- Mikä ristus ny o, ku ei aharista?

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: - Mikä ristus ny o, ku ei aharista?

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 24.03.2015 01:11

Sateentekijä kirjoitti:Lemppaa Jaska pihalle tai anna asian olla.

En halua käyttää moderaattorioikeuksiani asioissa joissa olen itse rivikirjoittajana osallisena.

Miksi minun pitäisi "antaa asian olla"?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Hilppa » 24.03.2015 01:20

Jaskan mielestä kikkelikortti oli hauska eikä lainkaan loukkaava kohteelleen.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.03.2015 14:05

Sateentekijä kirjoitti:
Jaska kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:Jaskan mielestä kikkelikortti oli hauska eikä lainkaan loukkaava kohteelleen.

Mistä sinulle nyt kikkelit tuli mieleen?

Hilpalta kysyit, mutta vastaan kaikkien naisten puolesta.
Ainahan naisilla SE on mielessä...

Toivon hartaasti, ettet Sateentekijä ainakaan minun nimissäni ryhdy tuollaisia typeryyksiä levittelemään.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kissi » 26.03.2015 17:05

:shock: Jaska ei erikseen jahtaa Kyllästynyttä, Mutta Kyllästynyt näköjään vainoaa Jaskaa. Kuka uskaltaa enää mitään kirjoittaa(en ainakaan minä) kun kokoajan haukutaan.
Kissi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.03.2015 18:02

Sateentekijä kirjoitti:En ole em.kirjoitustani kohdistanut kehenkään naiseen, en varsinkaan Kyllästyneeseen joten relax nyt vaan.
Lähinnä Jaskalle tässä lähettelin "palautetta".

Jos varta vasten ilmoitat vastaavasi "kaikkien naisten puolesta": "Ainahan naisilla SE on mielessä..." silloin esiinnyt minunkin nimissäni - ja moista puhkikulunutta kaksimielisyyttä en omalle kontolleni halua.

Joten voisitko poistaa mainintasi "kaikkien naisten puolesta".
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.03.2015 18:35

Sateentekijä kirjoitti:No jos sen verran ei huumoria tajua, se lienee ihan henkilökohtainen kannanottosi.
Jos toisetkin naiset vaativat, silloin voin poistaa. Ei täällä kaikkea kirjoiteta vain jotakin henkilöä miellyttämään.
Löysää pipoa!...

Tuo on niin typerää "huumoria", ettei kyse ole pipon kiristämisestä tai miellyttämisestä.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kissi » 26.03.2015 18:45

Kuule, kun Kyllästynyt kirjoittaa näin :Joten voisitko poistaa mainintasi "kaikkien naisten puolesta".
on vaarana, että
joudut banniin syystä, että et totellut pyyntöä. On kokemusta tyrannista.
Kissi

ViestiKirjoittaja Kissi » 26.03.2015 18:56

Parasta aikoihin mitä olen lukenut, oli tuo kun sanoit Kyllästyneelle "ei se jauhamisesta parane".
;)
Kissi

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 26.03.2015 21:46

Minäkään en halua tulla luetuksi kyseiseen kategoriaan, ja toivoisin muutenkin, ettei kukaan täällä puhuisi kaikkien nimissä.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Kissi » 26.03.2015 22:06

no Kyllästynyt ja Helmis ilmoittivat, etteivät he halua kuulua niihin naisiin joilla on se mielessä. Tämä on otettava vakavasti. :mrgreen:
Kissi

ViestiKirjoittaja Kissi » 26.03.2015 22:17

vastaavanlaisessa tilanteessa Helmis sanoi minulle, noh, empä ajatellut että joku haluaa itseään ajateltavan pelkkänä pilluna. Ovela vastaus siihen, kun kieltäydyin kuulumasta ryhmään (kaikkien palstalla olevien naisten puolesta olen loukkaantunut pilluparvi nimestä-)

Pitäiskös nyt sanoa Helmikselle, että empä tullut ajatelleeksi että haluat sinua ajateltavan vain naisena jolla ei koskaaan ollut se mielessä.
Kissi

ViestiKirjoittaja Kissi » 26.03.2015 22:45

Eikä tarvia muokata tekstiä noitten takia, kunhan nyt leikkivät vaihteeks vakavasti otettavia fröökynöitä nenä nirpallaan.
Täällä ei saa enää kirjoittaa juur mitn. eikä varsinkaan laittaa kauniitten naisten kuvia, eikä saa puhua kaikkien puolesta, täytyy muistaa erotella Kyllästynyt Ja helmis, jos noin yleensä puhuu pimpistä tai kikkelistä. joo
Kissi

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 26.03.2015 22:51

Kissi kirjoitti:vastaavanlaisessa tilanteessa Helmis sanoi minulle, noh, empä ajatellut että joku haluaa itseään ajateltavan pelkkänä pilluna. Ovela vastaus siihen, kun kieltäydyin kuulumasta ryhmään (kaikkien palstalla olevien naisten puolesta olen loukkaantunut pilluparvi nimestä-)

Tarkoittanet, Kissi, tätä viesteilyä:

Helmenkalastaja kirjoitti:
Kissi kirjoitti:Siksi että te esitätte asian aina, niinkuin kaikki, siis minäkin täällä, loukkantuisin.
(Helmis viesti 1096
...henkilökohtainen loukkaus jokaista palstan naista kohtaan. )

En jaksa lähteä etsimään tuota viestiäni noin epämääräisillä koordinaateilla näin pitkästä ketjusta.
Jos ja kun olen noin kirjoittanut, en ole huomannut ottaa huomioon sitä, että joku ehkä haluaa tulla ajatelluksi pelkkänä pilluna.
Muita palstan naisia kohtaan Jaskan ei-ehdotus on henkilökohtainen loukkaus. Josta tietysti saa siitä huolimatta olla loukkaantumatta niin halutessaan.

Sitä, mitä suluissa olevassa, minun lihavoimassani lauseessa sanot, en ainakaan minä ole missään vaiheessa sanonut. Olen todennut, että minä katson ilmauksen loukkaavaksi palstan naisia kohtaan ja olen itse siitä loukkaantunut, mutta vain omasta puolestani toki. Kukin loukkaantukoon tai olkoon loukkantumatta. Se ei kuitenkaan poista ilmaisun loukkaavuutta.
Kissi kirjoitti:Pitäiskös nyt sanoa Helmikselle, että empä tullut ajatelleeksi että haluat sinua ajateltavan vain naisena jolla ei koskaaan ollut se mielessä.

Sinä sanot ihan mitä haluat. Jos haluat noin sanoa, voin siihen vain todeta, että joskus toki on ollut mielessä, mutta ei enää vuosiin.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Kissi » 26.03.2015 22:56

en jaksa teidän kiertelyjä.
Viimeksi muokannut Kissi päivämäärä 26.03.2015 22:59, muokattu yhteensä 1 kerran
Kissi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.03.2015 22:57

Kissi kirjoitti:Kuule, kun Kyllästynyt kirjoittaa näin :Joten voisitko poistaa mainintasi "kaikkien naisten puolesta".
on vaarana, että
joudut banniin syystä, että et totellut pyyntöä. On kokemusta tyrannista.

Jos tyrannilla tarkoitat minua, olisi mielenkiintoista kuulla milloin olen tyrannoinut.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kissi » 26.03.2015 23:02

Lopeta tuo jankutus joka asiasta. mä en taas siedä sua. välillä siedän.
Kissi

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 26.03.2015 23:03

Kissi kirjoitti:Eikä tarvia muokata tekstiä noitten takia, kunhan nyt leikkivät vaihteeks vakavasti otettavia fröökynöitä nenä nirpallaan.
Täällä ei saa enää kirjoittaa juur mitn. eikä varsinkaan laittaa kauniitten naisten kuvia, eikä saa puhua kaikkien puolesta, täytyy muistaa erotella Kyllästynyt Ja helmis, jos noin yleensä puhuu pimpistä tai kikkelistä. joo

Sanan 'kaikki' tai 'ei kukaan' voi korvata sanoilla 'monet' tai 'useimmat', niin ei tule yleistäneeksi mitään. Minua ei silloin tarvitse erikseen nimetä pois porukasta. Ja nimenomaan: ei saa puhua kaikkien puolesta! En yksinkertaisesti voi sietää yleistyksiä. Tuohonkin viestiini, josta Kissi veti alun perin herneen nenäänsä, olisi näin jälkiviisaana pitänyt laittaa: '...potentiaalisena loukkauksena kaikkia palstan naisia kohtaan'. Enää en viitsi korjata, ettei myöhemmältä keskustelulta katoaisi mielekkyys.

Mikä siinä on, ettei omasta puolesta puhuminen riitä, vaan pitää vetää mukaan 'kaikki' muutkin? Taustatueksi?
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 26.03.2015 23:04

Kissi kirjoitti:en jaksa teidän kiertelyjä.

Mitään kiertelyjä en ole harrastanut, päinvastoin: olen halunnut ilmaista asiat niin täsmällisesti kuin kykenen.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 26.03.2015 23:07

Lapsellista touhua.

Jos haluaisin katsella alastomia vartaloita, löytäisin niitä hakutoiminnolla netistä enemmän kuin ehtisin katsoa.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Kissi » 26.03.2015 23:09

Muita palstan naisia kohtaan Jaskan ei-ehdotus on henkilökohtainen loukkaus.Sanoi noin Helmis.
Kissi

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko