Trisse kirjoitti:Toivon etten itse olisi hakenut apua ollenkaan niin olisi jäänyt vaille monenlaista pahaamieltä. Se tuli tehtyä vähän kuin automaattisesti kun kärsin unettomuudesta ja esiintymisjännityksestä vaikken koskaan saanutkaan mitään apua (ellei rauhoittavien lääkkeiden kirjoittamista lasketa).
Trisse kirjoitti:Joo, ja ne olivat ne positiivisimmat kerrat...
Trisse kirjoitti:Harmi ei ollut ne kerrat jolloin jätin menemättä vaan ne kerrat kun menin. YTHS:n jälkeen (2005) en ole jättänyt menemättä kertaakaan kun en ole halunnut maksaa sakkomaksua..
"... Perunut edellisen hokoajan,toivonut iltapäiväaikaa ja ko.hokoajan siirtänyt.Nyt poisjäänti sairauden vuoksi..."
Trisse kirjoitti:Menin paikalle kaikkiin tapaamisiin paitsi ollessani kovassa kuumeessa. Kai nyt hoitoneuvottelun aikaa saa siirtää vai onko sekin synti?
Trisse kirjoitti:MINÄ SELITIN JO! LOPETA!!!
Trisse kirjoitti:En minä kiukuttele mistään hoitooni liittyvästä kun en halua enää minkäänlaista hoitoa...
Trisse kirjoitti:... Kuntoutustukilausunnon mahdollinen jatko (jos sellainen kirjoitetaan) on tietty vähän auki mutta omalääkärinikin pystyy sen kirjoittamaan. Pitääköhän se olla psykiatrin kirjoittama? ...
Trisse kirjoitti:Saan minä kertoa ihan mitä haluan.
Trisse kirjoitti:Saat laajasti ajatellen mutta mikäli suinkin mahdollista niin toivoisin sinun jättävän minut kuitenkin rauhaan nyt.
Kyllästynyt kirjoitti:Trisse kirjoitti:Saat laajasti ajatellen mutta mikäli suinkin mahdollista niin toivoisin sinun jättävän minut kuitenkin rauhaan nyt.
Aika paksua sinulta. En ole tehnyt mitään väärää.
Flower kirjoitti:... Koen myös tärkeänä, että hoidon kritiikki sallitaan tällaisella palstalla. Huonosta hoidosta aiheutuneet traumat voivat olla vaikeita ja vammauttavia ja on hyvin tärkeää, että kokemuksista voi puhua edes täällä (ilman joukkolynkkausta).
Flower kirjoitti:Oliko tässä siis kyse kostosta?
Flower kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Trisse kirjoitti:Saat laajasti ajatellen mutta mikäli suinkin mahdollista niin toivoisin sinun jättävän minut kuitenkin rauhaan nyt.
Aika paksua sinulta. En ole tehnyt mitään väärää.
Nimenomaan tällä palstalla on lupa ottaa kantaa ja jopa otettava kantaa, mikäli palstalta alkaa yhtäänkään välittyä välinpitämätön, ynseä tai leväperäinen asenne hoitoa kohtaan, mikä on erittäin surullista, että sellaista tapahtuu.
(Lisätty jälkeenpäin viimeinen lause.)
Minä en nyt ihan tavoita tämän kritisoinnin tavoitetta. Tuntuu, että taustalla on jotain muuta kuin se, mistä on kerrottu.
Koen myös tärkeänä, että hoidon kritiikki sallitaan tällaisella palstalla. Huonosta hoidosta aiheutuneet traumat voivat olla vaikeita ja vammauttavia ja on hyvin tärkeää, että kokemuksista voi puhua edes täällä (ilman joukkolynkkausta).
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa