellaiset paidat, joissa on olevinaan kauluspaita alla (en löytänyt kuvaa)?
Pinja kirjoitti:NYT LOPPU PYÖRIMINEN TRISSEN HOITO JA TYÖASIOIDEN YMPÄRILLÄ!
Kyllästynyt kirjoitti:Ryysy kirjoitti:Mutta ihanpa vain pistin merkille, että vaatteet on kalliita - siis jos asialliset ja hyvät haluaa osataa!...
Ei välttämättä - ja kymmenen halpaa tulee helposti kalliimmaksi kuin yksi hyvä.
Trisse kirjoitti:- -
Kysymykseni oli tämä: "Siis tarkoituksesi oli kannustavassa mielessä ottaa esille että minun työni eivät ole jatkuneet? Millä tavoin luulit viestiesi kannustavan minua yrittämään?"
Trisse kirjoitti:Yksityisellä voi johtaa. Minullakin on johtanut. Kaupungilla ei.
(Vittuakos aloit vänkyttää sitten?)
Trisse kirjoitti:Yksityisellä voi johtaa. Minullakin on johtanut. Kaupungilla ei.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa