Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, muistatko sinä kertoneesi puhelinsoitostasi palstalla?

Psykopatologia kirjoitti:Mirri kirjoitti:Joukkopsykoosia!
Psykopatologia, huono vitsi. Ja huono yritys häivyttää tapahtuneita tosiasioita; sitä, että Kyllästynyt on jossakin vaiheessa kertonut tapahtumasta, joka täällä on jäänyt mieliin. Ja miksi sitä pitäisikään häivyttää; olihan Trissen käytös silloin sellaista, ettei mikään ihme, että Kyllästyneellä sen kohteena (sijaiskärsijänä) keittikin ylitse niin, että otti sinuun yhteyttä ja kertoi asiasta.
Täysin tolkutonta.

Psykopatologia kirjoitti:Älyttömät väitteet suoraan ilmasta.

Kyllästynyt kirjoitti:Niin on, ihmiset "muistavat" asioita joita ei ole tapahtunut, mutta kun yksi on muistavinaan, toiset seuraavat muuleina perässä.
Jos totuus sattuisi jotakuta kiinnostamaan ilmoitan, etteivät Psykopatologian kanssa käymäni puhelinkeskustelut eivät ole sisältäneet mitään sen kaltaista jota Mirri, Helmenkalastaja ja kiss luulevat ja spekuloivat niiden sisältäneen; en ole esittänyt minkäänlaisia uhkavaatimuksia, enkä ylipäätään vaatinut keneltäkään tai kenellekään mitään.
Mikäli jollakulla on esittää minkäänlaisia todisteita sen puolesta, ettei yllä oleva pitäisi paikkaansa, kertokoot tietonsa. Muussa tapauksessa ehdotan, etteivät he enää jatka valemuistoihin perustuvaa spekulointiaan ja luulotteluaan.
kiss kirjoitti:Lannistaa, aina tätä samaa. Muut muistaa Kyltsin jutut, ne poistettiin ketjuineen päivineen silloin, ei niitä voi etsiä. Sit tää sanoo pokkana, ettei muista ja Psykopato peesaa.
Kyllästynyt kirjoitti:kiss kirjoitti:Lannistaa, aina tätä samaa. Muut muistaa Kyltsin jutut, ne poistettiin ketjuineen päivineen silloin, ei niitä voi etsiä. Sit tää sanoo pokkana, ettei muista ja Psykopato peesaa.
Käsi ylös ne jotka väittävät muistavansa, että olen kertonut käyneeni puhelinkeskustelun Psykopatologian kanssa?

Sateentekijä kirjoitti:Minulla ei ainakaan ole mitään tietoa siitä, onko Kyllästynyt ollut puhelinkontaktissa PP.n kanssa vai ei, ja toisekseen, mitä helevetin merkitystä sillä edes on?
Täällä on ainakin minun käsittääkseni jokaisella oikeus keskustella puhelimessa ja myös puhelinsalaisuus.
Minä voin ihan itse kertoa, ennenkuin joku alkaa siitäkin spekuloida, että soitin PP.lle aikoinani
Trissen ja Joikun harhaväitteistä ja heidän täällä esittämistään vääristyneistä tiedoista minun persoonastani. PP oli hämmentynyt soitostani, mutta myönsi , että asiasta soitin.Trisse asian ymmärsi, Joiku ei...
Mutta se siitä.

Sateentekijä kirjoitti:Hitonko väliä sillä on, onko joku puhunut puhelimessa PP.n kanssa? Kysyn vielä kerran, että mitä väliä? Minä voisin soittaa PP.lle vaikka nyt heti ja uskon, ettei hän panisi pahakseen.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa