Pinja kirjoitti:Ostin ranteesta sykkeen mittaavan Tomtom multi-Sport sykemittarin. Saan mitattua sillä kävelyssä kuluvat kalorit. Olen innoissani hankinnasta. Olen joutunut tähän mennessä merkkailemaan liikuntakaloit veikkauksella. Onko teillä ollut sykemittaria? Itse tykkään, kun mittaa ranteesta sykkeen eikä tartte käyttää sykevyötä.
Psykopatologia kirjoitti:Minulla on Polar 1980-luvulta. Siinä "rähinäremmi" on luultavasti rikki. Max-syke 202.
Psykopatologia kirjoitti:Aha. Kyseessä on kuitenkin sinulla uudempi malli. Itse sain Stockalta viimeisiä vanhempia varaosia. Nyt lähettimen johdot ovat syöpyneet.
Gabriel kirjoitti:- -
Sykemittari konkretisoi liikuntaa hyvin. Tekee siitä mitattavaa ja kehitystä pystyy seuraamaan.
Hyvä liikunnan apuväline.
--

Pinja kirjoitti:Ostin ranteesta sykkeen mittaavan Tomtom multi-Sport sykemittarin. Saan mitattua sillä kävelyssä kuluvat kalorit. Olen innoissani hankinnasta. Olen joutunut tähän mennessä merkkailemaan liikuntakaloit veikkauksella. Onko teillä ollut sykemittaria? Itse tykkään, kun mittaa ranteesta sykkeen eikä tartte käyttää sykevyötä.
Psykopatologia kirjoitti:Mutta viitataan "kuvakielisesti" mittarin toimintaan (hiki "välittäjänä") numero-arvoille?
Pinja kirjoitti:Mittaustuloksen on sanottu olevan erittäin tarkka ranteesta mitattuna kyseisellä sykemittari merkillä Tomtom multi-sport/runner.
mihin tarkoitukseen ostitte sykemittarin ja mihin lajiin ja kauan käytitte?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa