Sateentekijä kirjoitti:Lapsia ei kiinnosta juurikaan maailman tapahtumat, vaan koti ja sen piirissä hauskat ja iloa tuottavat jutut, kuten karkki- ja pitsapäivät ym...
Sateentekijä kirjoitti:... Normaalisti lapsi on utelias kaiken uuden suhteen.Aikuinen hyvää tarkoittaessaan varjelee lastaan "maailman pahuudelta" jonka lapsonen kumminkin kohtaa ennemmin tai myöhemmin.
Parhaiten lapsen pelkoja voi ehkäistä, kun ottaa selville, mitä hän pelkää ja miksi. Asian käsittely, syiden ja seurausten selvittely poistaa tietämättömyydestä aiheutuvaa pelkoa...
Sateentekijä kirjoitti:Sinä itse olet omaa napaasi ja tietämystäsi täynnä kuin suutarin saapas! Onko kukaan koskaan sanotut sinulle, miten ärsyttävää tuommoinen muiden väheksyminen ja latistaminen on?...
Sateentekijä kirjoitti:Sittenhän tämä ketju on ylläpidon mielestä taas yksi niitä tyhjiä ja turhanpäiväisiä, kun tänne ei( o)saa kirjoittaa muut kuin huippuälykkäät...
Sateentekijä kirjoitti:... Niinpä, minun viesteistäni näyttää puuttuvan kaikki se, mitä ylläpito arvostaa.
Olen niin lattea ja jäsentelemätön ihminen. Anteeksi että olen.
Psykopatologia kirjoitti:Vain hyvin harvat vanhemmat katsovat 3-vuotiaan lapsensa kanssa uutisia TV:stä.
Sateentekijä kirjoitti:Ja Kyllästynyt Sinä osaat olla ihan mukavakin. Sinä voisit useammin käyttää ja näyttää sitä puolta itsestäsi.
Sateentekijä kirjoitti:Sittenhän tämä ketju on ylläpidon mielestä taas yksi niitä tyhjiä ja turhanpäiväisiä, kun tänne ei( o)saa kirjoittaa muut kuin huippuälykkäät.Tai heiksi itseään kuvittelevat.PP kirjoitti:
Ensin kirjoitat, että lapsia ei kiinnosta juuri mikään ja sitten, että lapset ovat normaalisti kiinnostuneita kaikesta uudesta.
Vestintäsi ei ole sisäisesti jäsenneltyä.
Niinpä, minun viesteistäni näyttää puuttuvan kaikki se, mitä ylläpito arvostaa.Olisihan minun luullut ymmärtävän , kuinka ristiriitaista viestintäni todella on.Tokihan sanomattakin on selvää, että lapsen kiinnostus eri asioihin muuttuu ja laajenee iän myötä. Mutta tämähän on taas niitä latteuksia ja itsestäänselvyyksiä, joita ainoastaan minä täällä kaiken aikaa viljelen.
Olen niin lattea ja jäsentelemätön ihminen. Anteeksi että olen.
Ehkä on parasta etten kommentoi tähän ketjuun enää.
Psykopatologia kirjoitti:Siinä olet oikeassa, että itse kaipaan foorumille asiantuntijuutta oppiakseni uutta.
Psykopatologia kirjoitti:Vain hyvin harvat vanhemmat katsovat 3-vuotiaan lapsensa kanssa uutisia TV:stä.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa