Helevetin vaikeeta

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Helevetin vaikeeta

ViestiKirjoittaja Mirri » 05.02.2015 19:35

Kyllästynyt, muistatko sinä kertoneesi puhelinsoitostasi palstalla?
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 05.02.2015 19:39

Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, muistatko sinä kertoneesi puhelinsoitostasi palstalla?

En.
Saattaa olla maininnut puhelinkeskustelusta, mutta mitään tuollaista ei mikään puhelinkeskusteluni ole sisältänyt.

Jos sinulla on esittää muuta, anna tulla.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 05.02.2015 19:53

Kyllästynyt, kuten jo aiemmin sanoin: sinulla on muistelemamme tapauksen jälkeen niin valtavan paljon viestejä, että muistelemamme yksittäisen viestin kaivaminen esille on kuin etsisi neulaa heinäsuovasta. Tarkistamassa käyminenkään ei ole ihan yksinkertaista, koska eihän tiedetä sitäkään, onko kyseinen viesti enää edes tallella.
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 05.02.2015 19:54

Psykopatologia kirjoitti:
Mirri kirjoitti:
Joukkopsykoosia!

Psykopatologia, huono vitsi. Ja huono yritys häivyttää tapahtuneita tosiasioita; sitä, että Kyllästynyt on jossakin vaiheessa kertonut tapahtumasta, joka täällä on jäänyt mieliin. Ja miksi sitä pitäisikään häivyttää; olihan Trissen käytös silloin sellaista, ettei mikään ihme, että Kyllästyneellä sen kohteena (sijaiskärsijänä) keittikin ylitse niin, että otti sinuun yhteyttä ja kertoi asiasta.

Täysin tolkutonta.

Psykopatologia, mikä on täysin tolkutonta?
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 05.02.2015 20:15

Älyttömät väitteet suoraan ilmasta.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 05.02.2015 20:18

Psykopatologia kirjoitti:Älyttömät väitteet suoraan ilmasta.

Psykopatologia, kerro tarkemmin. Mitkä väitteet sinun käsityksesi mukaan ovat älyttömiä ja suoraan ilmasta?
Mirri

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 05.02.2015 20:36

Kyllästynyt kirjoitti:Niin on, ihmiset "muistavat" asioita joita ei ole tapahtunut, mutta kun yksi on muistavinaan, toiset seuraavat muuleina perässä.

Jos totuus sattuisi jotakuta kiinnostamaan ilmoitan, etteivät Psykopatologian kanssa käymäni puhelinkeskustelut eivät ole sisältäneet mitään sen kaltaista jota Mirri, Helmenkalastaja ja kiss luulevat ja spekuloivat niiden sisältäneen; en ole esittänyt minkäänlaisia uhkavaatimuksia, enkä ylipäätään vaatinut keneltäkään tai kenellekään mitään.

Mikäli jollakulla on esittää minkäänlaisia todisteita sen puolesta, ettei yllä oleva pitäisi paikkaansa, kertokoot tietonsa. Muussa tapauksessa ehdotan, etteivät he enää jatka valemuistoihin perustuvaa spekulointiaan ja luulotteluaan.

Minäkö? Olenko minä omassa kirjoituksessani sanonut sinun tehneen tuossa tilanteessa mitään muuta kuin olleen PP:n keskustelukumppanina puhelinkeskustelussa? En ole väittänyt sinun esittäneen uhkavaatimuksia tai mitään muutakaan. Spekulaationi bännin pituudesta ei perustunut sinun oletettuihin vaatimuksiisi vaan ihan puhtaasti oletin PP:n itse päätyneen tuohon kahteen vuoteen, jotta jonkinlainen tähän asti ei-toteutunut oikeudenmukaisuus tätä kautta ehkä toteutuisi.

En muuten ole sanonut mitään edes siitä, kuka tiedon tuosta käydystä puhelinkeskustelusta (jonka tarkkaa aihetta tai soittajaa emme tiedä) palstalle vuoti, koska en muista. Minun muistikuvani mukaan se oli Psykopatologia, mutta varmaksi en mene sanomaan.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Kissi » 05.02.2015 20:52

Lannistaa, aina tätä samaa. Muut muistaa Kyltsin jutut, ne poistettiin ketjuineen päivineen silloin, ei niitä voi etsiä. Sit tää sanoo pokkana, ettei muista ja Psykopato peesaa.
Kissi

ViestiKirjoittaja Maaria » 05.02.2015 21:18

Sinäkin Brutukseni? Kaikki tuntuvat puhuvan Pp kanssa puhelimessa, vaan en minä.
Maaria

ViestiKirjoittaja Kissi » 05.02.2015 21:22

En minäkään ole soittanut, enkä lähetellyt tekstiviestejä puhelimella, ihmettelen mitä asiaa voi olla sellaista, että pitää lähestyä Perttiä puhelulla?
Kissi

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 05.02.2015 21:41

trissen tapaus oli marraskuun alussa 2014.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kissi » 05.02.2015 21:57

No tyykkääs se Luukkonen mitä? kun soittelette?
Kissi

ViestiKirjoittaja Kissi » 05.02.2015 22:02

Vai niin, soitankin ja kysyn voiko hän korjata rahatilanteeni?
Viimeksi muokannut Kissi päivämäärä 05.02.2015 22:03, muokattu yhteensä 1 kerran
Kissi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 05.02.2015 22:57

kiss kirjoitti:Lannistaa, aina tätä samaa. Muut muistaa Kyltsin jutut, ne poistettiin ketjuineen päivineen silloin, ei niitä voi etsiä. Sit tää sanoo pokkana, ettei muista ja Psykopato peesaa.

Käsi ylös ne jotka väittävät muistavansa, että olen kertonut käyneeni puhelinkeskustelun Psykopatologian kanssa?

kiss koitapa keksiä jokin uusi tapa provosoida kuin nimittää minua "Kyltsiksi".
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Rane » 05.02.2015 23:02

Kyllästynyt taisi joskus kertoa tuosta puhelinkeskustelusta, mutta en enää muista, kertoiko hän tarkalleen, mitä se koski.
Rane

ViestiKirjoittaja Mirri » 05.02.2015 23:22

Kyllästynyt kirjoitti:
kiss kirjoitti:Lannistaa, aina tätä samaa. Muut muistaa Kyltsin jutut, ne poistettiin ketjuineen päivineen silloin, ei niitä voi etsiä. Sit tää sanoo pokkana, ettei muista ja Psykopato peesaa.

Käsi ylös ne jotka väittävät muistavansa, että olen kertonut käyneeni puhelinkeskustelun Psykopatologian kanssa?

Voihan puheena olevan tapauksen muistaa myös lukija, joka ei väitä muistavansa. En minä ainakaan olisi alkanut muistella asiaa 'ääneen', ellei olisi käynyt niin, että pidit Kahvin muistelusta täysin perättömänä. Tiedän, ettei se ole perätön vaikken pystykään dokumentoimaan asiaa mitenkään, joten päätin kertoa, ettei Kahvi ole ainoa, joka muistelee samaista tapausta.
Mirri

ViestiKirjoittaja Ryysy » 05.02.2015 23:27

"mitä helevetin merkitystä sillä edes on?" (Sateentekijä)

Nimenomaan.

Käsi ylös, kuka uskoo, että puhelinkeskustelun sisällöllä suhteessa bänniin on merkittävä vaikutus.
Ryysy

ViestiKirjoittaja Rane » 05.02.2015 23:34

Minun puolestani kaikki voivat jutella puhelimessa ihan rauhassa. En aio salakuunnella.
Rane

ViestiKirjoittaja Mirri » 05.02.2015 23:36

Sateentekijä kirjoitti:Minulla ei ainakaan ole mitään tietoa siitä, onko Kyllästynyt ollut puhelinkontaktissa PP.n kanssa vai ei, ja toisekseen, mitä helevetin merkitystä sillä edes on?
Täällä on ainakin minun käsittääkseni jokaisella oikeus keskustella puhelimessa ja myös puhelinsalaisuus.
Minä voin ihan itse kertoa, ennenkuin joku alkaa siitäkin spekuloida, että soitin PP.lle aikoinani
Trissen ja Joikun harhaväitteistä ja heidän täällä esittämistään vääristyneistä tiedoista minun persoonastani. PP oli hämmentynyt soitostani, mutta myönsi , että asiasta soitin.Trisse asian ymmärsi, Joiku ei...
Mutta se siitä.

Kyllä on merkitystä sillä, että palstalla tapahtuvia asioita ja palstalla kirjoittaviin ihmisiin liittyviä asioita setvitään puhelimessa. Miksi jotkut kirjoittajat haluavat tehdä niin, sitä en käsitä, en sitten millään lailla.

Olen aina luullut, että Trisse on ainoa ylläpitäjille soittelua harrastava kirjoittaja. Olin yllättynyt ja hämmästynyt Kyllästyneen kertoessa soittaneensa ylläpitäjälle Trissen käyttäytymisen vuoksi; minulle selvisi, ettei Trisse olekaan ainoa, joka tekee niin. Mutta että sinäkin... On siinä ylläpitäjällä tekeminen, jos kirjoittajat alkavat soitella kuka minkäkinlaisessa asiassa.
Jos Tukiasema.netin ylläpitäjä joutui samanlaisen kohteeksi, niin ei ihme, että lopetti. Siellä sentään oli paljon kirjoittajia, joten onhan siinä sitten käynyt puhelin kuumana - kun hänkin pyöritti foorumia omalla nimellään.

Sateentekijä, oletko sinä tullut ajatelleeksi mitä siitä seuraa, jos kaikki foorumin käyttäjät innostuvat setvimään palstalla ilmeneviä asioita soittamalla foorumin ylläpitäjälle?
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 05.02.2015 23:37

Sateentekijä kirjoitti:Hitonko väliä sillä on, onko joku puhunut puhelimessa PP.n kanssa? Kysyn vielä kerran, että mitä väliä? Minä voisin soittaa PP.lle vaikka nyt heti ja uskon, ettei hän panisi pahakseen.

Mielenkiintoinen väite.

22:44. Ketjun aloitusviestin mukaan aloittajan mielestä täällä on jonkinlainen sisäpiiri. Voidaanko sisäpiirinä pitää sitä, että jotkut soittavat ylläpitäjälle keskustellakseen privaatisti foorumin kirjoittajista ja heidän toiminnastaan/käyttäytymisestään foorumilla?
Mirri

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko