Sateentekijä kirjoitti: Mikä sinä Kyllästynyt olet keltään vaatimaan yhtään mitään, kun samalla oma käytöksesi on vähintäinkin kyseenalaista!?..
Hilppa kirjoitti:Niin tai näin. Mutta vittu, että ärsyttää, kun joku leuhkii päässeensä niin vähällä kiusaamisesta ja on vain omanarvontuntokin noussut, kun on osannut ja pystynyt antamaan takaisin. Aivan kuin olisi jäänyt kavereilta höykyttäminen kesken.
Kyllästynyt: Lisäksi sanottakoon, että olen itse kehottanut Gabrielia kasvattamaan itselleen aivot sekä "hanki aivot". Asiatonta ja epäkorrektia tuokin, tietenkin, mutta koska miehiä tarkoittavia mutta läheskään yhtä loukkaavia kuin "akka", "eukko", "femakko" jne. ei suomen kielessä ole, nuo olivat ainoat ilmaisut jotka keksin ja jotka loukkaavuustasoltaan vastaavat em. nimittelyjä.
Kuutar kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Niin tai näin. Mutta vittu, että ärsyttää, kun joku leuhkii päässeensä niin vähällä kiusaamisesta ja on vain omanarvontuntokin noussut, kun on osannut ja pystynyt antamaan takaisin. Aivan kuin olisi jäänyt kavereilta höykyttäminen kesken.
Ei hän kyllä mielestäni leuhkinut millään tavalla, kirjoitti vain vähän yleistävään sävyyn. Itse kirjoitus oli kuitenkin aivan asiallinen, sen sijaan sinun viimeinen lauseesi ei sitä ole.
Kuutar kirjoitti:Minä en kyllä koe sanoja "akka" tai "eukko" loukkaaviksi, vai ovatko "ukko" ja" äijäkin" sitten loukkaavia?..
Hilppa kirjoitti:Kuutar kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Niin tai näin. Mutta vittu, että ärsyttää, kun joku leuhkii päässeensä niin vähällä kiusaamisesta ja on vain omanarvontuntokin noussut, kun on osannut ja pystynyt antamaan takaisin. Aivan kuin olisi jäänyt kavereilta höykyttäminen kesken.
Ei hän kyllä mielestäni leuhkinut millään tavalla, kirjoitti vain vähän yleistävään sävyyn. Itse kirjoitus oli kuitenkin aivan asiallinen, sen sijaan sinun viimeinen lauseesi ei sitä ole.
Sinulla ei taida olla käsitystä miten julmaa koulukiusaamista jotkut (tälläkin palstalla kirjoittavat) ovat kokeneet. Tuolloin tuollaiset ketoon nakkaamisilla voimaantumiset kuulostavat muiden kokemuksen vähättelyltä ja omalla voimaantumisella leuhkimiselta. Ei kuulu seitsenvuotiaan nakata ketoon kavereitaan, mikä helposti kääntyy ja itse asiassa on jo alku vastakiusaamiselle, jolla ei välttämättä silläkään ole loppua.
Psykopatologia kirjoitti:Suosittelen kirjoittajille pro & contra -menettelyä.

Gabriel kirjoitti:Toisaalta tuntuu, että epäreilu meininki on muutaman henkilön toimesta täällä käytäntö. Eräänlaista kiusaamista sekin on, vaikka omaa kokemusta ja ymmärrystä asiasta kuitenkin löytyy.

Mirri kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Suosittelen kirjoittajille pro & contra -menettelyä.
Suosittelet mitä?
Yleissivistykseni ei riitä tuollaisiin hienouksiin; tarvitsen suomenkielisen selostuksen ymmärtääkseni millaista menettelyä suosittelet. Googlailuun en jaksa ryhtyä.
Mirri kirjoitti:Gabriel kirjoitti:Toisaalta tuntuu, että epäreilu meininki on muutaman henkilön toimesta täällä käytäntö. Eräänlaista kiusaamista sekin on, vaikka omaa kokemusta ja ymmärrystä asiasta kuitenkin löytyy.
Niinpä. Itse harjoitettua henkistä väkivaltaa, tai peräti kiusaamista, ei ole helppo huomata eikä tunnistaa - saati tunnustaa.
Gabriel kirjoitti:Mielestäni sinä muuten kirjoitat kuin täysi kusipää. Koita nyt hirttää tästäkin.
Sen lisäksi olet varsin rasittava kotko, jonka länkyttämistä ei todellakaan jaksa.
Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa