Ihannevartalo

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Ihannevartalo

ViestiKirjoittaja Hilppa » 05.05.2015 22:31

Ei ole mikään pakko tavoitella ihannevartaloa, mikä se nyt sitten kullekin sattuu olemaan. Harva ihminen on kuitenkaan niin tasapainoinen ja kaikenlaisen epäkypsän turhienkin ihanteiden tavoittelun yläpuolella, että kykenisi elämään ilman mitään ihannepaineita.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Ryysy » 05.05.2015 22:48

Kaikenmaailman itsetunnon määritelmissäkin on aina "kohta 3: itsetunto sisältää sen mitä oletat muiden sinusta ajattelevan". (Ei suora lainaus, vaan muistinvarainen, mutta varmasti löytyy googlella.)

22:54

En ole varma onko se sana juuri itsetunto, mutta jotain sinne päin.
Viimeksi muokannut Ryysy päivämäärä 05.05.2015 22:55, muokattu yhteensä 1 kerran
Ryysy

ViestiKirjoittaja Kissi » 05.05.2015 22:51

.
Viimeksi muokannut Kissi päivämäärä 07.05.2015 00:57, muokattu yhteensä 1 kerran
Kissi

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 05.05.2015 22:58

En näe mieltä tavoitella mitään ihannevartaloa;
vaikka saisin kroppani kaikin puolin timmiin kuntoon, jäisi vielä niin paljon
toivomisen varaa, ettei maksa vaivaa.
Se, mitä minä tavoittelen, on kroppa, jolle löytäisin mukavasti vaatteita.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 06.05.2015 00:11

En puhunut tavoittelusta vaan siitä kuinka uskottavaa on, ettei ihmistä kiinnostaisi oman vartalonsa malli tai muoto.
Sateentekijä kirjoitti:... On ihan samantekevää, mitä olet muitten silmissä, kunhan itse olet tyytyväinen siihen, mitä olet!

Jalo ja kaunis ajatus, mutta auttamattoman naiivi.

Tietenkin toimiva ja terve keho on tärkeää, mutta mielestäni on itsensä pettämistä uskotella, ettei ole lainkaan kiinnostunut omasta vartalostaan. Totaaliseen välinpitämättömyyteen tarvitaan totaalinen masennus, mutta siitä ei mielestäni Flowerin kohdalla ole kyse.

Totean vielä, etten ole esimerkiksi eläessäni käynyt kuntosalilla mutta silti tunnustan olevani kiinnostunut olemuksestani - vaikka en siitä edes pidä.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 06.05.2015 13:57

Sateentekijä kirjoitti:Minä olen elämäni aikana kokenut ulkonäköpaineita nimenomaan painoni suhteen , vaikkei se koskaan ole varsinainen ongelma ollut.
Nyt olen tosiaan lopettanut ikuiset laihdutusyritykset ym ja olen hyväksynyt itseni tämmöisenä kun olen. Ehkä sitten olen naiivi, ihan kuinka vaan.Oma elämäni on kuitenkin näin ollen helpompaa ilman jatkuvia paineita.

Kyse oli kiinnostuksesta - ei hyväksymisestä.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kissi » 06.05.2015 21:47

.
Viimeksi muokannut Kissi päivämäärä 07.05.2015 00:56, muokattu yhteensä 1 kerran
Kissi

ViestiKirjoittaja Hilppa » 06.05.2015 21:53

Kykenettekö te tavikset itse päättämään, mikä asia teille aiheuttaa/tulee aiheuttamaan ongelmia?
Hilppa

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 06.05.2015 21:54

Kissi kirjoitti:Kyllästynyt jaksaa jauhaa siitä, kuinka hänen isot tissit saa miehet käpälöimään ja hän on liian lyhyt ja on ylipainoa jne.
Skrollaa tästä, jos vaikka kutistuisit ihan vaan tavis hyväosaiseksi.
http://ra.fi/1vnz

Vain yksi kolmesta väitteestäsi pitää paikkaansa. Arvaa mikä se on.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kissi » 06.05.2015 21:58

.
Viimeksi muokannut Kissi päivämäärä 07.05.2015 00:56, muokattu yhteensä 1 kerran
Kissi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 06.05.2015 22:22

Kissi kirjoitti:mua ei paskanvertaa kiinnosta sun ulkonäkö paineet, eikä niistä jauhaminen.

Miksi ihmeessä sitten aloitit niistä jauhamisen???
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kissi » 06.05.2015 22:54

.
Kissi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 06.05.2015 23:01

Kissi kirjoitti:En tiedä miksi aloin, tuli vaan niin kurja olo tuosta sun yleis asenteesta. Huomaaksä itse, millaisena näyttäydyt palstalla tuon ulkonäön suhteen? Minulle se näkyy tälläisenä : on istutetut ripset, on Dubaista ostettu kolttu, on isot tissit, -vuosia tuon tyylistä ulkonäön kohennus hehkutusta lukeneena, yht äkkiä vaan alkoi vituttaa tää sun hölötys jostain "kyllä jokainen tarkkailee ja on kiinnostunut omasta ulkomuodostaan" tjtn...
Ihan sama, vittuks mää sulle mitään selitän. Menen mieluummin lukemaan niistä ihmisistä, joilla on muita huolenaiheita.

Väitän, että ulkonäköäni koskevat viestini edustavat alle prosenttia kaikista kirjoituksistani - joten et voi väittää minun hehkuttaneen tai jauhaneen ulkonäöstäni.
Eikä minun myöskään ole tarpeen katsella kuvia "niistä ihmisistä joilla on muita huolenaiheita", koska tapaan heitä päivittäin.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 06.05.2015 23:07

Sateentekijä kirjoitti:
Kissi kirjoitti:mua ei paskanvertaa kiinnosta sun ulkonäkö paineet, eikä niistä jauhaminen.

Kissin kanssa samiksia:) Kyllästynyt taas tässäkin jauhaa vain ja ainoastaan jauhamisen vuoksi.

Mieluusti lopetan jauhamisen, jos sinä ja Kissi poistatte minuun liittyvät perusteettomat väitteenne.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Ryysy » 07.05.2015 18:40

Olisko se ollut sittenkin identiteetti.

Flowerin kommenttiin.

----

Ja sukupuoli-identiteetistä: eivät varmasti kaikki transihmiset tai muutkaan halua lukeutua mihinkään "kolmanteen sukupuoleen". Jos on syntynyt naisen ruumiiseen ja kokee olevansa mies, menee johonkin leikkaukseenkin, niin silloinhan on mies eikä mikään "kolmas sukupuoli". Joku voi siis haluta olla nainen-nainen-nainen tai ihan vaan mies eikä mikään "kolmas sukupuoli".
Ryysy

ViestiKirjoittaja Ryysy » 07.05.2015 19:13

Okei, trans tai transihminen on siis olennainen sana tässä.
Ryysy

ViestiKirjoittaja toope » 07.05.2015 19:24

Joka helvetin ketjuunko pitää tuoda tuon yhden sukupuolen vaihtajalapsi esiin.
toope

ViestiKirjoittaja toope » 07.05.2015 19:34

Niin varmaan mutta mua oksettaa tuollainen luonnottomuus.
toope

ViestiKirjoittaja Ryysy » 07.05.2015 20:15

ATM-henkilöt joutuvat tyytymään hieman vähempään.
Ryysy

ViestiKirjoittaja toope » 07.05.2015 20:34

:D :D :D
toope

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko