PÄIKKY KYSELY, SAAKO VIERAILLA

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: PÄIKKY KYSELY, SAAKO VIERAILLA

ViestiKirjoittaja Mirri » 06.05.2015 21:23

Rivien välit eivät riitä tällaiseen kysymykseen ja väitteeseen:
Millä perusteilla syytät minua täydelliseksi luulemisesta?.

Kysymyksesi ja väitteesi on älytön senkin vuoksi, ettei itsensä täydelliseksi luulemisessa ole mitään syytettävää.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 06.05.2015 21:29

Mirri kirjoitti:Rivien välit eivät riitä tällaiseen kysymykseen ja väitteeseen:
Millä perusteilla syytät minua täydelliseksi luulemisesta?.

Kysymyksesi ja väitteesi on älytön senkin vuoksi, ettei itsensä täydelliseksi luulemisessa ole mitään syytettävää.

Miten niin "ei ole mitään syytettävää"?

Kyllä minä suuresti ihmettelen, millä perusteilla Sateentekijä kirjoittaa niin, että siitä saa sen käsityksen että hänen mielestään minä luulen olevani täydellinen.
Voin tietenkin olla väärässäkin; täydellinen kun en ole.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kissi » 06.05.2015 21:37

.
Viimeksi muokannut Kissi päivämäärä 07.05.2015 00:53, muokattu yhteensä 1 kerran
Kissi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 06.05.2015 21:52

Kissi kirjoitti:Miten ihmeessä Kyllästynyt sait taas Sateentekijän syylliseksi johonkin mitä ei ole tapahtunut...

Aivan varmasti Sateentekijä on kirjoittanut minulle osoitetun viestin jonka voi varsin helposti tulkita niin, että hän syyttää minun kuvittelevan itseni täydelliseksi.
Ellei sitten joku toinen ole kirjoittanut hänen nimimerkillään...
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 06.05.2015 22:03

Kyllästynyt, sinä ilmeisesti pidät itsensä täydelliseksi kuvittelemista syytöksenalaisena juttuna. Muttei se ole sitä; ihmiset saavat aivan rauhassa kuvitella olevansa niin täydellisiä kuin täydellisen epätäydellisiäkin ja mitä tahansa siltä väliltä - ei ole mitään syyttämisen aihetta.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 06.05.2015 22:14

Sateentekijä kirjoitti:Itse olen viestini kirjoittanut ja itse myös niistä vastaan.Esitin Kyllästyneelle kysymyksen, mutta hän ei katso velvollisuudekseen vastata suoraan kysymykseen suoraan.

Kysyit:
Sateentekijä kirjoitti:... Etkö, Kyllästynyt jaksa/ halua/viitsi/osaa/näe tarpeelliseksi , kirjoittaa milloinkaan mitään positiivista kenestäkään? Tai mistään? Kaikki on mielestäsi tarpeetonta, turhaa , naiivia , tyhjänpäiväistä, mitä muut täällä kirjoittavat?! ...

Lienen ainakin joskus kirjoittanut jotain positiivistakin jostakin/jostakusta ja aion vastaisuudessakin kirjoittaa niin kuin silloin kun minulla on jotain positiivista sanottavaa. Samoin aion aloittaa ketjun/ketjuja silloin kun näen tai koen sen olevan perusteltua.

Tyhjänpäiväistä hölötystä ja kirjoittamista vain esillä olemisen vuoksi pyrin tulevaisuudessakin välttämään.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 06.05.2015 22:16

Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, sinä ilmeisesti pidät itsensä täydelliseksi kuvittelemista syytöksenalaisena juttuna. Muttei se ole sitä; ihmiset saavat aivan rauhassa kuvitella olevansa niin täydellisiä kuin täydellisen epätäydellisiäkin ja mitä tahansa siltä väliltä - ei ole mitään syyttämisen aihetta.

En puhunut mitään siitä mitä kukin saa kuvitella ja mitä ei. Kokonaan toinen juttu on se, että ryhtyy ääneen arvostelemaan tai esittämään jonkun olevan jotakin tai luulevan itsestään jotakin.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kissi » 06.05.2015 22:19

.
Viimeksi muokannut Kissi päivämäärä 07.05.2015 00:52, muokattu yhteensä 1 kerran
Kissi

ViestiKirjoittaja SADE » 06.05.2015 22:22

Kyllästynyt kirjoitti:Mielestäni tämä ketju on turha ja tarpeeton.

On itsestäänselvää, että julkisella palstalla kirjoitettua saa aina (korrektisti) kommentoida.
Ei siihen mitään erityistä tai erikseen annettua lupaa tarvita.

Ylläoleva viestikö on se mikä ärsyttää?
Melkein huvittaa se, miten eri tavoin asiat ja viestit voimme tulkita. Minusta tässä Kyllästyneen viestissä ei ole mitään ihmeellistä eikä varsinkaan mitään mistä voisi suuttua. Asia selkeästi ilmaistuna.
Mikä on siis ongelma?
SADE

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 06.05.2015 22:28

Kissi kirjoitti:... eli sun mielestä ei ole perusteltua kysyä lupaa, jos on epävarma ja pelokas ja tarviaa tukea?...

Voihan sitä kysyä, mutta ei siihen mitään perusteltua syytä ole.
Kissi kirjoitti:... Niin siis että olen esillä vain esiintyäkseni...

Toisinaan ajattelen niin sinun(kin) kirjoituksistasi.
Kissi kirjoitti:... Minun ei onnekseni tarvitse kysyä sinulta lupaa esiintymiseeni.

Eipä ole kukaan sellaista väittänytkään.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kissi » 06.05.2015 22:29

.
Viimeksi muokannut Kissi päivämäärä 07.05.2015 00:52, muokattu yhteensä 2 kertaa
Kissi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 06.05.2015 22:29

Sateentekijä kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Sateentekijä kirjoitti:Itse olen viestini kirjoittanut ja itse myös niistä vastaan.Esitin Kyllästyneelle kysymyksen, mutta hän ei katso velvollisuudekseen vastata suoraan kysymykseen suoraan.

Kysyit:
Sateentekijä kirjoitti:... Etkö, Kyllästynyt jaksa/ halua/viitsi/osaa/näe tarpeelliseksi , kirjoittaa milloinkaan mitään positiivista kenestäkään? Tai mistään? Kaikki on mielestäsi tarpeetonta, turhaa , naiivia , tyhjänpäiväistä, mitä muut täällä kirjoittavat?! ...

Lienen ainakin joskus kirjoittanut jotain positiivistakin jostakin/jostakusta ja aion vastaisuudessakin kirjoittaa niin kuin silloin kun minulla on jotain positiivista sanottavaa. Samoin aion aloittaa ketjun/ketjuja silloin kun näen tai koen sen olevan perusteltua.

Tyhjänpäiväistä hölötystä ja kirjoittamista vain esillä olemisen vuoksi pyrin tulevaisuudessakin välttämään.

Et muuten vastannut kysymykseeni vaan kiertelit tapasi mukaan.

Vastasin täysin suoraan ja kiertelemättä esittämääsi kysymykseen.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kissi » 06.05.2015 22:35

.
Viimeksi muokannut Kissi päivämäärä 07.05.2015 00:52, muokattu yhteensä 1 kerran
Kissi

ViestiKirjoittaja SADE » 06.05.2015 22:41

Kissi kirjoitti:SADE
Ei ole oikeaa todellista ongelmaa, tää on kaikki täällä tälläistä, ikäänkuin, olemme opettelleet vääntämään kaikesta.

Kissi, olen miettinyt samaa kuin sinä noista päiväkirjoista. Olen käynyt päiväkirjaosiossa lukemassa ehkä kolme kertaa ja silloinkin todella pikaisesti. Minusta Kyllästyneen vastaus oli selkeä ja tyhjentävä. Sopii parhaiten itselleni, koska asia tulee selväksi. En tarvi hienotunteisia, pyöristettyjä, kauniita vastauksia vaan nimenomaan "suoria lyöntejä".
SADE

ViestiKirjoittaja Kissi » 06.05.2015 22:46

.
Viimeksi muokannut Kissi päivämäärä 07.05.2015 00:51, muokattu yhteensä 1 kerran
Kissi

ViestiKirjoittaja SADE » 06.05.2015 22:52

Kissi, minkätyyppistä viestiä itse odotit ja toivoit?
SADE

ViestiKirjoittaja Kissi » 06.05.2015 22:56

.
Viimeksi muokannut Kissi päivämäärä 07.05.2015 00:51, muokattu yhteensä 1 kerran
Kissi

ViestiKirjoittaja SADE » 06.05.2015 23:07

Kissi, jos ymmärsin oikein, niin mietit suurinpiirtein sitä, että kuinka paljon voi osallistua toisten päiväkirjoihin (esim. kirjoittamalla niihin). Samoin olen itse miettinyt.
Äsköisellä kysymyksellä tarkoitin, että minkätyyppisen vastauksen halusit .... ympäripyöreän? selkeän?
Kun luin Kyllästyneen vastauksen, niin asia tuli itselleni hyvin selväksi. Kyllästynyt toteaa, että tämä viestiketju on ihan turha, koska on itsestäänselvää, että voit kommentoida toisten päiväkirjoissa. Mitään epäselvyyttä ei jäänyt asiaan. Vai jäikö?

Sen sijaan jos olisin saanut kilometrinpituisen vastauksen niitä näitä ja vähän sinnepäin, niin asia olisi jäänyt entistä epäselvemmäksi.
SADE

ViestiKirjoittaja Kissi » 06.05.2015 23:19

.
Kissi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 06.05.2015 23:20

Sateentekijä kirjoitti:SADE .
Niin .Kyllästynyt sanoi taas kerran asian" niinkuin se on", mutta silti en vedä hänelle osoittamaani kysymystä takaisin, koska mielestäni hän ei siihen vastannut.

Voi taivaan talikynttilät.
Mihin osaan kysymystäsi en mielestäsi ole vastannut?
Kyllästynyt

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko