Mirri kirjoitti:... Ja vielä: kyllä minua haittaa ja kovasti haittaakin niin Kyllästyneen kuin muidenkin kirjoittelu, jonka tarkoituksena kenties on savustaa ulos uudet - etenkin miespuoliset - nimimerkit...
En pyri savustamaan ulos ketään.
Mirri kirjoitti:... nimimerkit, jotka 'väärällä' ja 'virheellisellä' kirjoittelulla loukkaavat liian herkkähipiäisiä foorumin käyttäjiä...
Kuka määrittelee mikä on "liian herkkähipiäistä"?
Minun mielestäni keskustelu jossa käytetään halventavia ja loukkaavia nimityksiä, solvauksia ja/tai perättömiä väitteitä, ei ole hyvää keskustelua, eikä tee tai tuota palstalle tai sen kirjoittajille "hyvää".
Mirri kirjoitti:... Käsittääkseni täältä on useampi mieskirjoittaja kadonnut foorumin leidien savustamisen seurauksena...
"Foorumin leidien savustamisen seurauksena"? Kenet täältä on savustettu?
Entä pitäisikö sinun mielestäsi ohittaa palstalle postatut "tissi-perse" -ketjut niihin puuttumatta?
Kyseisiä aiheita käsitteleviä palstoja on jo aivan riittävästi, eikä minun mielestäni tämän tarvitse olla yksi niistä.
Mirri kirjoitti:... Siinä on ongelma, jonka äärellä olisi tuumaustauon paikka - ei uusilla nimimerkeillä, vaan herkkähipiäisillä ja pikkusieluisilla leideillä, jotka kontrolloivat ja kouluttavat...
Pikkusieluinen voin olla, mutten katso olevani liian herkkähipiäinen jos en esimerkiksi hyväksy naisista käytettävän halventavia nimityksiä.