Ryysy kirjoitti:Olen miettinyt kun toinen tykkää leipoa ja tehdä ruokaa ja molemmat syödä sitä, niin entä sellainen digitaalinen vaaka, jolla voi mitata ruoka-aineet? Tämä ei ollut alkujaan oma ehdotukseni, mutta kyselin muiltakin (kuin täältä). Itse en tuollaista vaakaa haluaisi, koska en tykkäisi siitä ja pitäisin sitä todennäköisesti turhanakin. Nuo kuksat olisi ihanat (siis mitä itse haluaisin) - vielä kun niihin saisi jotkut kaiverrukset... mutta tosiaan ehkä liian kalliit. Kortti (itse tehty) on jo. Tuo lahjakortti on myös hyvä idea. Jotenkin en osannut ajatella lahjakorttia ollenkaan, luulin että se ei jotenkin 'sovi' häälahjaksi...
Onneksi tämä pari on sellainen, joka ilahtuu jo siitä, että ihmiset pääsevät edes paikalle. Mutta ilahtuvat myös lahjoista. Tai ainakin toinen ilahtuu. Ja toinen sitten ilahtuu siitä, kun toinen on iloinen. Kerrankin siis siinä mielessä helppoa.
Ja voihan olla, että tästä ketjusta on hyötyä vielä muussakin tilanteessa tai muillekin, jos ei meinaa häälahjaa keksiä... Niin, siis kivoja ja (omasta mielestä) erikoisiakin ideoita, joita ei olisi kuuna päivänä päähän pälkähtänyt.
Entäs kakkulapio? Kakkulapio on perinteinen häälahja, vaikkapa tällainen Aarikan: http://www.aarikka.com/fi/koti-ja-vapaa ... -valkoinen