Hilppa kirjoitti:Aika jännä lukea tätä ketjua. Melkein kaikki miehet ovat toitottaneet, että miehet eivät kärsi kohtukateudesta.
Gabriel kirjoitti:Niin, akkojen.
Oliko tuossa ilmaisussa jotain epämääräistä? Akat on ukkojen puolisoita. Joskus kadettavat toisiaan puheillansa.
Kyllästynyt kirjoitti:
Sanat "akka", "muija", "eukko", "ämmä" jne. ovat halventavia ja loukkaavia nimityksiä.
SADE kirjoitti:Kyllä, ja osoittaa näiden sanojen käyttäjästä tyylittömyyttä, lower class.
Gabriel kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:
Sanat "akka", "muija", "eukko", "ämmä" jne. ovat halventavia ja loukkaavia nimityksiä.
Voi ne tietysti olla jos on tahdistunut kuuntelemaan "feministisen lähetyksen häiriöaluetta".
Muutoin ne kyllä ovat ihan normaaleja sanoja sekä riippu aiheyhteydestä ja sävystä kuinka niitä käytetään.
Gabriel kirjoitti:SADE kirjoitti:Kyllä, ja osoittaa näiden sanojen käyttäjästä tyylittömyyttä, lower class.
Pientä realismia nyt peliin tytöt.
Meinaatteko että pitäis saada joku "laatustrippari" teitä tänne viihdyttämään?
Gabriel kirjoitti:Poika?
SADE kirjoitti:"Tytöt"? Tiedätkö Gabriel mikä noin suurinpiirtein on keski-ikämme täällä? Minä en tiedä, mutta arvelen, että n. 50?
Miten laatustrippari kuuluu tähän viestiketjuun? No, jos kuuluu, niin voin kertoa, että mieheni on täydellinen tässäkin roolissa.
Kyllästynyt kirjoitti:En akka, muija, eukko, ämmä - enkä tyttökään.
Nainen (ihminen).
Kyllästynyt kirjoitti:Kaikkihan on aina asiayhteydestä riippuvaa, mutta millä tavalla on perusteltua käyttää selkeää haukkumasanaa tässä ketjussa ja/tai yhteydessä?
Gabriel kirjoitti:SADE kirjoitti:"Tytöt"? Tiedätkö Gabriel mikä noin suurinpiirtein on keski-ikämme täällä? Minä en tiedä, mutta arvelen, että n. 50?
Miten laatustrippari kuuluu tähän viestiketjuun? No, jos kuuluu, niin voin kertoa, että mieheni on täydellinen tässäkin roolissa.
Tytöt tykkää kun tytöttelee...
Gabriel kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:En akka, muija, eukko, ämmä - enkä tyttökään.
Nainen (ihminen).
Kuules nyt ihminen. Olenko minä akotellu tai ämmitellyt sinua?..
Gabriel kirjoitti:... Akat on akkoja, ukot ukkoja ja ämmät on ämmiä, tytöt tyttöjä ja pojat poikia...
Gabriel kirjoitti:... Niin siis minähän sanoin että akat kadettaa toisiaan ukkojensa peniksillä.
Jos tuommoseen osallistuu niin kyllä sitä silloin voi kai akaksi sanoa.
...
toope kirjoitti:Olet muuten Kyllästynyt aikaisemmin Kahvin kanssa keskustellut akka-sanasta joko täällä tai tukiasemalla.
Kyllästynyt kirjoitti:Gabriel kirjoitti:SADE kirjoitti:"Tytöt"? Tiedätkö Gabriel mikä noin suurinpiirtein on keski-ikämme täällä? Minä en tiedä, mutta arvelen, että n. 50?
Tytöt tykkää kun tytöttelee...
Tytöistä en tiedä, mutta siitä olen aika varma, etteivät naiset (yleistäen) pidä siitä että heitä "tytötellään".
Kyllästynyt kirjoitti:toope kirjoitti:Olet muuten Kyllästynyt aikaisemmin Kahvin kanssa keskustellut akka-sanasta joko täällä tai tukiasemalla.
Niin olen.
Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa