Psykopatologia kirjoitti:No johan nyt! - Kuoppa maahan ja tavarat talteen (varsinkin "julkisemmilla" paikoilla).
Ryysy kirjoitti:Oliko siinä retkikirjassa tietoa, kuinka kuukautissuojien kanssa toimitaan?
Helmenkalastaja kirjoitti:Gabriel kirjoitti:Kun näen vaivaa sanoa jotain niin oletan, että myös kuunnellaan.(Ja minua yleensä myös kuunnellaan.) Muutenhan kaikki on aivan turhaa, siis puhuminen.
En voi - omaksikin harmikseni - olla tarttumatta lihavoimaani ilmaisuun. Mainostat vaivannäköä tuottaessasi tälle palstalle materiaalia (josta muut käyttäjät saavat poimia hyviksi kokemansa palat). Ihmetyttää, millä perustelet vaivannäköäsi; kaiken sanottavasi sanot miten nyt näppäimistöltä vain sattuu pääsemään. Kirjoituksesi vilisevät virheitä. Edes palstalla aikoinaan suomen kielellä kirjoittanut ulkomaalainen ei tainnut tehdä yhtä paljon kirjoitusvirheitä kuin sinä. Eikä sinua voisi vähempää kiinnostaa (ja sana 'kiinnostaa' tosiaankin kirjoitetaan kahdella ännällä!). Jo pelkästään se, ettei sinua kiinnosta, osoittaa minulle, ettet ole ihminen, jolta haluan ottaa vastaan mitään. Saatan jäädä jotakin hyvää paitsi, mutta tuskinpa vain.
Gabriel kirjoitti:Enemistö on aina väärässä. Maailma toimii niin...
Kyllästynyt kirjoitti:Gabriel kirjoitti:Enemistö on aina väärässä. Maailma toimii niin...
Ei toimi.
Enemmistö saattaa olla väärässäkin, muttei suinkaan aina. Ja vain hyvin harvoin joku on yksin oikeassa ja kaikki muut väärässä.
Gabriel kirjoitti:Julkinen mielipide on aina julkinen mielipide. Kun epänormaalista tulee normi niin totuus hämärtyy. Äänekkäimmät ovat ne joilla on kovin agressio ja ne ei välttämttä ole aina oikeassa vaikka ovatkin näkyvimpiä.

Mirri kirjoitti:Gabriel kirjoitti:Julkinen mielipide on aina julkinen mielipide. Kun epänormaalista tulee normi niin totuus hämärtyy. Äänekkäimmät ovat ne joilla on kovin agressio ja ne ei välttämttä ole aina oikeassa vaikka ovatkin näkyvimpiä.
Sinä olet tällä foorumilla esiintynyt äänekkäästi ja näkyvästi. Luulen, että noin on käynyt juuri aggressiivisuutesi vuoksi.

Mirri kirjoitti:Sellaista sattuu - virheellisiä arviointeja toisista kirjoittajista. Niitä sattuu myös sinulle, usko pois.

Psykopatologia kirjoitti:Esimerkkejä on molemmista tapausryhmistä.
Gabriel kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:Gabriel kirjoitti:Kun näen vaivaa sanoa jotain niin oletan, että myös kuunnellaan.(Ja minua yleensä myös kuunnellaan.) Muutenhan kaikki on aivan turhaa, siis puhuminen.
En voi - omaksikin harmikseni - olla tarttumatta lihavoimaani ilmaisuun. Mainostat vaivannäköä tuottaessasi tälle palstalle materiaalia (josta muut käyttäjät saavat poimia hyviksi kokemansa palat). Ihmetyttää, millä perustelet vaivannäköäsi; kaiken sanottavasi sanot miten nyt näppäimistöltä vain sattuu pääsemään. Kirjoituksesi vilisevät virheitä. Edes palstalla aikoinaan suomen kielellä kirjoittanut ulkomaalainen ei tainnut tehdä yhtä paljon kirjoitusvirheitä kuin sinä. Eikä sinua voisi vähempää kiinnostaa (ja sana 'kiinnostaa' tosiaankin kirjoitetaan kahdella ännällä!). Jo pelkästään se, ettei sinua kiinnosta, osoittaa minulle, ettet ole ihminen, jolta haluan ottaa vastaan mitään. Saatan jäädä jotakin hyvää paitsi, mutta tuskinpa vain.
Enemistö on aina väärässä. Maailma toimii niin.
Gabriel kirjoitti:Saiko tuo vastine tuntemaan itsesi viisaaksi ja erinomaiseksi, ainakin paremmaksi kuin Kaapo?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa