Mikään ei ilmeisesti ole mielenkiintoisempaa kuin keskustelu toisista kirjoittajista.
Tässä on kyläyhteisöefekti. Naapurin asiat kiinnostaa. Hyökkäys persoonaa kohtaa konkretisoi asioita paremmin, se antaa tunteen omasta voimasta ja voimaannuttaa.
Positiivista on se, että analysoidaan syitä esim. nyt "persereikään" ja tiedostetaan se ketju mikä sen aiheutti.
Kuin myös se, että miksi jannu käyttäytyy tietyllä tapaa.
Itse kun olen seurannut miespuolisia netin käyttäjiä, jotka käyttäytyy "poikamaisesti", niin siinä on semmosia ala-astemaisia elementtejä jossa tytölle viestietätään että oikeesti mä tykkään, mut en osaa sitä kunnolla ilmaista. Eli haetaan naispuoilisilta huomiota jota yleensä myös sitten saadaan.
En tulkitsis tuota siinä mielessä ahdisteluksi tai pahuudeksi, vaikka joku sitä saattaa ahdisteluna pitääkin.
Se kuvien linkkaaja ei tunne olevansa ahdistelija ja kun saa ryöpyn niskaansa niin siitä sitten seuraa juuri näitä palstalta poistumisia ja jossain määrin muiden kirjoittajien "itkupotkuraivareita".
Vaatii taitoa ja psykologista silmää sanoa kuvien linkkaajelle niin, että hän ne vapaaehtosesti ITSE poistaa.
Tätä voi varmaan jokainen kokeilla.
Tätä "dark side" juttua vaan on niin helppo kylvää.

Viimeksi muokannut Gabriel päivämäärä 01.06.2015 08:50, muokattu yhteensä 1 kerran