Gabriel kirjoitti:Heh! Muistamattomuus palvelee aina silloin tällöin omia etuja...
Gabriel kirjoitti:... "Hanki aivot jne..."...
Gabriel kirjoitti:Onko sinulla mitään muuta sanottavaa kuin riidellä kirjoitusvirheistä taikka sanojen merkityksistä?
Jatketaanko eteenpäin?
Gabriel kirjoitti::lol:
Ei sitte.
Eli minun täytyy muuttua sinun halusi mukaiseksi...
Gabriel kirjoitti:... Tuolla asenteella elämä tulee olemaan todella vaikeaa.
Gabriel kirjoitti:Olenko käyttänyt teksteissäni kyseisiä sanoja toistuvasti purkauksesi jälkeen?
Olen tosin puolustanut ja perustellut sanojen käyttöä tietyissä asiayhteyksissä.
Miksi edelleenkin vaahtoat?
antaa ainakin minulle sen käsityksen, ettet ole tiedostanut minkälaisia epäasiallisuuksia viestisi ovat sisältäneet, etkä myöskään ole niitä (ainakaan minun mielestäni) uskottavasti ilmaissut niistä luopuneesi.Gabriel kirjoitti:Voisitko näyttää kohdan missä olen korostanut miehisyyttäni ja halventanut naisukupuolta?
Olisiko parempi jos kirjoittaisin kuin piipittävä homo?
Gabriel kirjoitti:... Olen tosin puolustanut ja perustellut sanojen käyttöä tietyissä asiayhteyksissä...
Gabriel kirjoitti:... Miksi edelleenkin vaahtoat?
Gabriel kirjoitti:I rest my case.
Gabriel kirjoitti::lol:
Sua vaan jurppii, kun kukaan ei leiki sun leikkiäs.
Psykopatologia kirjoitti:Avattarena ko. kuva oli seksuaalista häirintää.
Rusa kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Avattarena ko. kuva oli seksuaalista häirintää.
Mielestäni ei ollut. Jos se oli se lihava mies, jolla oli jokin pitkä monivärinen pötkö
- sitäkö kuvaa tarkoitat, mikä oli täällä näytillä erikseenkin ketjussa?
Gabriel kirjoitti:Jumalauta, tänään mulla oli läppäri mukana kylillä. Venttasin skidiä kun se kävi vähän extraopinnoissa. Käytin konetta siinä oppilaitoksen aulassa. Avasin tän avattariketjuun ja puolikas iso persereikä lävähti näytölle niin piti äkkiä skrollata yli ettei kukaan ympärilläolevista muista vanhemmista huomaa. Se puolikaskin tosin riitti tunnistukseen.
Sitä äkkiä lähtee koululla juttu kiertää, että sen pojan isä se vasta pervo onkii...
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa