toope kirjoitti:Taidat olla narsisti kun haluat jatkuvasti itsestäsi puhua. Kun yksi ketju on loppuun kaluttu, siirryt seuraavaan ketjuun puhumaan itsestäsi. Jne. vitun tylsäksi menee tämä foorumi.
Psykopatologia kirjoitti:Kyllästyneellä taas pilkut ovat heikko kohta.
Ryysy kirjoitti:... Kyllästynytkään ei minun kirjoitusvirheisiini kiinnitä huomiota, mitä en pistäisi pahaksi, muukin asia oli yksi päivä Kyllästyneelle, mutten uskaltanut sanoa...
Kyllästynyt kirjoitti:Ryysy kirjoitti:... Kyllästynytkään ei minun kirjoitusvirheisiini kiinnitä huomiota, mitä en pistäisi pahaksi, muukin asia oli yksi päivä Kyllästyneelle, mutten uskaltanut sanoa...
Kiinnitän, mutten ole viitsinyt sinulle niistä sanoa, koska sinun kirjoituksesi ovat muuten antoisia.
Kyllästynyt kirjoitti:Ryysy kirjoitti:... Kyllästynytkään ei minun kirjoitusvirheisiini kiinnitä huomiota, mitä en pistäisi pahaksi, muukin asia oli yksi päivä Kyllästyneelle,
mutten uskaltanut sanoa...
Kiinnitän, mutten ole viitsinyt sinulle niistä sanoa, koska sinun kirjoituksesi ovat muuten antoisia.
Ryysy kirjoitti:Etkö PP näe siinä mitään outoa, (- -)
SADE kirjoitti:Olen toopen kanssa samaa mieltä, että Gabrielin käytös on kuin henkilön, joka sairastaa narsismia.
toope kirjoitti:Käyt kai jotain sotaa kun näet vastustajia?
SADE kirjoitti:Sinä Gabriel olet jo alusta lähtien jakanut palstalaiset, ilman minkäänlaista faktaa: Sinä = terve, Te = sairaat.
Täysin uskomatonta.
SADE kirjoitti:Gabriel, lopeta tuo asenne, että omistaisit koko maailman ja että kaikissa muissa on jotain vikaa.
Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa