Gabriel kirjoitti:Minähän kannan sitä vastuuta koko ajan. Koko ajan tulee iskua ja monoa. Joku hinta siitä täytyy maksaa. Ihminen on kuitenkin itse vastuussa omista tunteistaan. Sinä olet vastuussa omistasi niinkuin minäkin omistani.
Gabriel kirjoitti:... Kirjoitan asioista yleisellä tasolla ja joskus myös omalla esimerkillä. En syyttele, jos joku syyttää minua niin analysoin. Jos muut pysyy samoissa raameissa niin silloin ei ole ogelmaa.
Gabriel kirjoitti:... Mitä syvemmälle menee itsessään niin sitä vähemmän kenenkään ulkoinen esiintyminen ärsyttää.
Gabriel kirjoitti:Perusteltu kritiikki on ooko, kyllä sen kestää...
Gabriel kirjoitti:... Riippumatta siitä mitä sinä sanot analyysini toimivat...
Gabriel kirjoitti:... Pitäisikö minun sinun mielestsi vain "ottaa turpaan" vastaamatta?...
Gabriel kirjoitti:... Ei, kyllä kaikki on juuri näin niinkuin pitääkin ja sinä tiedät sen.
Helmenkalastaja kirjoitti:Gabriel kirjoitti:... Mitä syvemmälle menee itsessään niin sitä vähemmän kenenkään ulkoinen esiintyminen ärsyttää.
Miksi sinä siis selvästi ärsyynnyt toisten ulkoisesta esiintymisestä? Taidat itse tarvita omia lääkkeitäsi.
Kyllästynyt kirjoitti:Gabriel kirjoitti:Perusteltu kritiikki on ooko, kyllä sen kestää...
Et kuitenkaan ole ottanut kuuleviin korviisikaan, vaikka useat kirjoittajat ovat esittäneet sinulle kritiikkiä käytöksestäsi ja esiintymistavastasi.
Gabriel kirjoitti:... Tällä palstalla kuitenkin "aseet eivät ole" aina puhtaat, loogiset perustelut ei päde jne...
Gabriel kirjoitti:... Jos minä kirjoitan yksi viittä vastaan niin onhan se hieman haastavampi kulma katsoa asioita kuin sieltä toisesta päästä...
Gabriel kirjoitti:... Tämä palsta on erittäin hyvää treenausta minulle.
Gabriel kirjoitti:Perusteltua kritiikkiä on tullut harvoin...
Gabriel kirjoitti:... Kuinka haluaisit, että muuttuisin ja miksi?...
Gabriel kirjoitti:... Mielestäni tässä on nyt erittäin hyvä paikka kysyä perusteluja jos vaatimuksia esitetään.
Gabriel kirjoitti:Ei ollut erityisen objektiivinen plaute...
Gabriel kirjoitti:... Osittain myös valheellinen tai tarkoituksella ymmärtämätön...
Gabriel kirjoitti:... Ajattelitko muuuttua yhtään itse?
Gabriel kirjoitti:Koita miettiä tällä kertaa itse vastauksia kysymyksiisi.

Gabriel kirjoitti:Koita miettiä tällä kertaa itse vastauksia kysymyksiisi.
Mirri kirjoitti:Sopii tämä foorumi varmaan sinun tarpeisiisi yhtä hyvin kuin muidenkin tätä käyttävien. Mielestäni sinä siis tarvitset ja käytät tätä foorumia siinä kuin muutkin; et ehkä itse ole vain vielä oivaltanut sitä asiaa.

Mirri kirjoitti:Ei muille sanominen ole oleellista. Tärkeintä on, että itse tiedät mihin kaikkeen tarvitset ja käytät tätä foorumia. Ettet kuvittele olevasi täällä auttamassa tai peräti neuvomassa ja opettamassa muita.
Gabriel kirjoitti:Mirri kirjoitti:Ei muille sanominen ole oleellista. Tärkeintä on, että itse tiedät mihin kaikkeen tarvitset ja käytät tätä foorumia. Ettet kuvittele olevasi täällä auttamassa tai peräti neuvomassa ja opettamassa muita.
Alleviivaus minun. Tuo tuntuu olevan sinulle hyvin tärkeä pointti. Miksi?

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa