Sateentekijä kirjoitti:Mikä laittaa sinut olettamaan , että naisille on kirjoitettava eri tyyliin? Minun mielestäni ei ole mitään perustetta kirjoittaa naisille tai miehille eri tyyliin yleisissä asioissa.
Psykopatologia kirjoitti:Olen puuttunut foorumilla muotoseikkoihin vain siksi - kuten jo aiemmin totesin - , että foorumi olisi hyvä luettava kaikilla laitteilla. (Yllykkeen tähän antoi Hermes.) Viestien sisältöihin en ole niinkään puuttunut, koska en voi muuttaa teitä.
Gabriel kirjoitti:Mielestäni kuitenkin kannattaa ilmituoda asioita siinäkin valossa että nykyiset "tasa-arvokoulutetut" kansalaiset on mies- ja nais asioissa välillä aika pihalla.

Mirri kirjoitti:Gabriel, miten otat tällä foorumilla kirjottelussasi huomioon sen, että lukijoina voi olla miehiä siinä kuin naisiakin?
Gabriel kirjoitti:Mirri kirjoitti:Gabriel, miten otat tällä foorumilla kirjottelussasi huomioon sen, että lukijoina voi olla miehiä siinä kuin naisiakin?
Lukijoina tietysti voi olla, mutta satsaankin keskusteluun.

Gabriel kirjoitti:Kyllä minä ihmisiin satsaan jos tunnen heidän olevan sen arvoisia. On hyödytöntä satsata jos toinen nussii pilkkuja ja pääasiallinen motiivi on riidan haastoo. Siitä ominaisuudesta on hyvä pyrkiä eroon.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa