Uusi avatar

Re: Uusi avatar

ViestiKirjoittaja Gabriel » 29.05.2015 01:31

Heh! Muistamattomuus palvelee aina silloin tällöin omia etuja.
Juuri siksi suosin lainausta, mutta kun se ei ole foorumin käytäntö niin ei sitten.
"Hanki aivot jne..."

Eli jos minä häiritsen sinua niin minun pitää muuttua? Aika yksisilmäinen näkemys.
Eikö omassa käytöksessäsi kertakaikkiaan ole mitään korjattavaa?
Gabriel

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 29.05.2015 05:25

Gabriel kirjoitti:Heh! Muistamattomuus palvelee aina silloin tällöin omia etuja...

Heh, mistähän muistamattomuudesta sinä puhut? Jos väität minun unohtaneen jotakin tai muistavan väärin, laitapa esille kyseiset kohdat ja/tai asiat.
Sinä siteeraat minua väärin. Toivon, että korjaat siteerauksesi oikeiksi.
Gabriel kirjoitti:... "Hanki aivot jne..."...

Tuo on vastaukseni sinulle "muija", "akka", femakko" jne. halventaviin ja loukkaaviin viesteihisi.

Mitä tai minkälaista palautetta sinä kuvittelit/odotit saavasi vastaukseksi moiseen puhetapaasi ja -tyyliisi?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Gabriel » 29.05.2015 08:04

Onko sinulla mitään muuta sanottavaa kuin riidellä kirjoitusvirheistä taikka sanojen merkityksistä?

Jatketaanko eteenpäin?
Gabriel

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 29.05.2015 10:06

Gabriel kirjoitti:Onko sinulla mitään muuta sanottavaa kuin riidellä kirjoitusvirheistä taikka sanojen merkityksistä?

Jatketaanko eteenpäin?

Jatketaan vain - heti sen jälkeen kun olet korjannut aiemmin mainitut epäkohdat.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Gabriel » 29.05.2015 10:37

:lol:
Ei sitte.

Eli minun täytyy muuttua sinun halusi mukaiseksi.

Tuolla asenteella elämä tulee olemaan todella vaikeaa.
Gabriel

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 29.05.2015 10:54

Gabriel kirjoitti::lol:
Ei sitte.

Eli minun täytyy muuttua sinun halusi mukaiseksi...

Ei suinkaan. Sellaista en edellytä, enkä edes usko sellaisen onnistuvan.
Se mitä sinun pitäisi tehdä on korjata väärät sitaattisi ja poistaa "akka", "muija", "femakko" jne. asiattomuudet.
Gabriel kirjoitti:... Tuolla asenteella elämä tulee olemaan todella vaikeaa.

Ehkä, mutta onneksi kuitenkin tyydyttävämpää kuin se, että vastaansanomatta hyväksyisin kaiken sen paskan mitä joku keksii päälleni kipata.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Gabriel » 29.05.2015 11:52

Olenko käyttänyt teksteissäni kyseisiä sanoja toistuvasti purkauksesi jälkeen?
Olen tosin puolustanut ja perustellut sanojen käyttöä tietyissä asiayhteyksissä.

Miksi edelleenkin vaahtoat?
Gabriel

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 29.05.2015 12:08

Gabriel kirjoitti:Olenko käyttänyt teksteissäni kyseisiä sanoja toistuvasti purkauksesi jälkeen?
Olen tosin puolustanut ja perustellut sanojen käyttöä tietyissä asiayhteyksissä.

Miksi edelleenkin vaahtoat?

1. Kyse ei ole ollut mistään "purkauksesta".
2. Viestisi:
Gabriel kirjoitti:Voisitko näyttää kohdan missä olen korostanut miehisyyttäni ja halventanut naisukupuolta?

Olisiko parempi jos kirjoittaisin kuin piipittävä homo?
antaa ainakin minulle sen käsityksen, ettet ole tiedostanut minkälaisia epäasiallisuuksia viestisi ovat sisältäneet, etkä myöskään ole niitä (ainakaan minun mielestäni) uskottavasti ilmaissut niistä luopuneesi.
Myös viittauksesi homoihin ("piipittää") on epäasiallinen.
Gabriel kirjoitti:... Olen tosin puolustanut ja perustellut sanojen käyttöä tietyissä asiayhteyksissä...

3. Sinun perusteluksi nimittämäsi väite ei kestä lähempää tarkastelua. Et ole osoittanut tai todistanut millään lailla, että naisilla olisi tapana vertailla miestensä penisten kokoa - saati niillä "prassailla". Tuo on täysin älytön väite, eikä siitä niin ollen minkäänlaiseksi perusteeksi millekään.
Gabriel kirjoitti:... Miksi edelleenkin vaahtoat?

4. En minä mitään vaahtoa.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Gabriel » 29.05.2015 12:13

I rest my case.
Gabriel

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 29.05.2015 12:19

Gabriel kirjoitti:I rest my case.

Tässä kohtaa voi jälleen kerran todeta: "Kivellä päähän ja sitten karkuun".

Esität perättömiä väitteitä ja provosoit, mutta sitten kun sinun pitäisi sanoistasi vastuu kantaa - sinä luikit tiehesi.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Gabriel » 29.05.2015 12:21

:lol:

Sua vaan jurppii, kun kukaan ei leiki sun leikkiäs.
Gabriel

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 29.05.2015 12:27

Gabriel kirjoitti::lol:

Sua vaan jurppii, kun kukaan ei leiki sun leikkiäs.

En koe leikiksi tai huvittavaksi esimerkiksi sitä, että naisiin viitataan sanoilla "akka", "muija", "femakko" jne.

Päinvastoin, otan tuollaiset hyvin vakavasti, eikä viittaus niihin tai minun reaktioihini sanalla "leikki" ole mikään naurun asia, vaan vähättelevää ja loukkaavaa käytöstä; juuri sitä "pejoratiivista sävyä" edustaen, josta Psykopatologia hetki sitten kirjoitti.

Yllä oleva viestisi on myös hyvä osoitus siitä, että Psykopatologian tulkinta sinun oppimiskyvystäsi ei (ainakaan minun mielestäni) pidä vähäisimmässäkään määrin paikkaansa.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Rusa » 29.05.2015 18:50

Psykopatologia kirjoitti:Avattarena ko. kuva oli seksuaalista häirintää.

Mielestäni ei ollut. Jos se oli se lihava mies, jolla oli jokin pitkä monivärinen pötkö - sitäkö kuvaa tarkoitat, mikä oli täällä näytillä erikseenkin ketjussa?
Rusa

ViestiKirjoittaja Gabriel » 30.05.2015 15:56

Voisitko jaska pienentää uuden "persreikäavatarisi" niin että se mahtuu kokonaisuudessaan siihen sivun laidalle?
Ihan normikokosena olis parempi. Haittaa nimittäin selailua nyt.
Gabriel

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 30.05.2015 16:24

Jaskan tulee poistaa persereikänsä k o k o n a a n.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 30.05.2015 16:26

Rusa kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Avattarena ko. kuva oli seksuaalista häirintää.

Mielestäni ei ollut. Jos se oli se lihava mies, jolla oli jokin pitkä monivärinen pötkö
- sitäkö kuvaa tarkoitat, mikä oli täällä näytillä erikseenkin ketjussa?

Sitä tarkoitin ja tarkoitn nyt myös perseenreikä-avatarta, joka pitää poistaa.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Gabriel » 30.05.2015 16:28

Tästä kyllä tuli hyvät naurut. Helvata tätyy ääneen hohottaa.

Uskoinkin että ei mene lopputarkastuksesta läpi.
Gabriel

ViestiKirjoittaja Maaria » 30.05.2015 16:32

Kas minä jo epäilin sitä jonkin sortin kukaksi tahi hedelmäksi. (Jaskan avatar) Tiirasin joka kulmasta että ei kai perkele sentään...voi olla se, miltä se kovasti näyttää.
Maaria

ViestiKirjoittaja Gabriel » 30.05.2015 16:35

Jumalauta, tänään mulla oli läppäri mukana kylillä. Venttasin skidiä kun se kävi vähän extraopinnoissa. Käytin konetta siinä oppilaitoksen aulassa. Avasin tän avattariketjuun ja puolikas iso persereikä lävähti näytölle niin piti äkkiä skrollata yli ettei kukaan ympärilläolevista muista vanhemmista huomaa. Se puolikaskin tosin riitti tunnistukseen.

Sitä äkkiä lähtee koululla juttu kiertää, että sen pojan isä se vasta pervo onkii...
Gabriel

ViestiKirjoittaja toope » 30.05.2015 17:05

Gabriel kirjoitti:Jumalauta, tänään mulla oli läppäri mukana kylillä. Venttasin skidiä kun se kävi vähän extraopinnoissa. Käytin konetta siinä oppilaitoksen aulassa. Avasin tän avattariketjuun ja puolikas iso persereikä lävähti näytölle niin piti äkkiä skrollata yli ettei kukaan ympärilläolevista muista vanhemmista huomaa. Se puolikaskin tosin riitti tunnistukseen.

Sitä äkkiä lähtee koululla juttu kiertää, että sen pojan isä se vasta pervo onkii...

Parempikin he kai ajattelivat miksi jonkun skidi saa ekstaopintoja koulujen päättäjäispäivänä.
toope

EdellinenSeuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet