Tiedote

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Tiedote

ViestiKirjoittaja toope » 14.07.2015 21:20

Varmasti kis, sun bestikset uskoo kaiken paskan mitä jauhat.
toope

ViestiKirjoittaja Kissi » 14.07.2015 21:22

toope kirjoitti:Voi perse suakin. Kuinka paljon olet itse toisia nöyryttänyt.

Olenhan sinunkin kanssasi ja muidenkin kanssa raivonnut, haistatellut ym. ym. siinä on saatanat lennelly ja porotkin. Mutta ei se ole samaa asia, kun näkyvillä riehuu, kuin se, että estetään kirjoittamasta, tuolta kulissista ja silleen ikäänkuin nöyryytetään ja sitten kuitenkin sanotaan, että antaa Pertin päättää ??myöhemmin?
Kissi

ViestiKirjoittaja Kissi » 14.07.2015 21:24

Kyllästynyt kirjoitti:
Kissi kirjoitti:Nyt sinä puhut potaskaa Kis. En ole ainoatakaan viestiäsi jättänyt julkaisematta!
*
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: tekis mieli kysyä, kuinka kehtaat valehdella. mutta en kysy, koska en voi todistaa.

Olet puhunut pötyä minun tekemisistäni aiemminkin.
Enhän minäkään voi todistaa kertomaani, mutta toivottavasti edes joku uskoo sanaani.

Niimpä, sanaa sanaa vastaan, niinkuin aina on ollut. Mutta sinä käytät sensuuria, kun et muuten pärjää.
Kissi

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 14.07.2015 22:08

Sateentekijä kirjoitti:Ylläpidolla ei ole oikeutta puuttua päiväkirjaosion kirjoituksiin!

Minä puutun, jos näen sen tarpeelliseksi.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kissi » 14.07.2015 22:30

Päiväkirjat on ihan tavallinen palsta, mutta yleensä toisten aluetta hieman kunnioitetaan, ettei sinne mennä pahat mielessä. Mun luo kyllä voi tulla ja on joskus joku tullutkin. Psykotatologin apua en ole tarvinnut puolustaessani itseäni. Mutta joku muu voi tarvitakkin. Sekin on ok. Mielestäni.
Kissi

ViestiKirjoittaja Ryysy » 14.07.2015 23:51

Mirri kirjoitti:(...) joten pyydän kirjoituksiani poistettaviksi; sekä moderaattorin hyväksyntää ja 'läpi menoa' odottavia että kaikkia muitakin.

Minullakin on monesti ollut tunne, että haluan viestini poistettavan.
Ryysy

ViestiKirjoittaja Mirri » 15.07.2015 04:28

Minulla taas näin näyttävä 'hermoromahdus' moderaattorin mielivallan edessä on aika harvinainen juttu.

Olisi kiva, jos Kyllästynyt kertoisi, että mikä siinä sivistysaiheessa häntä rassasi niin, ettei lopulta nähnyt silmiensä edessä (virheellisesti!) mitään muuta kuin lukitsemista vaativan riitelyketjun. Eikä nähnyt yhden ketjun lukittuaan niissä kahdessa aloitetussakaan sivistysaiheisessa mitään hyvää, pelkkää sensuroitavaa vain. Ja kuitenkin molemmat ketjut olivat yrityksiä pelastaa hyvä asia ja siihen liittyvä hyvä artikkeli - eivät tarkoitettu riitaketjuiksi. Tuli kertaheitolla selväksi, että sivistyksestä keskustelemiseen tällä foorumilla valvojan mielestä tarvitaan ylläpitäjän lupa.

Rivikirjoittajat voivat olla heikkohermoisia - sellaista sattuu tällaisella foorumilla. Mutta valvojan vallankahvassa olevan pitäisi olla sen verran tervepäinen, ettei hänen heikkohermoisuudestaan jouduttaisi foorumilla kärsimään.
Kiinnitti huomiota tämä Kyllästyneen allekirjoitus:
''Stressed, depressed, but still dressed.''

Kyllä kai sentään nettifoorumin moderaattorin tehtävästä voisi jäädä sairauslomalle ja siirtyä tavalliseksi rivikirjoittajaksi; olisi sitten pikkuisen vähemmän stressiä.
Mirri

ViestiKirjoittaja toope » 15.07.2015 09:38

Se ketju aukeni jo eilen illalla mutta ei näy sulle olevan mitään sanottavaa enää sivistykseen. Eikä ollut eilen illallakaan vaan keskityit lähinnä kulkemaan perässäni ja arvostelemaan kirjoituksiani.
Toivottavasti saat hoitoa hermoromahdukseesi. Näyttävä se kyllä kieltämättä oli, hieman dramaattinen ehkä. Hakisit vaikka kesäteatteriin näyttelijäksi.
toope

ViestiKirjoittaja Ryysy » 15.07.2015 09:58

Mirri kirjoitti: [...] Kyllä kai sentään nettifoorumin moderaattorin tehtävästä voisi jäädä sairauslomalle ja siirtyä tavalliseksi rivikirjoittajaksi; olisi sitten pikkuisen vähemmän stressiä.

Vähän tähän tapaan minuakin eilen arvosteltiin ennen kuin sain muumihermoromahduksen täällä kotopuolessa. Onneksi näköjään toin senkin asian tänne foorumille. Mutta kyllä vaan vtuttaa, jos muut alkavat sairauslomia tarjoilemaan. Minullekin eilen tarjottiin mielisairaalaa ja lääkäriä, kun ei nykyään saa edes tunteita tuntea, perkele. Ymmärrän kyllä, että jos sinua tuo asia (ketjun sulkeminen, ennakkomoderointi) mietityttää - siihen en osaa vastata, miksi näin tehtiin, kun satuin samaan aikaan olemaan Muumilaaksossa.

(Ja nyt huomaan, että joo, olen hullu, kun taas mielessä vaan pyörii "olenko hullu", minkä jälkeen huomaan, että olen, koska jankkaan ja pyöritän samaa asiaa mielessäni pääsemättä siitä eteen päin.)
Ryysy

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 15.07.2015 11:20

Mirri kirjoitti:Minulla taas näin näyttävä 'hermoromahdus' moderaattorin mielivallan edessä on aika harvinainen juttu.

Olisi kiva, jos Kyllästynyt kertoisi, että mikä siinä sivistysaiheessa häntä rassasi niin, ettei lopulta nähnyt silmiensä edessä (virheellisesti!) mitään muuta kuin lukitsemista vaativan riitelyketjun. Eikä nähnyt yhden ketjun lukittuaan niissä kahdessa aloitetussakaan sivistysaiheisessa mitään hyvää, pelkkää sensuroitavaa vain. Ja kuitenkin molemmat ketjut olivat yrityksiä pelastaa hyvä asia ja siihen liittyvä hyvä artikkeli - eivät tarkoitettu riitaketjuiksi. Tuli kertaheitolla selväksi, että sivistyksestä keskustelemiseen tällä foorumilla valvojan mielestä tarvitaan ylläpitäjän lupa.

Rivikirjoittajat voivat olla heikkohermoisia - sellaista sattuu tällaisella foorumilla. Mutta valvojan vallankahvassa olevan pitäisi olla sen verran tervepäinen, ettei hänen heikkohermoisuudestaan jouduttaisi foorumilla kärsimään.
Kiinnitti huomiota tämä Kyllästyneen allekirjoitus:
''Stressed, depressed, but still dressed.''

Kyllä kai sentään nettifoorumin moderaattorin tehtävästä voisi jäädä sairauslomalle ja siirtyä tavalliseksi rivikirjoittajaksi; olisi sitten pikkuisen vähemmän stressiä.

Ketjun otsikko oli "Erilaisia käsityksiä (yleis)sivistyksestä", mutta sen sisältö ei enää vastannut otsikkoa.
Koska tuon lisäksi ketjusta tuli useita moderointipyyntöjä (niitä punaisia huutomerkkejä), katsoin parhaaksi sulkea ketjun siihen asti kunnes Psykopatologia tulee paikalle.

Lukitsemisesta huolimatta aiheesta avattiin uusi ketju, vaikka luulisi olevan itsestään selvää, ettei tilapäisesti suljetusta ketjusta ole järkevää perustaa varjoketjua vaan pitäisi odottaa alkuperäisen ketjun aukeamista.
Suljin sitten varjoketjun ja varoitin, että seuraava samasta aiheesta uuden ketjun avaava kirjoittaja joutuu ennakkovalvottavaksi, mutta sehän vain innosti kokeilemaan kepillä jäätä ja perustamaan vielä uuden ketjun aivan samasta aiheesta - täysin piittaamatta huomautuksestani ja varoituksestani.

Mitään mielivaltaa en näe käyttäneeni, vain omaa harkintaani toistuvien moderointipyyntöjen karsimiseksi.

Mirrin reaktio joutumisestaan ennakkovalvontaan on mielestäni teatraalinen ja hänen kärsimyksiään paisutteleva. Sama koskee muitakin tästä aiheesta ja asiasta minun mollaamiseeni itselleen keppihevosen ottaneita.

Jos jollakulla on halu ja mielestään myös perusteita vaatia jonkinlaista oikaisua tai hyvitystä toimenpiteistäni, vaatimukset sellaisista kannattaa osoittaa Psykopatologialle.

Toistan vielä, ettei kyse ollut sivistyksestä keskustelemisesta vaan useista moderointipyynnöistä sekä ketjun otsikon ohitse kirjoittamisesta.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 15.07.2015 11:36

Lukitsemisesta huolimatta aiheesta avattiin uusi ketju, vaikka luulisi olevan itsestään selvää, ettei tilapäisesti suljetusta ketjusta ole järkevää perustaa varjoketjua vaan pitäisi odottaa alkuperäisen ketjun aukeamista.

Suljin sitten varjoketjun ja varoitin, että seuraava samasta aiheesta uuden ketjun avaava kirjoittaja joutuu ennakkovalvottavaksi, mutta sehän vain innosti kokeilemaan kepillä jäätä ja perustamaan vielä uuden ketjun aivan samasta aiheesta - täysin piittaamatta huomautuksestani ja varoituksestani.

Eikö Mirri huomannut valvojan veto'a?

12:08
Minusta oli selvää, että kyseessä olivat väliaikaiset toimet, joihin puutun herättyäni.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 15.07.2015 13:17

Kyllästynyt kirjoitti:Ketjun otsikko oli "Erilaisia käsityksiä (yleis)sivistyksestä", mutta sen sisältö ei enää vastannut otsikkoa.
Koska tuon lisäksi ketjusta tuli useita moderointipyyntöjä (niitä punaisia huutomerkkejä), katsoin parhaaksi sulkea ketjun siihen asti kunnes Psykopatologia tulee paikalle.
(lihavointi minun)

Minä tiedän tehneeni yhden - siis vain yhden - ilmoituksen, joten ilmeisesti ketjussa on nähty useita ilmoitettavia viestejä ja ilmoittajiakin on ollut useita. Kaduin karvaasti sitä, että olin erehtynyt ilmoittamaan, koska minusta tietysti näytti siltä, että yksi viesti ja yksi ilmoitus sai aikaan sen, että keskustelu hyvästä aiheesta kiellettiin; toisin sanoen, että Ryysyn hyvästä asiasta aloittama ketju lätkäistiin lukkoon ilmoitukseni seurauksena.

Voisikohan moderaattori jatkossa kertoa, että ilmoituksia on tullut enemmänkin ja että niiden vuoksi ketju lukitaan tilapäisesti? Ei tarvitsisi sitten yhden kirjoittajan tuntea karvasta katumusta ja syyllisyyttä tekemästään ilmoituksesta, jonka seurauksena dramaattisesti lukitaan koko ketju ja kielletään jopa asiallisesta aiheesta keskusteleminen... Siltähän se minusta näytti ja tuntui.
Ja koska olin jo ilmoituksellani aiheuttanut ketjun sulkemisen, niin toki yritin pelastaa mitä pelastettavissa on - avaamalla uuden ketjun, johon saadaan keskustelun alle edes se yksi artikkeli.
Mirri

ViestiKirjoittaja toope » 15.07.2015 14:05

Taisivat punaisten huutomerkkien painajat nyt mennä omaan näppäryyteensä. Foorumilla ei kuitenkaan ole niitä monta kirjoittajaa että ihan löytyisi monia eri punaisen huutomerkin painajia. Yhtä viestiä kohden voi painaa vain yhden kerran punaista, joten nämä kaksi tunnettua punamerkki-kahvikuntalaista kilvan riesivät painamaa jokaista minua viestiäni punaisella eivätkä huomanneet lainkaan puhua itse ketjun aiheesta.

Oi hitto, tämä on parasta mitä täällä on pitkään aikaan tapahtanut.
toope

ViestiKirjoittaja toope » 15.07.2015 14:11

Ai jaa, Mirri on eilen kaikki niin asialliset viestinsä poistanut sivistysketjusta ja nyt taas voi olla, että voi voi kun muut kirjoittaa paskaa.
Minäkin siivosin paskani, ollaan tasoissa.
toope

ViestiKirjoittaja Mirri » 15.07.2015 14:21

Toope, erehdyt luullessasi minun ilmoittaneen sinun viestisi.
Ennen kuin kovasti mässäilet oletuksillasi ja tarjoilet niitä totena toisille, lienee sinunkin hyvä muistaa, että ylläpidolla on dokumenttiaineisto; siellä tiedetään kuka on ilmoittanut ja mitä. Niinpä ylläpidossa tiedetään myös kuka valehtelee ja kuka ei.
Mirri

ViestiKirjoittaja toope » 15.07.2015 14:28

Minä en sinua usko ja piste.
Mutta hauskaa minulla on täällä nyt pitkän aikaa. Toinen saa hermoromahduksen, toinen huvia itselleen ihan ilmaiseksi. Ei ole parempaa foorumia.
toope

ViestiKirjoittaja Mirri » 15.07.2015 14:32

Toope, ihan vapaasti saat uskoa tai olla uskomatta, eivät sinun uskonasiasi ole minulta pois. Hauskaakin saa olla, onhan huvittuneisuuskin kai hoitavaa.
Mirri

ViestiKirjoittaja toope » 15.07.2015 14:34

Oliko hermoromahdus hoitavaa? Toivosin ainakin, sillä olen jo aika vittuuntunut tuohon mikä sinusta on kasvanut sateentekijän bestiksenä.
toope

ViestiKirjoittaja Pinja » 15.07.2015 15:17

Riitelette jatkuvasti.
Pinja

ViestiKirjoittaja toope » 15.07.2015 17:25

Pinja kirjoitti:Riitelette jatkuvasti.

Niin sinäkin teet, jatkuvasti saat hirveitä raivareita ja haukut kaikki pystyyn mutta ne ohitetaan sulavasti sanomalla; voi meidän pikku myy.
toope

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko