Näillä kelpaa pyyhkiä

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Näillä kelpaa pyyhkiä

ViestiKirjoittaja Ryysy » 08.07.2015 13:28

Psykopatologia kirjoitti:Minusta arvokkain kakka on (- -).

Yök kuinka ihana kuvaus! Tuon arvokkaan kakan sivujuonteena tuleviin pönttörantuihin suositan pöntön vuoraamista vessapaperilla ennen toimitusta.

Ja vessaharjat on yököttäviä. Joissakin talouksissa olen nähnyt niitä kaksi ja miettinyt pestäänkö toisella kakat ja toisella pönttö.
Ryysy

ViestiKirjoittaja Ryysy » 08.07.2015 13:38

Nam! Pöntön lisähuuhteluun voi myös käyttää tuota pyllysuihkua eli pönttösuihkua ja toivoa painetta löytyvän riittävästi jopa kuningaskakan poistoon.
Ryysy

ViestiKirjoittaja Gabriel » 08.07.2015 13:48

Trisse kirjoitti:
Gabriel kirjoitti:
Trisse kirjoitti:En ole mistään loukkaantunut. Olet alusta asti oksettanut minua. Aina kun näen nikkisi minua oksettaa. Et ole myöskään siinä asemassa että antaisit minulle komentoja.

No, miksi oksetan sinua? Nyt sinun pitää kaivella itseäsi, ei minua. Minä en ole syy.
Ethän edes tunne minua.

Syy on seksi ja alapääjutut sekä omahyväisyys ja ulkonäön/pinnan yliarviointi. Uskon että pystyisit halutessasi parempaan. Kun kaikki koemme sinut vastenmieliseksi voisit miettiä sitä vaihtoehtoa että vika onkin sinussa.

Et sitten osannut vastata kysymykseen. Miksi nuo asiat nimenomaan koskettaa sinua?
Se vastus ei ole edelleenkään minä vaan sinä.

Gabriel kirjoitti:Oletko lukenut "Vanhus ja meri" novellin?

En. Olen lukenut jotain Hemingwayltä mutten kiinnostunut tekstistä eikä syntynyt tarvetta lukea enempää. Muutenkin jos haluat keskustella jostain kuten Hemingwaystä täytyy sinun nähdä vaiva ja tehdä aloitus. Et voi passuuttaa minua aputyttönäsi sitä tekemään. Ainakaan ilmaiseksi. Jos maksat 15 euroa tililleni niin voin hakea kirjan, lukea sen ja tehdä jonkun aloituksen aiheesta.[/quote]
Saatampa avatakin, katsotaan...
Gabriel

ViestiKirjoittaja Gabriel » 08.07.2015 13:53

Hilppa kirjoitti:Miksi sinun viestiesi pitäisi mennä perille ja minne niiden pitäisi päästä?

Onko sinulle itsellesi yhdentekevää miten viestiesi sisältö otetaan? Höpötätkö vain lämpimiksesi ja on aivan semantekevää mitä ne saa aikaan tai on saamatta. Kun näen vaivaa sanoa jotain niin oletan, että myös kuunnellaan.(Ja minua yleensä myös kuunnellaan.) Muutenhan kaikki on aivan turhaa, siis puhuminen.
Gabriel

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 08.07.2015 13:54

Gabriel,
Lainauksesi ovat pielessä.
PS. Suomen kielessä ei ole sanaa "saatam". "Saatan" on - ja se taipuu "saatanpa" - ei saatampa!
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Gabriel » 08.07.2015 14:03

Trisse kirjoitti:
Gabriel kirjoitti:
Trisse kirjoitti:Syy on seksi ja alapääjutut sekä omahyväisyys ja ulkonäön/pinnan yliarviointi. Uskon että pystyisit halutessasi parempaan. Kun kaikki koemme sinut vastenmieliseksi voisit miettiä sitä vaihtoehtoa että vika onkin sinussa.

Et sitten osannut vastata kysymykseen. Miksi nuo asiat nimenomaan koskettaa sinua?
Se vastus ei ole edelleenkään minä vaan sinä.

Seksiin liittyy olennaisesti inho sillä siinä on eritteitä ym. PP on hyvin kirjoittanut asiasta. Kertomalla alapääjuttuja assosioidut seksiin ja ylimielisyys inhottaa kaikkia ihmisiä. Ethän voi mennä kaupungillekaan hakkaamaan ihmisiä ja kun sinut pidätetään sanoa poliiseille että kyse on näiden ongelmista. Kärjistetty esimerkki mutta ymmärrät varmaan ettet voi heittää vastuuta käyttäytymisestäsi muille ihmisille.

Ero on, että minä en tee mitään laitonta. Minä kerron asioita ja sinä poimit. En minä ole vastuussa sinun tunteistasi. Joku tuntee ihoa, toinen iloa. Jokainen on itse vastuussa tunteistaan varsinkin kun edes mitään erityistä ei ole sanottu. Miksi seksi ja eritteet inhottaa sinua?

(En ole lukenut PP:n tekstiä seksistä. Luen mielelläni jos joku linkkaa.)

PS: Ei koivukaan ole syyllinen jos joku on allerginen sen siitepölylle.
Gabriel

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 08.07.2015 14:05

Trisse kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Gabriel,
PS. Suomen kielessä ei ole sanaa "saatam". "Saatan" on - ja se taipuu "saatanpa" - ei saatampa!

Ei häntä kiinnosta!

Todennäköisesti ei, mutta syytä olisi.
Kovin virheellinen tai muuten huolimaton kirjoituksen kieliasu kertoo mielestäni sen, ettei kirjoittaja arvosta lukijoitaan.
Ja ellei kyse ei ole lukihäiriöstä, se kielii myös tietämättömyydestä, osaamattomuudesta ja sivistymättömyydestä.

En luule tai kuvittele itse kirjoittavani virheettömästi, mutta parikymmentä karkeaa virhettä/viesti on mielestäni liikaa.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 08.07.2015 14:07

Ei koivukaan ole syyllinen jos joku on allerginen sen siitepölylle.

Gabriel, tarkoittaako esittämäsi vertaus sitä, ettet sinä mahda käyttäytymisellesi ja toiminnallesi mitään - kuten koivukaan ei mahda mitään omalleen?
Mirri

ViestiKirjoittaja Gabriel » 08.07.2015 14:07

Sinä se tiedät tien miesten sydämiin. Tämä kyllä hakkaa pihvin jonka söin äsken, kuusnolla. Hih!
Gabriel

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 08.07.2015 14:08

Gabriel kirjoitti:... PS: Ei koivukaan ole syyllinen jos joku on allerginen sen siitepölylle.

Vertauksesi ei toimi. Vai meinaatko, että koivu harkitsee milloin, miten ja kuinka paljon se siitepölyään ilmoille pölläyttelee?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Gabriel » 08.07.2015 14:09

Mirri kirjoitti:
Ei koivukaan ole syyllinen jos joku on allerginen sen siitepölylle.

Gabriel, tarkoittaako esittämäsi vertaus sitä, ettet sinä mahda käyttäytymisellesi ja toiminnallesi mitään - kuten koivukaan ei mahda mitään omalleen?

En vaan tarkoitan sitä että se mikä kuuluu luontoon on siellä, piti siitä joku tai ei.
Gabriel

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 08.07.2015 14:09

Gabriel kirjoitti:

Sinä se tiedät tien miesten sydämiin. Tämä kyllä hakkaa pihvin jonka söin äsken, kuusnolla. Hih!

Ylimielisyyttä tuokin.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 08.07.2015 14:10

Gabriel kirjoitti:En vaan tarkoitan sitä että se mikä kuuluu luontoon on siellä, piti siitä joku tai ei.

Ei sinun käytöksesi ja käyttäytymisesi ole mikään "luontoon kuuluva" asia jonka pitää olla juuri noin - piti siitä joku tai ei.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Gabriel » 08.07.2015 14:19

Trisse kirjoitti:Seksi ja eritteet inhottavat useimpia ihmisiä. Inhottaa vaikka nenäänsä julkisesti kaivava ihminen vaikkei tee mitään vahingollista ja laitonta. Minua erityisesti koska olen estynyt. Mutta ei sinun tarvitse tulla kiusaamaan estyneitäkään ihmisiä.

Minä en ole kohdannut eritekammoisia elämässäni ainakaan tietoisella tasolla. Minä en kiusaa ketään. Minä kirjoitan ajatuksiani. Jos ne häiritsee jotakuta niin sitten on väärässä ketjussa. Minä pysyn muutamassa ketjussa ja sanon sanottavani. (Usein kuitenkin naiset tunkevat perässä ja muttavat topikin ihan muuksi.)

Kuinka paha "allergiasi" on?
Jos esim. katselet netistä, cum gifejä tai Blowjob gifejä, niin onko se ylivoimainen suoritus?
Gabriel

ViestiKirjoittaja Gabriel » 08.07.2015 14:20

Kyllästynyt kirjoitti:
Gabriel kirjoitti:En vaan tarkoitan sitä että se mikä kuuluu luontoon on siellä, piti siitä joku tai ei.

Ei sinun käytöksesi ja käyttäytymisesi ole mikään "luontoon kuuluva" asia jonka pitää olla juuri noin - piti siitä joku tai ei.

Onko sinun käytöksesi?
Haluat siis edelleen muuttaa minua.
Gabriel

ViestiKirjoittaja Gabriel » 08.07.2015 14:22

Kyllästynyt kirjoitti:
Gabriel kirjoitti:

Ylimielisyyttä tuokin.

Sinä ansaitsit sen. Kirjoita jotain jossa on vähän lihaakin luun vieressä.
Gabriel

ViestiKirjoittaja Mirri » 08.07.2015 14:28

Gabriel, olet tehnyt hyvin selväksi, että sinä olet tullut tälle foorumille muuttamaan toisia kirjoittajia parempaan suuntaan; jakamaan 'tietoa' ja suorastaan toitottamaan sitä, jotta toiset voisivat muuttua. Kuten olet kertonut: haluat, että asiasi menee perille kovaankin päähän.

Tuskin on yhtään sen pahempaa kuin sinun halusi kouluttaa täällä toisia, vaikka joku haluaisikin kouluttaa sinua. Syystä tai toisesta et hyväksy sitä, että siinä kuin sinä näet foorumilla muuttumistarpeita toisissa ihmisissä, täällä on lukijoita ja kirjoittajia, jotka näkevät sinussa muuttumistarpeita ja myös oivallisen koulutuskohteen. Mutta näinhän se menee - hiomme foorumin käyttäjinä toisistamme särmiä pois...
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 08.07.2015 14:48

Gabriel kirjoitti:Onko sinun käytöksesi? ...

Ei, mutten tietääkseni tai ymmärtääkseni ole uhonnut, rehvastellut tai kerskaillut, enkä kirjoita yhtä huonoa tai virheellistä kieltä kuin sinä.
Gabriel kirjoitti:... Haluat siis edelleen muuttaa minua.

Olisihan se lohduttavaa jos niin kävisi, mutta valitettavasti en usko siinä onnistuvani.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 08.07.2015 14:55

Gabriel kirjoitti:Sinä se tiedät tien miesten sydämiin. Tämä kyllä hakkaa pihvin jonka söin äsken, kuusnolla. Hih!
Kyllästynyt kirjoitti:Ylimielisyyttä tuokin.
Gabriel kirjoitti:Sinä ansaitsit sen...
Millä perusteella?
Gabriel kirjoitti:... Kirjoita jotain jossa on vähän lihaakin luun vieressä.

Mielestäni olen kirjoittanut.
Sinä puolestasi olet väittänyt kommenttejani valheellisiksi, muttet ole suostunut kertomaan mikä niissä sellaista on.
Siksi oletankin, ettet pysty viestieni ja kommenttieni valheellisuutta osoittamaan.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Gabriel » 08.07.2015 15:37

Mirri kirjoitti:Gabriel, olet tehnyt hyvin selväksi, että sinä olet tullut tälle foorumille muuttamaan toisia kirjoittajia parempaan suuntaan; jakamaan 'tietoa' ja suorastaan toitottamaan sitä, jotta toiset voisivat muuttua. Kuten olet kertonut: haluat, että asiasi menee perille kovaankin päähän.

Tuskin on yhtään sen pahempaa kuin sinun halusi kouluttaa täällä toisia, vaikka joku haluaisikin kouluttaa sinua. Syystä tai toisesta et hyväksy sitä, että siinä kuin sinä näet foorumilla muuttumistarpeita toisissa ihmisissä, täällä on lukijoita ja kirjoittajia, jotka näkevät sinussa muuttumistarpeita ja myös oivallisen koulutuskohteen. Mutta näinhän se menee - hiomme foorumin käyttäjinä toisistamme särmiä pois...

Mielestäni kuvio on kuitenkin hieman toinen. Minä kirjoitan asioita ja niitä voi halutessaan poimia. Se mikä nyt näkyy, on pelikuva palstalaisista. Kun tulin palstalle niin muutamassa päivässä alkoi myllerrys. Minä toin tullessani jotain joka sekoitti pakan. Palsta-auktoriteetit tunsi olonsa uhatuksi. Minua täytyi vähätellä ja leimata oppimattomaksi jne., upper class naiset alkoi juntittelemaan ym. Minä edustan uhkakuvaa monelle totuttuun omaan asemaan palstalla. Oma arvostus koetaan uhatuksi koska palstalle on ilmestynyt mies joka esittää ajatuksia ja toimii tavalla jota ei pysty jäsentelemään. Asiallisesti keskustelevia yritetään leimata jne. Kysymys on alitajuisesta vallasta.

Lopulta tilanne kuitenkin tulee rauhoittumaan ja minä kirjoitan muiden joukossa aivan normaalisti ilman, että se herättää enää suurempia tunteita.
Gabriel

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko