Ryysy kirjoitti:Mun veljeä ei loukkaisi yhtään, jos siihen viitattaisiin apinana, ehkä voisi riippua tilanteesta ja yhteydestä. Itse hän on usein sanonut olevansa apina, koska osaa kiipeillä niin hyvin puissa. Nykyään hän kuitenkin sanoo usein olevansa puoliksi orava (kiitos Putouksen).

Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:En ole eliminoinut ketään. Tuo on taas noita sinun perättömiä väitteitäsi.
Ja koska samansisältöinen väite on esitetty jo aiemmin (Mirri), totean vielä tässä ja nyt, etten ole vaatinut mitään, eikä (vastoin Mirrin väitettä) bannia saa minun loukkaamisestani.
Muistanko oikein, että keskustelit puhelimessa PP:n kanssa jonka jälkeen Trisselle langetettiin kahden vuoden bännin uhka?

Ryysy kirjoitti:Ei puhelinkeskustelun ja bännin pitäisi liittyä mitenkään toisiinsa.
Mirri kirjoitti:... Minä muistelen samaan tapaan kuin Kahvi: Kyllästynyt kertoi hermostuneensa Trissen törkeään käyttäytymiseen lopullisesti, ja ilmoittaneensa Psykopatologialle lähtevänsä täältä, ellei Trisseä saada kuriin...
Mirri kirjoitti:... Sitä en tiedä vaikuttiko Kyllästyneen hikeentyminen Trissen pitkään banniin...
Mirri kirjoitti:... Mielestäni ihan aiheellisesti kysyn, että muistatko sinä varmasti oikein, kun sanot Kahvin muistavan väärin...
Mirri kirjoitti:... Mistähän tämä villitys on syntynyt, että viestejä ilmoitetaan ylläpitoon heti, jos ne eivät itsestä tunnu mukavilta? Ja perustelut näköjään ovat toinen toistaan kummallisempia.
Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, minä ainakin arvelen, että Trisse sai näin pitkän ja ehdottoman kirjoituskiellon, koska sinulla tuli mitta täyteen ja soitit asiasta Psykopatologialle. Eli kun sanon, että sellaisen bannin voi saada loukkaamalla Kyllästynyttä, en usko väittäväni aivan pötyä.
Helmenkalastaja kirjoitti:Ryysy kirjoitti:Ei puhelinkeskustelun ja bännin pitäisi liittyä mitenkään toisiinsa.
Ei pitäisi, mutta kyllä minunkin muistini mukaan liittyvät.
Kyllästynyt ja PP tietääkseni kävivät puhelinkeskustelun, jossa käsiteltiin ainakin Trissen tyyliä ryhtyä solvaamaan Kyllästynyttä silloin, kun ei onnistunut saamaan vastauksia Psykopatologialta, jolloin Kyllästynyt joutui ikään kuin sijaiskärsijän asemaan. Tämän jälkeen Psykopatologia ilmoitti palstalla, että yksikin tällainen tapaus vielä, niin Trisse saa kahden vuoden bännin palstalle. Jonkin ajan kuluttua Trisse taas päätyi epätoivoon Psykopatologian käytöksestä häntä kohtaan ja totesi itsekin jotenkin siihen tapaan, että ihan sama, vaikka saisi kahden vuoden bännin, nyt on pakko taas hyökätä Kyllästyneen kimppuun, koska muuten ei saa PP:ltä mitään reaktiota, edes asiallisiin kysymyksiin. Näistä solvauksista Trisse sitten bännättiin kahdeksi vuodeksi. Toki PP antoi hänelle vuorokauden aikaa poistaa kirjoituksensa (tosin minulle jäi sellainen kuva, että Trisse kirjoituksineen ja päiväkirjoineen päivineen poistettiin jo ennen kuin tuo vuorokauden aika meni umpeen).
Tämä on nyt minun spekulaatiotani: kahden vuoden bänniin minun arveluni mukaan päädyttiin siksi, että kukaan ei Kyllästyneen mukaan ole koskaan saanut riittävän raskasta rangaistusta häneen kohdistetuista solvauksista ja hän kokee itse joutuneensa bännätyksi esimerkiksi alkuperäiseltä Tukiasemalta ilman syytä, kun esimerkiksi Trisse - ja moni muu - on hänen käsityksensä mukaan aina päässyt kuin koira veräjästä. Ehkä tämä kahden vuoden bänni on nyt riittävä hyvittämään viimeisimmän loukkauksen, tuskin kuitenkaan niitä aiempia...
Psykopatologia kirjoitti:En usko, että minun ja Kyllästyneen käymien privaattikeskustelujen sisältö on koskaan ollut esillä foorumilla.
Helmenkalastaja kirjoitti:- -
Kyllästynyt ja PP tietääkseni kävivät puhelinkeskustelun, jossa käsiteltiin ainakin Trissen tyyliä ryhtyä solvaamaan Kyllästynyttä silloin, kun ei onnistunut saamaan vastauksia Psykopatologialta, jolloin Kyllästynyt joutui ikään kuin sijaiskärsijän asemaan. Tämän jälkeen Psykopatologia ilmoitti palstalla, että yksikin tällainen tapaus vielä, niin Trisse saa kahden vuoden bännin palstalle...
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa