Sateentekijä kirjoitti:Lemppaa Jaska pihalle tai anna asian olla.
En halua käyttää moderaattorioikeuksiani asioissa joissa olen itse rivikirjoittajana osallisena.
Miksi minun pitäisi "antaa asian olla"?
Sateentekijä kirjoitti:Lemppaa Jaska pihalle tai anna asian olla.
Sateentekijä kirjoitti:Jaska kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Jaskan mielestä kikkelikortti oli hauska eikä lainkaan loukkaava kohteelleen.
Mistä sinulle nyt kikkelit tuli mieleen?
Hilpalta kysyit, mutta vastaan kaikkien naisten puolesta.
Ainahan naisilla SE on mielessä...
Sateentekijä kirjoitti:En ole em.kirjoitustani kohdistanut kehenkään naiseen, en varsinkaan Kyllästyneeseen joten relax nyt vaan.
Lähinnä Jaskalle tässä lähettelin "palautetta".
Sateentekijä kirjoitti:No jos sen verran ei huumoria tajua, se lienee ihan henkilökohtainen kannanottosi.
Jos toisetkin naiset vaativat, silloin voin poistaa. Ei täällä kaikkea kirjoiteta vain jotakin henkilöä miellyttämään.
Löysää pipoa!...
Kissi kirjoitti:vastaavanlaisessa tilanteessa Helmis sanoi minulle, noh, empä ajatellut että joku haluaa itseään ajateltavan pelkkänä pilluna. Ovela vastaus siihen, kun kieltäydyin kuulumasta ryhmään (kaikkien palstalla olevien naisten puolesta olen loukkaantunut pilluparvi nimestä-)
Helmenkalastaja kirjoitti:Kissi kirjoitti:Siksi että te esitätte asian aina, niinkuin kaikki, siis minäkin täällä, loukkantuisin.
(Helmis viesti 1096
...henkilökohtainen loukkaus jokaista palstan naista kohtaan. )
En jaksa lähteä etsimään tuota viestiäni noin epämääräisillä koordinaateilla näin pitkästä ketjusta.
Jos ja kun olen noin kirjoittanut, en ole huomannut ottaa huomioon sitä, että joku ehkä haluaa tulla ajatelluksi pelkkänä pilluna.
Muita palstan naisia kohtaan Jaskan ei-ehdotus on henkilökohtainen loukkaus. Josta tietysti saa siitä huolimatta olla loukkaantumatta niin halutessaan.
Kissi kirjoitti:Pitäiskös nyt sanoa Helmikselle, että empä tullut ajatelleeksi että haluat sinua ajateltavan vain naisena jolla ei koskaaan ollut se mielessä.
Kissi kirjoitti:Kuule, kun Kyllästynyt kirjoittaa näin :Joten voisitko poistaa mainintasi "kaikkien naisten puolesta".
on vaarana, että
joudut banniin syystä, että et totellut pyyntöä. On kokemusta tyrannista.
Kissi kirjoitti:Eikä tarvia muokata tekstiä noitten takia, kunhan nyt leikkivät vaihteeks vakavasti otettavia fröökynöitä nenä nirpallaan.
Täällä ei saa enää kirjoittaa juur mitn. eikä varsinkaan laittaa kauniitten naisten kuvia, eikä saa puhua kaikkien puolesta, täytyy muistaa erotella Kyllästynyt Ja helmis, jos noin yleensä puhuu pimpistä tai kikkelistä. joo
Kissi kirjoitti:en jaksa teidän kiertelyjä.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa