toope kirjoitti:Edelleen olisi suotavaa, että ihminen oppisi kirjoittamaan tekstin minä-muodossa.
Sateentekijä kirjoitti:toope kirjoitti:Edelleen olisi suotavaa, että ihminen oppisi kirjoittamaan tekstin minä-muodossa.
Edelleen olisi myös suotavaa, ettei puututtaisi muitten jokaiseen sanaan . Katson oikeutetuksi käyttää me- muotoa, koska lisäkseni ehkä muutama toinenkin on samaa mieltä.
P.S. Voin kyllä lukeaToope- Tuuven pois tuosta listasta kun hän näyttää olevan me- muotoa vastaan ja näin ollen kaipaavan tuota naisten narraajaa.
toope kirjoitti:... Jos Kyllästynyt ei saa sanoa kyl....siksi, ei minuakaan saa sanoa tuuveksi. Jos saa sanoa, sanon minäkin ky...si.
Psykopatologia kirjoitti:Mutta "Kultsista" et ole tehnyt proteesia.
Kyllästynyt kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Mutta "Kultsista" et ole tehnyt proteesia.
En, enkä Kellastuneestakaan.
Mutta jos joku innostuisi käyttämään kyseisiä nimityksiä, nyt tekisin.
Psykopatologia kirjoitti:Niin, joska "Keltsi" viittaisi Keltikangas-Järviseen, joka kai on eri.
toope kirjoitti:... Samalla periaatteella minusta ei saa enää käyttää muuta nimeä kuin Toope.
Helmenkalastaja kirjoitti:(Minua saa kutsua Helmenkalastajaksi, Helmikseksi, Helmeriksi, Helmikiksi, HK:ksi ja miksi mieliikään, kunhan sävy ei pilaa nimeä.)
toope kirjoitti:Niin Kyllästynyt, sullahan on tapana keksiä ihmisistä hauskoja nimiväännöksiä ja niille pitää nauraa. Mutta auta armias, jos sinusta jonkun väännöksen väsää.
Kyllästynyt kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:(Minua saa kutsua Helmenkalastajaksi, Helmikseksi, Helmeriksi, Helmikiksi, HK:ksi ja miksi mieliikään, kunhan sävy ei pilaa nimeä.)
HK:sta tulee mieleen HK:n Sininen Lenkki.
Muistaakseni olen joskus käyttänyt lempinimeä Hölmönkalastaja. Onko se kiellettyjen listalla?
toope kirjoitti:Niin Kyllästynyt, sullahan on tapana keksiä ihmisistä hauskoja nimiväännöksiä ja niille pitää nauraa. Mutta auta armias, jos sinusta jonkun väännöksen väsää.

Paluu Yleistä ja ajankohtaista
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa