Ryysy kirjoitti:Minä vierastin ennen jopa yksityisviestejä keskustelupalstoilla, mutta ymmärsin vasta myöhemmin niiden tarkoituksen. Monet ovat niin järkeviä, etteivät halua puida vertaistuellisesti asioita foorumilla, joka on kuitenkin kaikkien luettavissa. Joskus myös voi tulla asiaa jollekin mistä tahansa. Eilen meinasin laittaa Sateentekijälle yksityisviestin, koska luulin oikeasti, että hän pahastui kommentistani. Asia jäi vaivaamaan.

Sateentekijä kirjoitti:Jos ylläpitäjille ja/tai moderaattoreille aletaan soitella tai työntyä heidän kotiovilleen; miten he silloin suojautuvat?
Mirri
Mirri, miksi yhä kirjoitat , että " aletaan soitella tai työntyä heidän kotiovelleen"
vaikka tätä harrastanut henkilö ei ole edes paikalla?

Ryysy kirjoitti:No niin, taas tämä. Loukkaan jotakin ihmistä, vaikken sitä tarkoita. Suorapuheisuus on monesti koitunut kohtalokseni, eivätkä selitysyritykset jälkikäteen auta mitään. Mun on pakko hyväksyä nyt se, etten voi tilanteelle mitään.
Sateentekijä kirjoitti:Ryysy kirjoitti:Pistäkää tämä muistiinne: oma puhelinkäyttäytymiseni (jonkinasteinen puhelinkammo, joka tosin ajan mittaan vähentynyt huomattavasti) + haluni pitää suhteellista etäisyyttä ylläpitäjään + muut lisäperustelut = mikäli joskus ilmoitan soittaneeni yp:lle, tilanteeni on erittäin huono ja tarvitsen erityistä ammattiapua.
Huom. minun kohdallani näin. Ei ole ollenkaan minuntapaistani moinen soittelu.
Ryysy, minä en bkatso oman soittoni vuoksi tarvitsevani ammattiapua.
Helmenkalastaja kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Väärien käsitysten ehkäisemiseksi ja virheellisten väitteiden oikaisemiseksi:
Koska taas kävi niin, että minua nimiteltiin vaikken ollut edes paikalla tai osallisena tapahtumassa, minä ns. pimahdin/kilahdin/raivostuin/suutuin - tarkkaan sanoen noita kaikkea - ja samanaikaisesti. Otin yhteyttä Psykopatologiaan ja ilmoitin, etten enää jaksa tuollaista, ja vaikka en tarkkaan muista mitä kaikkea sanoin, enkä muistamaanikaan osaa halua kertoa, viestieni sisältö ja sävy oli varsin selvä ja yksiselitteinen.
Tämä on tosiaankin se viesti, joka on meidän muiden muistikuvat synnyttänyt.
Ymmärtänet, Kyllästynyt, kuitenkin itsekin, miten käsitys puhelinkeskustelusta on voinut syntyä? ...
Ryysy kirjoitti:Kissi, miten sait nimesi muutettua? Joo, ryysis on minulle oivallinen nimi, ryysy ei sovi tarpeeksi hyvin.
Kissi kirjoitti:RYYSY
Kirjoitan välillä Kyltsi, kun ei muka ehdi kirjoittaa Kyllästynyt, on niinkiire
Kyllästynyt kirjoitti:Muistutan, että kyseisestä sähköpostikeskustelusta on (muistaakseni) kului ainakin pari viikkoa ennen kuin Tristanin saamaa kahden vuoden banni alkoi. Tuona aikana en ole kirjoittanut hänelle tai hänestä mitään, joten aivan turha ja perätön oli Jaskan syytös, että minut olisi pitänyt myös bannata, koska hänen mukaansa minä olin Tristania provosoinut (vaikken ollut edes paikalla).
Kyllästynyt kirjoitti:Mirrin syytös siitä, että olen "kulissien takana" ollut vaikuttamassa Tristanin banniin ei myöskään pidä paikkaansa, asian kaikki vaiheet on kerrottu palstalla avoimesti.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa