Psykopatologia kirjoitti:Arvelinkin, että kyseessä on Goldbergin versio. (Voin postatata senkin; englanniksi).
Odottelen edelleen.
Psykopatologia kirjoitti:Arvelinkin, että kyseessä on Goldbergin versio. (Voin postatata senkin; englanniksi).
Flower kirjoitti:Minulla on paljon ideoita, joita en toteuta. Ovatko ne hyviä vai huonoja?
Helmenkalastaja kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Arvelinkin, että kyseessä on Goldbergin versio. (Voin postatata senkin; englanniksi).
Odottelen edelleen.
Gabriel kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Gabriel kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Minusta älyn arvioiminen subjektiivisesti kyselytestein on ihan kökköä. Jokaisella vastaajalla on oma subjektiivinen vertailukäsityksensä ja asenteensa, mitä älyn, kekseliäisyyden, abstraktien ideoiden (!!) tulisi olla. Jokainenhan oman käsityksensä mukaan on kekseliäs, mielikuvituskyvyn omaava, abstrakteja ideoita käsittävä, mutta moniko suhteellisuusteorian osaa johtaa? En minä ainakaan.
Suhteelisuusteorian juurilla. Ainakin minä mietin noin viisi vuotiaana mökille mennessä auton takapenkillä palloa puodotellessani, että miksi se ei pamahda ilmalennon aikana auton takapenkkiin koska auto liikkuu kovaa vauhtia eteenpäin. Riippuu tietysti mitä kukin älyksi laskee. Joku lukee kymmenentuhatta kirjaa ja ei silti ole älykäs tai vain kuvittelee olevansa.
Päivän paras.
Oliko siinä jotain erityisen hauskaa mielestäsi?
Kyllästynyt kirjoitti:Minun mielestäni huvittavinta (tai vaihtoehtoisesti surullisinta) oli tuo "viisi vuotiaana".
Psykopatologia kirjoitti:Maapallon ratanopeus on n. 30 km sekunnissa. Luulisi, että ainakin kurveissa paiskautuisimme avaruuteen!
Gabriel kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Minun mielestäni huvittavinta (tai vaihtoehtoisesti surullisinta) oli tuo "viisi vuotiaana".
Miksi?
Saatoin olla ehkä korkeintaan 6, mutta en kuitenkaan koulussa koska mökki myytiin myöhemmin.
Yritän tällä nyt hieman kuvantaa sitä että aivan tavalliset ihmiset miettii myös "erikoisia" asioita, ilman suurempia saavutuksia.
Joillain on sitten enemmän kykyä ja kapasiteettiia työstää niitä teorioiksi asti.
Kyllästynyt kirjoitti:Viisivuotiaana tai 5-vuotiaana - mutta ei viisi vuotiaana.
Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa