Mirri kirjoitti:Rivien välit eivät riitä tällaiseen kysymykseen ja väitteeseen:
Millä perusteilla syytät minua täydelliseksi luulemisesta?.
Kysymyksesi ja väitteesi on älytön senkin vuoksi, ettei itsensä täydelliseksi luulemisessa ole mitään syytettävää.
Kissi kirjoitti:Miten ihmeessä Kyllästynyt sait taas Sateentekijän syylliseksi johonkin mitä ei ole tapahtunut...

Sateentekijä kirjoitti:Itse olen viestini kirjoittanut ja itse myös niistä vastaan.Esitin Kyllästyneelle kysymyksen, mutta hän ei katso velvollisuudekseen vastata suoraan kysymykseen suoraan.
Sateentekijä kirjoitti:... Etkö, Kyllästynyt jaksa/ halua/viitsi/osaa/näe tarpeelliseksi , kirjoittaa milloinkaan mitään positiivista kenestäkään? Tai mistään? Kaikki on mielestäsi tarpeetonta, turhaa , naiivia , tyhjänpäiväistä, mitä muut täällä kirjoittavat?! ...
Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, sinä ilmeisesti pidät itsensä täydelliseksi kuvittelemista syytöksenalaisena juttuna. Muttei se ole sitä; ihmiset saavat aivan rauhassa kuvitella olevansa niin täydellisiä kuin täydellisen epätäydellisiäkin ja mitä tahansa siltä väliltä - ei ole mitään syyttämisen aihetta.
Kyllästynyt kirjoitti:Mielestäni tämä ketju on turha ja tarpeeton.
On itsestäänselvää, että julkisella palstalla kirjoitettua saa aina (korrektisti) kommentoida.
Ei siihen mitään erityistä tai erikseen annettua lupaa tarvita.
Kissi kirjoitti:... eli sun mielestä ei ole perusteltua kysyä lupaa, jos on epävarma ja pelokas ja tarviaa tukea?...
Kissi kirjoitti:... Niin siis että olen esillä vain esiintyäkseni...
Kissi kirjoitti:... Minun ei onnekseni tarvitse kysyä sinulta lupaa esiintymiseeni.
Sateentekijä kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:Itse olen viestini kirjoittanut ja itse myös niistä vastaan.Esitin Kyllästyneelle kysymyksen, mutta hän ei katso velvollisuudekseen vastata suoraan kysymykseen suoraan.
Kysyit:Sateentekijä kirjoitti:... Etkö, Kyllästynyt jaksa/ halua/viitsi/osaa/näe tarpeelliseksi , kirjoittaa milloinkaan mitään positiivista kenestäkään? Tai mistään? Kaikki on mielestäsi tarpeetonta, turhaa , naiivia , tyhjänpäiväistä, mitä muut täällä kirjoittavat?! ...
Lienen ainakin joskus kirjoittanut jotain positiivistakin jostakin/jostakusta ja aion vastaisuudessakin kirjoittaa niin kuin silloin kun minulla on jotain positiivista sanottavaa. Samoin aion aloittaa ketjun/ketjuja silloin kun näen tai koen sen olevan perusteltua.
Tyhjänpäiväistä hölötystä ja kirjoittamista vain esillä olemisen vuoksi pyrin tulevaisuudessakin välttämään.
Et muuten vastannut kysymykseeni vaan kiertelit tapasi mukaan.
Kissi kirjoitti:SADE
Ei ole oikeaa todellista ongelmaa, tää on kaikki täällä tälläistä, ikäänkuin, olemme opettelleet vääntämään kaikesta.
Sateentekijä kirjoitti:SADE .
Niin .Kyllästynyt sanoi taas kerran asian" niinkuin se on", mutta silti en vedä hänelle osoittamaani kysymystä takaisin, koska mielestäni hän ei siihen vastannut.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa