Mies kärsii kohtukateudesta

Re: Mies kärsii kohtukateudesta

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 25.05.2015 16:03

Kyllästyneellä taas pilkut ovat heikko kohta.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Gabriel » 25.05.2015 16:07

toope kirjoitti:Taidat olla narsisti kun haluat jatkuvasti itsestäsi puhua. Kun yksi ketju on loppuun kaluttu, siirryt seuraavaan ketjuun puhumaan itsestäsi. Jne. vitun tylsäksi menee tämä foorumi.

Asiat voi aina näköjään kääntää toisin päin.
Jos joku koko ajan keskustelee minusta ja nyppii niin minkäs sille voi, sitten täytyy vaan nyppiä jos siltä tuntuu.
Gabriel

ViestiKirjoittaja Ryysy » 25.05.2015 16:13

Etkö PP näe siinä mitään outoa, että sanot jotain 'kukaan ei osaa sanoa itse ketjun aiheesta mitään', sen jälkeen saatat sanoa yhtäkkiä, että 'ketjuilla on tapana rönsyillä'. Vähemmästäkin tulee kaoottinen olo, kun näitä ketjuja yrittää seurata. Nytkin olisi ollut joillakin itse aiheesta sanottavaa, sen jälkeen takerrut sääntöhin, sitten jankataan niistä, sitten... voi niinku perse sanon minä. Etkö voisi linkata aina sääntöketjuun asian jankkaamatta "pitäisi laittaa kakkapökäle ilman koiranhousuja". Seuraavaksi laitan teille 'juntit, white trääshhit ja lower classit'-ketjun, niin voitte porukalla haukkua siellä sitten taas 'meitä juntteja'.

Kyllästynytkään ei minun kirjoitusvirheisiini kiinnitä huomiota, mitä en pistäisi pahaksi, muukin asia oli yksi päivä Kyllästyneelle, mutten uskaltanut sanoa. Ja mikä vtun lower class - ai, no se tulikin ruotslaisen suusta. Voi perse.
Ryysy

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 25.05.2015 16:21

Psykopatologia kirjoitti:Kyllästyneellä taas pilkut ovat heikko kohta.

Niin ovat.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Gabriel » 25.05.2015 16:22

Kyllä minä ainakin olen kohtukateudesta yrittänyt puhua, mutta tietty porukka vaan puuttuu kirjoitustapaani.
Gabriel

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 25.05.2015 16:23

Ryysy kirjoitti:... Kyllästynytkään ei minun kirjoitusvirheisiini kiinnitä huomiota, mitä en pistäisi pahaksi, muukin asia oli yksi päivä Kyllästyneelle, mutten uskaltanut sanoa...

Kiinnitän, mutten ole viitsinyt sinulle niistä sanoa, koska sinun kirjoituksesi ovat muuten antoisia.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Gabriel » 25.05.2015 16:27

Kyllästynyt kirjoitti:
Ryysy kirjoitti:... Kyllästynytkään ei minun kirjoitusvirheisiini kiinnitä huomiota, mitä en pistäisi pahaksi, muukin asia oli yksi päivä Kyllästyneelle, mutten uskaltanut sanoa...

Kiinnitän, mutten ole viitsinyt sinulle niistä sanoa, koska sinun kirjoituksesi ovat muuten antoisia.

Tässä kohtaa menossa (rivien välissä) klassinen vastustajan vähättely (tässä tapauksessa minun) ja kritiikin eliminointi (Ryysy).
Gabriel

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 25.05.2015 16:35

Kyllästynyt kirjoitti:
Ryysy kirjoitti:... Kyllästynytkään ei minun kirjoitusvirheisiini kiinnitä huomiota, mitä en pistäisi pahaksi, muukin asia oli yksi päivä Kyllästyneelle,
mutten uskaltanut sanoa...

Olennaisin asia.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 25.05.2015 16:39

Ryysy kirjoitti:Etkö PP näe siinä mitään outoa, (- -)

En juurikaan.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja SADE » 25.05.2015 16:51

Olen toopen kanssa samaa mieltä, että Gabrielin käytös on kuin henkilön, joka sairastaa narsismia.
SADE

ViestiKirjoittaja Gabriel » 25.05.2015 16:54

SADE kirjoitti:Olen toopen kanssa samaa mieltä, että Gabrielin käytös on kuin henkilön, joka sairastaa narsismia.

Tässä yritetään käyttää vastustajan nujertamiseksi likaisinta mahdollista keinoa eli leimaamista.
Haluetteko että rupean samoille linjoille?
Gabriel

ViestiKirjoittaja toope » 25.05.2015 16:56

Käyt kai jotain sotaa kun näet vastustajia?
toope

ViestiKirjoittaja Gabriel » 25.05.2015 16:59

toope kirjoitti:Käyt kai jotain sotaa kun näet vastustajia?

En varsinaisesti. Näen joukon ihmisiä joilta on kadonnut lelu, jota voi kimpassa piestä ja hakevat korviketta.
Gabriel

ViestiKirjoittaja SADE » 25.05.2015 16:59

Sinä Gabriel olet jo alusta lähtien jakanut palstalaiset, ilman minkäänlaista faktaa: Sinä = terve, Te = sairaat.
Täysin uskomatonta.
SADE

ViestiKirjoittaja Gabriel » 25.05.2015 17:01

SADE kirjoitti:Sinä Gabriel olet jo alusta lähtien jakanut palstalaiset, ilman minkäänlaista faktaa: Sinä = terve, Te = sairaat.
Täysin uskomatonta.

Toope teki jaottelun, minä en.
Gabriel

ViestiKirjoittaja toope » 25.05.2015 17:06

Minä taisin sanoa kaikkia sairaiksi, enkä esim. erotellut itseäni terveeksi.
toope

ViestiKirjoittaja SADE » 25.05.2015 17:09

Gabriel, lopeta tuo asenne, että omistaisit koko maailman ja että kaikissa muissa on jotain vikaa.
SADE

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 25.05.2015 17:14

"Joukkopsykoosi" on muodostumassa.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Gabriel » 25.05.2015 17:16

SADE kirjoitti:Gabriel, lopeta tuo asenne, että omistaisit koko maailman ja että kaikissa muissa on jotain vikaa.

Jos sinä tai joku muu syyttää minua, puolustaudun ja teen havaintoja niin onko silloin kyseessä maailmanomistajan elkeet?
Gabriel

ViestiKirjoittaja Gabriel » 25.05.2015 17:20

Lainaus wikipediasta.

Kollektiivinen mielenhäiriö tarkoittaa sananmukaisesti ihmisryhmän psykoottiseksi tai muuten mielenvikaiseksi väitettyä tilaa. Kollektiivinen mielenhäiriö on esimerkiksi joukkopsykoosi. Esimerkiksi niin sanottujen ufokulttien jäsenten toiminta on joskus selitetty kollektiivisen mielenhäiriön avulla. Tällaiset ryhmät voivat olla esimerkiksi vainoharhaisia, ja niiden jäsenten todellisuudentaju on joidenkin mukaan vääristynyt samalla tavalla yhtä aikaa.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Kollektiivinen_mielenhäiriö
Gabriel

EdellinenSeuraava

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa