Ryysy kirjoitti:No, sekä että. Ei ikä kerro mitään oletetusta aikuisuudesta. Minä en ainakaan koe olevani yhtä aikuinen kuin ehkä "pitäisi" olla.
Sateentekijä provosoituu Tuuven kommenteista. Tuuve puolestaan ei saa laittaa Sateentekijää vihamiehekseen, ettei näkisi hänen kommenttejaan, joihin hän pakonomaisesti (mikä sana olisi parempi?) kommentoi vihamielisesti. Ja kierre on loputon.
Joku taas korjatkoon, jos olen väärässä.
Sateentekijä kirjoitti:tuuve m kirjoitti:Onhan täällä muitakin loputtomia riitoja. ÄLÄ VITUN SATEENTEKIJÄ ESITÄ, SINÄ OLET VALEHTELIJA.
Tuuve, oletko hoidon piirissä? >Toivon, että olet.Sen verran häiryyntynyttä viestintäsi on.
Sateentekijä kirjoitti:Helmenkalastaja, Kissi ym. Ihan turha teidän on yrittää minua käännyttää. Minä en ikinä tule hyväksymään Tuuvea enkä hänen käytöstään, syytöksiään ym.
Minä voin ignoorata hänet kirjoituksissani, olla vastaamatta hänelle yms. Kuten tämän olen jo sanonut. Tuuve on minulle tästedes ilmaa. Kiitos.
tuuve m kirjoitti:Sinustako on Hilppa luonnollista kun lähes naisten foorumilla, yksi mies levittelee alastomia persekuvia?
Sateentekijä kirjoitti:Helmis, on aivan oma asiasi mihin uskot. se ei ole minulta pois.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa