Mirri kirjoitti:Kumpi johdatti keskustelun minuun, Gabriel vai Toope?
Gabriel kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kumpi johdatti keskustelun minuun, Gabriel vai Toope?
Eikö se näy lukemalla?
Minusta ilmeisesti voi keskustella, mutta sinusta ei?
Miksi toisen persoonan ruotiminen muuten on niin kiintoisaa?
Gabriel kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kumpi johdatti keskustelun minuun, Gabriel vai Toope?
Eikö se näy lukemalla?
Minusta ilmeisesti voi keskustella, mutta sinusta ei?
Miksi toisen persoonan ruotiminen muuten on niin kiintoisaa?

Sateentekijä kirjoitti:Kiitän luennostasi. Kuitenkin minä olen minä ja sinä sinä. Miksi sinun täytyy tulla opettamaan , miten minä saan kirjoittaa ja miten en? Mitä sinä minun sosiaalisesta tyhjyydestäni kuvittelet tietäväsi?
Mirri kirjoitti:Gabriel, mielestäni toisiin kirjoittajiin kohdistamasi (neuvovat ja opastavat?) viestit ovat niin vahvoja, että ne suorastaan väkisin kiinnittävät huomion sinuun kirjoittajana. Panevat pohtimaan, että millainen henkilö ja millaisella asiantuntemuksella varustettuna tekstiesi takana mahtaa olla.
Sinun ei pitäisi joutua keskustelun - saati ruotimisen - kohteeksi, kuten ei minun, eikä kenenkään kirjoittajan.
toope kirjoitti:Paskassa on mukavaa pörrätä.
Ryysy kirjoitti:Turhautumisen tunne on myös hirveä, koska itselläni se purkautuu helposti joko tyhjänpäiväisenä nukkumisena tai sitten turhanpäiväisenä äksyilynä tai riidanhaastamisena.
Ryysy kirjoitti:Nyt tuli ihan sellainen tunne, että Gabriel olisi paras "neuvomaan" joissain sijoittamiseen liittyvissä asioissa... tai osaisi kertoa, mitä tarkoittaa rahasto ja miten voi säästää. Kai näihinkin asioihin jotain keittiöpsykologiaa liittyy. IT-alan ihmiset tai kaiken maailman johtajat (psykologisesti oudosti suuntautuneet) käyvät nykyään ihan ihmeellisiä keskusteluja, kun ovat käyneet joissain "konferensseissa" renssaamassa ja sekoittamassa filosofista ja psykologista terminologiaa ihan joka hitsin asiaan. Minulla tulee Gabrielista mieleen vähän tällainen.
Gabriel kirjoitti:Joku aika sitten kysyin ylläpidolta, että onko kirjoitteluni palstalla suotavaa. Sanoin että jos jossain mielessä menen yli rajan tai, että kirjoitukseni ovat vahingollisia (tarkkaa sanamuotoa en jaksa kaivaa yv:stä) niin sano suoraan, että häivy niin poistun välittömästi. Eli minun ei ole mikään pakko kirjoittaa täällä.
Sain neutraalin vastauksen, että "Kirjoittelusi on suotavaa".
Edellenkin minä en neuvo jos minulta ei kysytä, muutoin kirjoitan omia näkemyksiäni. Niitä voi omaksua jos tuntee että ne sopii itselle. Jos taas ei niin voi pomppia yli. Jokainen meistä on yksilö ja eihän sama ruokakaan kaikille maistu vaikka se olisikin terveellistä.

Mirri kirjoitti:Gabriel, saavatko muut kirjoittajat antaa sinulle palautetta, vai pitäisikö vain joko omaksua näkemyksesi tai pomppia niiden ylitse?
Psykopatologia kirjoitti:Gabriel 26.6.2015 3:58: Sain neutraalin vastauksen, että "Kirjoittelusi on suotavaa".
Privaatti-viestitysten sisältöä ei ole suotavaa raportoida.

Mirri kirjoitti:Gabriel, mitä asiaa olet miettinyt; sitäkö, että onko sinun kirjoittelusi foorumilla ylläpitäjän mielestä suotavaa vai eikö ole?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa