Psykopatologia kirjoitti:Viite Wikiin kuitenkin puuttui.
SADE kirjoitti:Täällä on selkeät säännöt, jotka on tarkoitettu noudatettaviksi, jokaiselle.
Yhteishengestä puhuu puolestaan se, että monet täällä kirjoittelevat "tuntevat" toisensa vuosien takaa ja yhä jaksavat osallistua kirjoitteluun.
Gabriel kirjoitti:Mikä sinua vaivaa?
Käsittääkseni aivan jokainen henkilö netissä tietää, että kaltevointi tarkoittaa lainattua tekstiä...
SADE kirjoitti:Gabriel, jos tänne tulee sillä asetelmalla, että on "Jumalan lahja naisille" tai esim. esittäen jonkinasteista terapeuttia, niin ei se mene läpi. Riita siitä syntyy, tottakai.
Psykopatologia kirjoitti:12:36
On hienoa - kun ei ole (juuri) mitään sanottavaa otsikosta
- että osataan analysoida sanojen merkityksiä.
Gabriel kirjoitti:Itseasiassa suurinosa ihmisistä ei ole oivaltanu tiettyjä asioita koko elämänsä aikana, vaikka ne keikkuu niinsanotusti normaalien porukoissa, taikka ainakin rajamailla. En minä teidän kanssanne mitenkään poikkeuksellisesti keskustele enkä sanojani valitse sillä perusteella että tänne on valikoitunut omituisia otuksia. Ehkä opin itse jotain.
Ja kyllähän minä vähän semmonen lahja naisille olen. Ainakin kovin vaatimaton.
Psykopatologia kirjoitti:15:44
Minusta säännöt eivät ole (yleisesti) tiukkoja.
"Omat" sääntöni helpottavan lukijaa ja edelyttävät kirjoittajalta
vain hieman lisäpanostusta pelkän huitaisun sijaan.
Kyllästynyt kirjoitti:"Niin sanotusti" kirjoitetaan yhä ja edelleen erikseen - ei (niinsanotusti) yhteen. Samoin "itse asiassa" sekä "suurin osa".
Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa