toope kirjoitti:Voi perse suakin. Kuinka paljon olet itse toisia nöyryttänyt.
Kyllästynyt kirjoitti:Kissi kirjoitti:Nyt sinä puhut potaskaa Kis. En ole ainoatakaan viestiäsi jättänyt julkaisematta!
*
![]()
![]()
![]()
![]()
tekis mieli kysyä, kuinka kehtaat valehdella. mutta en kysy, koska en voi todistaa.
Olet puhunut pötyä minun tekemisistäni aiemminkin.
Enhän minäkään voi todistaa kertomaani, mutta toivottavasti edes joku uskoo sanaani.
Sateentekijä kirjoitti:Ylläpidolla ei ole oikeutta puuttua päiväkirjaosion kirjoituksiin!
Mirri kirjoitti:(...) joten pyydän kirjoituksiani poistettaviksi; sekä moderaattorin hyväksyntää ja 'läpi menoa' odottavia että kaikkia muitakin.

Mirri kirjoitti: [...] Kyllä kai sentään nettifoorumin moderaattorin tehtävästä voisi jäädä sairauslomalle ja siirtyä tavalliseksi rivikirjoittajaksi; olisi sitten pikkuisen vähemmän stressiä.
Mirri kirjoitti:Minulla taas näin näyttävä 'hermoromahdus' moderaattorin mielivallan edessä on aika harvinainen juttu.
Olisi kiva, jos Kyllästynyt kertoisi, että mikä siinä sivistysaiheessa häntä rassasi niin, ettei lopulta nähnyt silmiensä edessä (virheellisesti!) mitään muuta kuin lukitsemista vaativan riitelyketjun. Eikä nähnyt yhden ketjun lukittuaan niissä kahdessa aloitetussakaan sivistysaiheisessa mitään hyvää, pelkkää sensuroitavaa vain. Ja kuitenkin molemmat ketjut olivat yrityksiä pelastaa hyvä asia ja siihen liittyvä hyvä artikkeli - eivät tarkoitettu riitaketjuiksi. Tuli kertaheitolla selväksi, että sivistyksestä keskustelemiseen tällä foorumilla valvojan mielestä tarvitaan ylläpitäjän lupa.
Rivikirjoittajat voivat olla heikkohermoisia - sellaista sattuu tällaisella foorumilla. Mutta valvojan vallankahvassa olevan pitäisi olla sen verran tervepäinen, ettei hänen heikkohermoisuudestaan jouduttaisi foorumilla kärsimään.
Kiinnitti huomiota tämä Kyllästyneen allekirjoitus:
''Stressed, depressed, but still dressed.''
Kyllä kai sentään nettifoorumin moderaattorin tehtävästä voisi jäädä sairauslomalle ja siirtyä tavalliseksi rivikirjoittajaksi; olisi sitten pikkuisen vähemmän stressiä.
(lihavointi minun)Kyllästynyt kirjoitti:Ketjun otsikko oli "Erilaisia käsityksiä (yleis)sivistyksestä", mutta sen sisältö ei enää vastannut otsikkoa.
Koska tuon lisäksi ketjusta tuli useita moderointipyyntöjä (niitä punaisia huutomerkkejä), katsoin parhaaksi sulkea ketjun siihen asti kunnes Psykopatologia tulee paikalle.

Pinja kirjoitti:Riitelette jatkuvasti.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa