Sateentekijä kirjoitti:... On ihan samantekevää, mitä olet muitten silmissä, kunhan itse olet tyytyväinen siihen, mitä olet!
Sateentekijä kirjoitti:Minä olen elämäni aikana kokenut ulkonäköpaineita nimenomaan painoni suhteen , vaikkei se koskaan ole varsinainen ongelma ollut.
Nyt olen tosiaan lopettanut ikuiset laihdutusyritykset ym ja olen hyväksynyt itseni tämmöisenä kun olen. Ehkä sitten olen naiivi, ihan kuinka vaan.Oma elämäni on kuitenkin näin ollen helpompaa ilman jatkuvia paineita.
Kissi kirjoitti:Kyllästynyt jaksaa jauhaa siitä, kuinka hänen isot tissit saa miehet käpälöimään ja hän on liian lyhyt ja on ylipainoa jne.
Skrollaa tästä, jos vaikka kutistuisit ihan vaan tavis hyväosaiseksi.
http://ra.fi/1vnz
Kissi kirjoitti:mua ei paskanvertaa kiinnosta sun ulkonäkö paineet, eikä niistä jauhaminen.
Kissi kirjoitti:En tiedä miksi aloin, tuli vaan niin kurja olo tuosta sun yleis asenteesta. Huomaaksä itse, millaisena näyttäydyt palstalla tuon ulkonäön suhteen? Minulle se näkyy tälläisenä : on istutetut ripset, on Dubaista ostettu kolttu, on isot tissit, -vuosia tuon tyylistä ulkonäön kohennus hehkutusta lukeneena, yht äkkiä vaan alkoi vituttaa tää sun hölötys jostain "kyllä jokainen tarkkailee ja on kiinnostunut omasta ulkomuodostaan" tjtn...
Ihan sama, vittuks mää sulle mitään selitän. Menen mieluummin lukemaan niistä ihmisistä, joilla on muita huolenaiheita.
Sateentekijä kirjoitti:Kissi kirjoitti:mua ei paskanvertaa kiinnosta sun ulkonäkö paineet, eikä niistä jauhaminen.
Kissin kanssa samiksia:) Kyllästynyt taas tässäkin jauhaa vain ja ainoastaan jauhamisen vuoksi.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa