Pinja kirjoitti:Minut on määritelty vaikeasti vammaiseksi, ja en ole kuullut kenenkään muun palstalla kertoneen olevan samalla määritelmällä.
Sateentekijä kirjoitti:Pinja sinä et ole niin tärkeä, että sinulle olisi luotu oma ketju. Mikä ihme sinua oikein vaivaa?
Pinja kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:Pinja sinä et ole niin tärkeä, että sinulle olisi luotu oma ketju. Mikä ihme sinua oikein vaivaa?
Huomasin kyllä, että en ole tärkeä, kun puhuitte minua tarkoittaen.
Pinja kirjoitti:Esiinnyn uhrina.
Pinja kirjoitti:Todennäköisesti kaikki palstalaiset ovat olleet tietoisia siitä, että minut on määriltety vaikeasti vammaiseksi...
Pinja kirjoitti:Lopeta sinä tuo valittaminen.

Pinja kirjoitti:Vaikka olen kehittynyt ja haluan kehittyä minulla on kuitenkin historia, jota puheenne koskee. En ole valinnut uhrin osaa vaan olen ilman haluani joutunut törkeiden puheiden kohteeksi. Ihmisyyden menettäminen on rankka sana ja aihe, joista sellaisena puhutaan.
Kyllästynyt kirjoitti:Pinja kirjoitti:Vaikka olen kehittynyt ja haluan kehittyä minulla on kuitenkin historia, jota puheenne koskee. En ole valinnut uhrin osaa vaan olen ilman haluani joutunut törkeiden puheiden kohteeksi. Ihmisyyden menettäminen on rankka sana ja aihe, joista sellaisena puhutaan.
Väännät ihan väkisin itsestäsi uhria vaikka missään vaiheessa ei ole viitattu sinuun tai sinun vaikeavammaisuuteesi, saati väitetty sinun menettäneen ihmisyytesi. .

Pinja kirjoitti:Todennäköisesti kaikki palstalaiset ovat olleet tietoisia siitä, että minut on määriltety vaikeasti vammaiseksi, koska olen siitä monessa kohtaa maininnut.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa