Mirri kirjoitti:Ehkä noin... Mutta onhan tämä tärkeä asia kerrottavaksi.
Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Ehkä noin... Mutta onhan tämä tärkeä asia kerrottavaksi.
Mirrin mielestä on varmaan "tärkeä asia kerrottavaksi" (ihmisille etukäteen) myös se mitä jossakin kirjassa tai elokuvassa tapahtuu...
Eli kiitos Mirri koko jujun pilaamisesta.

Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Ehkä noin... Mutta onhan tämä tärkeä asia kerrottavaksi.
Mirrin mielestä on varmaan "tärkeä asia kerrottavaksi" (ihmisille etukäteen) myös se mitä jossakin kirjassa tai elokuvassa tapahtuu...
Eli kiitos Mirri koko jujun pilaamisesta.
Ei minulla sentään niin suurta vaikutusvaltaa ole, että moiseen pilaamiseen pystyisin. Mutta ole hyvä kuitenkin - olemattomasta.
Ryysy kirjoitti:Jospa Mirri halusi suojella meitä herkkäuskoisia...
Kyllästynyt kirjoitti:Totta hemmetissä sinä pilasit jutun kertomalla etukäteen tänään olevan aprillipäivä. Ei siihen sen kummempaa vaikutusvaltaa tarvita.
Kerropa vielä, miksi tuo sinun mielestäsi oli "tärkeä asia kerrottavaksi"?

Mirri kirjoitti:... Kuka mistäkin tykkää; toiset tykkäävät aprillipilojen tekemisestä, toiset taas niiden löytämisestä. Esimerkiksi mediasta on tänään mahdollista etsiä ja löytää tuulesta temmattuja juttuja - jos sattuu muistamaan, että tänä ainokaisena päivänä vuodessa julkisuudessakin saadaan höynäyttää oikein luvan kanssa. Jos ei muista, aprillijuttujen etsimisen ja löytämisen hauskuus menee ohitse.

Sateentekijä kirjoitti:Mikä erottaa aprillipäivän tavallisesta foorumin arjesta?
Aprillipäivänä saa valehdella luvan kanssa , muuten kiinni jäädessään seuraa rangaistus.Totta vai tarua?
Trisse kirjoitti:Leikki! Kiva*taputtaa käsiään*!
1. Äitini sai yhden keskenmenon ennen minua
2. Olen kokeillut lsd:tä
3. Menetin neitsyyteni 23-vuotiaana
4. Kerran minut potkaistiin duunissa puolivälissä kuuta ja sain pitää koko kuun palkan
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa