Pelleilyä! - ei aivan...

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Pelleilyä! - ei aivan...

ViestiKirjoittaja tuuve m » 13.02.2015 23:49

Onhan täällä muitakin loputtomia riitoja. ÄLÄ VITUN SATEENTEKIJÄ ESITÄ, SINÄ OLET VALEHTELIJA.

Panisit muuten ryysy turpasi kiinni, et ollut foorumilla, kun saara minua herjasi joka ketjussa.
Sinulla on nyt hillitön halu nuolla sateentekijän persettä, että on parempi ettet jatkossa puhu mulle mitään.
tuuve m

ViestiKirjoittaja Kissi » 13.02.2015 23:55

Ryysy kirjoitti:No, sekä että. Ei ikä kerro mitään oletetusta aikuisuudesta. Minä en ainakaan koe olevani yhtä aikuinen kuin ehkä "pitäisi" olla.

Sateentekijä provosoituu Tuuven kommenteista. Tuuve puolestaan ei saa laittaa Sateentekijää vihamiehekseen, ettei näkisi hänen kommenttejaan, joihin hän pakonomaisesti (mikä sana olisi parempi?) kommentoi vihamielisesti. Ja kierre on loputon.

Joku taas korjatkoon, jos olen väärässä.

Sateentekijän olisi aika selittää Tuuvelle, miksi valehteli, ettei tunne häntä ja hyökkäili ja haukkui.
Siihenhän Tuuve perää vastausta, toinen vaan kiroo ja haukkuu vastaukseksi.
Kissi

ViestiKirjoittaja Ryysy » 13.02.2015 23:57

.
Viimeksi muokannut Ryysy päivämäärä 20.12.2017 17:29, muokattu yhteensä 1 kerran
Ryysy

ViestiKirjoittaja Kissi » 13.02.2015 23:59

Sateentekijä:Ryysy, minä voin katkaista tämän"loputtoman kierteen" olematta kommentoimatta Tuuvelle. Minä yritän.
'
Eli hautaat oman osuutesi ja jätät Tuuven tyhjän päälle. Voisit toimia reilunminkin.
Kissi

ViestiKirjoittaja tuuve m » 14.02.2015 00:01

Ei se voi toimia reilummin, kun paljastuisi, että se oli Tukiasemallakin häirikkö.
tuuve m

ViestiKirjoittaja tuuve m » 14.02.2015 00:12

Sateentekijä kirjoitti:
tuuve m kirjoitti:Onhan täällä muitakin loputtomia riitoja. ÄLÄ VITUN SATEENTEKIJÄ ESITÄ, SINÄ OLET VALEHTELIJA.

Tuuve, oletko hoidon piirissä? >Toivon, että olet.Sen verran häiryyntynyttä viestintäsi on.

Kiitos kysymästä, olen hoidon piirissä.
Vastaa siekin kysymykseeni eli hoidatko juopotteluasi missään ja montako tarvii ottaa ettei enää lainaukset onnistu?
tuuve m

ViestiKirjoittaja Kissi » 14.02.2015 00:14

Saltsu
Miten sinä kehtaat vaatia toisilta jotain ymmärrystä tms. kun itse käyttäydyt kuin säännöt, tai yleinen oikeudenmukaisuus ei koskisi sinua? Sinun törkeät pahan toivomisesi esim. minulle ja muut sairaaksi ja
ja hullukissiksi nimittelysi, eivät ole haihtuneet mihinkään. Ainoastaan sinä voit muuttaa asiat, mutta pakenet sen taakse, ettei sinun tarvitse alentua moisiin syytöksiin vastaamaan ja että ne ovat vain pahantahtoista toimintaa sinua vastaan. Voin luvata, että et pääse asioista, ennekuin tajuat omaan osuutesi.
Kissi

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 14.02.2015 00:16

Minun mielestäni paras vaihtoehto olisi, jos Tuuve saisi laittaa Sateentekijän vihamieheksi (toki sama oikeus pitäisi antaa sitten tasapuolisuuden nimissä myös Sateentekijälle, jos hän sitä haluaisi). Viimeksi kun Tuuve ilmoitti näin tekevänsä vastoin sääntöjä, hänet bännättiin muistaakseni viikoksi.

Vaikka saattaisi olla parempi olla puuttumatta tähän seuraavaan asiaan, niin otan riskin ja esitän oman käsitykseni:
1. Ryysy haluaisi ymmärtää kaikkien konfliktien ja eripuran taustat ja esittää siksi kysymyksiä.
2. Ryysyn tarkoitus on (niin kuin minunkin, omasta mielestäni) pyrkiä auttamaan sopuun pääsemisessä, milloin ajattelee sen olevan mahdollista.
3. Ryysy haluaisi kyetä puolueettomaan arviointiin riittävien faktojen (tosiasioiden) pohjalta.
4. Tuuve ei ole valmis antamaan anteeksi Sateentekijälle.
Ymmärrän tämän, sillä Santra / Saara / Sateentekijä on osoittanut tällä palstalla epäluotettavuutta useampaan otteeseen. Hän hyökkäsi käytännöllisesti katsottuna heti palstalle tultuaan useaan kertaan Tuuven kimppuun, vaikka väitti, että oli uusi tällä palstalla (mahdollisesti totta) ja ettei ole juuri tukiasemillakaan ollut eikä niin ollen muka tuntenut Tuuvea, vaikka kirjoituksista paistoi läpi, että hän valehteli. Muun muassa Sateentekijän ilmoitus, ettei ole Tukiasema.orgissa kirjoitellut, osoittautui vääräksi (hän on siellä elollinen ja on ollut jo vuodesta 2011) ja Sateentekijä joutui jälleen pyörtämään puheensa. Tosin hän kehtasi väittää, että ei valheensa aikana ollut ollut tukarilla aktiivinen...
5. Sateentekijä ei ole valmis antamaan anteeksi Tuuvelle.
6. Tuuve suutahti Ryysylle, kun arveli tämän asettuvan Sateentekijän puolelle (ks. kohdat 1.-3.)

ps. Tämän kirjoituksen tarkoitus oli auttaa Tuuvea ja Ryysyä.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Kissi » 14.02.2015 00:21

Luulen, että, kommentti Ryysystä oli vain ajattelematonta kiukkua, koska Tuuve ilmaisi aina pitäneensä Ryysystä ja vain luuli Ryysyn ottavan kantaa, Helmiksen kirjoitus oli hyvä -niinkuin aina-
Kissi

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 14.02.2015 00:31

Turha sinun on minua siitä kiittää. Kuten totesin, yritän auttaa sopuun pääsemisessä silloin, kun ajattelen sen olevan mahdollista.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Kissi » 14.02.2015 00:31

Jaska, kirjoita mielluummin, kuvat vain ärsyttävät.
Kissi

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 14.02.2015 00:33

Lopeta jo, Riidankylväjä! Vaikka postaisit koko foorumin täyteen noita kuvia (vielä vähän puuttuu), niin toivomaasi vaikutusta siillä ei ole. Tai siis oletan sinun pyrkivät lopettamaan riitelyn...
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Kissi » 14.02.2015 00:50

siis miksi?
*
tuuve m » 13.02.2015 20:05
Onhan meillä kesken vaikka oletkin nikkiä vaihtanut.
Haukuit minua varmaan puoli vuotta ja valehtelit ettet minua tuntenut vaikka olit kirjoitellut Tukiasemalla.
Kissi

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 14.02.2015 00:58

Sateentekijä kirjoitti:Helmenkalastaja, Kissi ym. Ihan turha teidän on yrittää minua käännyttää. Minä en ikinä tule hyväksymään Tuuvea enkä hänen käytöstään, syytöksiään ym.
Minä voin ignoorata hänet kirjoituksissani, olla vastaamatta hänelle yms. Kuten tämän olen jo sanonut. Tuuve on minulle tästedes ilmaa. Kiitos.

Minulla ei ole mitään aikomusta tai yritystä käännyttää sinua. Olet varmasti kymmeniä kertoja kirjoittanut olevasi "tästedes" vastaamatta Tuuvelle. Seuraavaa hänelle osoitettua kirjoitustasi ei kuitenkaan ole koskaan "joutunut" kauan odottamaan... On hyvin vaikea uskoa mihinkään, mitä sanot.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Kissi » 14.02.2015 01:32

muut puhuvat omaan pussiin
*
Mihinkä omaan pussiin? Sinua syytetään ja sinä vastaat. Jos et, niin asia siirtyy ja edestäsi löydät.
"Psykopatologia ei unohda mitään"
Kissi

ViestiKirjoittaja Hilppa » 14.02.2015 11:32

tuuve m kirjoitti:Sinustako on Hilppa luonnollista kun lähes naisten foorumilla, yksi mies levittelee alastomia persekuvia?

Ei ole luonnollista ja sitähän juuri olen yrittänyt selittää kirjoittajalle, joka niitä postittaa, että niistä ei pidetä. Mutta seuraukset ovat toistaiseksi olleet ainoastaan ilmiötä vahvistavia. Viimeksi Helmenkalastaja pyysi vähentämään noiden kuvien lähettelyä ja eikös kohta muutaman viestin kuluttua sellainen palstalle pompahtanut. Dorka mikä dorka. (En tietenkään tarkoita, että kirjoittaja Riidankylväjä mikään dorka olisi, ainoastaan hänen toimintatapansa.)
Hilppa

ViestiKirjoittaja tuuve m » 14.02.2015 11:56

Eikä varmaa viitsi ajattele, että joillakin on hidas nettiyhteys ja kuva hidastaa jutun lukemista.
Esim. jos viimeisellä sivulla on kuva, en saata saada koko sivua auki.
tuuve m

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 14.02.2015 14:13

Sateentekijä kirjoitti:Helmis, on aivan oma asiasi mihin uskot. se ei ole minulta pois.

Itseasiassa se, etten minä usko mihinkään, mitä sinä sanot, on nimenomaan ja ainoastaan sinulta pois!
Eri asia on, välitätkö siitä.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 14.02.2015 19:17

Ajattelitko uuden ketjun panna pystyyn?
Helmenkalastaja

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko