Helevetin vaikeeta

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Helevetin vaikeeta

ViestiKirjoittaja Mirri » 05.02.2015 11:41

Kyllästynyt, minä ainakin arvelen, että Trisse sai näin pitkän ja ehdottoman kirjoituskiellon, koska sinulla tuli mitta täyteen ja soitit asiasta Psykopatologialle. Eli kun sanon, että sellaisen bannin voi saada loukkaamalla Kyllästynyttä, en usko väittäväni aivan pötyä.
Mirri

ViestiKirjoittaja Ryysy » 05.02.2015 11:43

Annan ylläpitäjälle varoituksen apina-kommenteista.
Ryysy

ViestiKirjoittaja Mirri » 05.02.2015 11:44

Ryysy kirjoitti:Mun veljeä ei loukkaisi yhtään, jos siihen viitattaisiin apinana, ehkä voisi riippua tilanteesta ja yhteydestä. Itse hän on usein sanonut olevansa apina, koska osaa kiipeillä niin hyvin puissa. Nykyään hän kuitenkin sanoo usein olevansa puoliksi orava (kiitos Putouksen).

Ryysy, söpö apinankuva sinulla. :)
Mirri

ViestiKirjoittaja Ryysy » 05.02.2015 11:45

Kiitos, Mirri, yritin löytää apinuudesta positiivisia puolia.
Ryysy

ViestiKirjoittaja Ryysy » 05.02.2015 11:49

Tuleeko Kyllästynyt sinulle nuo ihmeen ilmoitukset tietoon? Mietin vain, että jos ylläpitäjä käyttäytyy epäilyttävästi jonkun mielestä, niin onko sinulla valtaa ottaa kantaa tilanteeseen vai mitä tuohon valvojan statukseen tai ominaisuuteen liittyy?
Ryysy

ViestiKirjoittaja Mirri » 05.02.2015 11:52

Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:En ole eliminoinut ketään. Tuo on taas noita sinun perättömiä väitteitäsi.
Ja koska samansisältöinen väite on esitetty jo aiemmin (Mirri), totean vielä tässä ja nyt, etten ole vaatinut mitään, eikä (vastoin Mirrin väitettä) bannia saa minun loukkaamisestani.

Muistanko oikein, että keskustelit puhelimessa PP:n kanssa jonka jälkeen Trisselle langetettiin kahden vuoden bännin uhka?

Samanlaista minäkin muistelen kuin Kahvi tuossa kertoi. Sanomattakin lienee selvää, että väärin muistamiset voi ja saa korjata.
Mirri

ViestiKirjoittaja Ryysy » 05.02.2015 11:54

Ei puhelinkeskustelun ja bännin pitäisi liittyä mitenkään toisiinsa.
Ryysy

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 05.02.2015 12:21

Ryysy kirjoitti:Ei puhelinkeskustelun ja bännin pitäisi liittyä mitenkään toisiinsa.

Ei pitäisi, mutta kyllä minunkin muistini mukaan liittyvät.
Kyllästynyt ja PP tietääkseni kävivät puhelinkeskustelun, jossa käsiteltiin ainakin Trissen tyyliä ryhtyä solvaamaan Kyllästynyttä silloin, kun ei onnistunut saamaan vastauksia Psykopatologialta, jolloin Kyllästynyt joutui ikään kuin sijaiskärsijän asemaan. Tämän jälkeen Psykopatologia ilmoitti palstalla, että yksikin tällainen tapaus vielä, niin Trisse saa kahden vuoden bännin palstalle. Jonkin ajan kuluttua Trisse taas päätyi epätoivoon Psykopatologian käytöksestä häntä kohtaan ja totesi itsekin jotenkin siihen tapaan, että ihan sama, vaikka saisi kahden vuoden bännin, nyt on pakko taas hyökätä Kyllästyneen kimppuun, koska muuten ei saa PP:ltä mitään reaktiota, edes asiallisiin kysymyksiin. Näistä solvauksista Trisse sitten bännättiin kahdeksi vuodeksi. Toki PP antoi hänelle vuorokauden aikaa poistaa kirjoituksensa (tosin minulle jäi sellainen kuva, että Trisse kirjoituksineen ja päiväkirjoineen päivineen poistettiin jo ennen kuin tuo vuorokauden aika meni umpeen).

Tämä on nyt minun spekulaatiotani: kahden vuoden bänniin minun arveluni mukaan päädyttiin siksi, että kukaan ei Kyllästyneen mukaan ole koskaan saanut riittävän raskasta rangaistusta häneen kohdistetuista solvauksista ja hän kokee itse joutuneensa bännätyksi esimerkiksi alkuperäiseltä Tukiasemalta ilman syytä, kun esimerkiksi Trisse - ja moni muu - on hänen käsityksensä mukaan aina päässyt kuin koira veräjästä. Ehkä tämä kahden vuoden bänni on nyt riittävä hyvittämään viimeisimmän loukkauksen, tuskin kuitenkaan niitä aiempia...
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Ryysy » 05.02.2015 12:44

Eikai PP jaksa kaikkiin juttuihin vastata. Jos se saa jonkun reagoimaan apinanraivolla, niin silloin sen pitäisi olla apinanraivolla reagoivan vika. Miksi hyökätä ns. viattoman kimppuun. Jokin syväpsyykkinen juttu lienee.

T: Söötti pieni apina, josta olisi voinut tulla 'jotain'...
Ryysy

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 05.02.2015 12:46

Mirri kirjoitti:... Minä muistelen samaan tapaan kuin Kahvi: Kyllästynyt kertoi hermostuneensa Trissen törkeään käyttäytymiseen lopullisesti, ja ilmoittaneensa Psykopatologialle lähtevänsä täältä, ellei Trisseä saada kuriin...

Ja missäköhän minä olen kertonut tuollaista?
Mirri kirjoitti:... Sitä en tiedä vaikuttiko Kyllästyneen hikeentyminen Trissen pitkään banniin...

Mikä "hikeentyminen"? Sinähän, niin kuin Kahvikin, esitätte omia kuvitelmianne ja luulojanne ikäänkuin ne olisi tapahtuneita tosiasioita.
Mirri kirjoitti:... Mielestäni ihan aiheellisesti kysyn, että muistatko sinä varmasti oikein, kun sanot Kahvin muistavan väärin...

Ja minä kysyn ihan aiheellisesti, mistä sinä Mirri olet saanut tietoosi milloin jokin puhelinkeskustelu on käyty?
Mirri kirjoitti:... Mistähän tämä villitys on syntynyt, että viestejä ilmoitetaan ylläpitoon heti, jos ne eivät itsestä tunnu mukavilta? Ja perustelut näköjään ovat toinen toistaan kummallisempia.

No on kyllä aika kummallista, että sinä ja Kahvi esitätte tietävänne (ja myös muistavanne) milloin minä olen Psykopatologian kanssa puhelimessa puhunut. Sekä sinun että Kahvin kirjoituksista tätä asiaa koskien haisee vahvasti yritys mustamaalata sekä Psykopatologiaa, mutta ennen kaikkea minua.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 05.02.2015 12:52

Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, minä ainakin arvelen, että Trisse sai näin pitkän ja ehdottoman kirjoituskiellon, koska sinulla tuli mitta täyteen ja soitit asiasta Psykopatologialle. Eli kun sanon, että sellaisen bannin voi saada loukkaamalla Kyllästynyttä, en usko väittäväni aivan pötyä.

Sinä puhut aivan täyttä pötyä; minä en ole ollut päättämässä tai vaikuttamassa Tristanin banniin tai sen pituuteen.

Sinun kertomallasi siitä mitä sinä uskot ei ole totuuspohjaa, ja jos sinulla ei ole esittää syytöstesi tueksi mitään muuta kuin omia luulojasi, ehdotan ettet levittelisi niitä kuin todellisina tapahtumina.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 05.02.2015 12:55

En usko, että minun ja Kyllästyneen käymien privaattikeskustelujen sisältö on koskaan ollut esillä foorumilla.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kahvi » 05.02.2015 12:58

Helmenkalastaja kirjoitti:
Ryysy kirjoitti:Ei puhelinkeskustelun ja bännin pitäisi liittyä mitenkään toisiinsa.

Ei pitäisi, mutta kyllä minunkin muistini mukaan liittyvät.
Kyllästynyt ja PP tietääkseni kävivät puhelinkeskustelun, jossa käsiteltiin ainakin Trissen tyyliä ryhtyä solvaamaan Kyllästynyttä silloin, kun ei onnistunut saamaan vastauksia Psykopatologialta, jolloin Kyllästynyt joutui ikään kuin sijaiskärsijän asemaan. Tämän jälkeen Psykopatologia ilmoitti palstalla, että yksikin tällainen tapaus vielä, niin Trisse saa kahden vuoden bännin palstalle. Jonkin ajan kuluttua Trisse taas päätyi epätoivoon Psykopatologian käytöksestä häntä kohtaan ja totesi itsekin jotenkin siihen tapaan, että ihan sama, vaikka saisi kahden vuoden bännin, nyt on pakko taas hyökätä Kyllästyneen kimppuun, koska muuten ei saa PP:ltä mitään reaktiota, edes asiallisiin kysymyksiin. Näistä solvauksista Trisse sitten bännättiin kahdeksi vuodeksi. Toki PP antoi hänelle vuorokauden aikaa poistaa kirjoituksensa (tosin minulle jäi sellainen kuva, että Trisse kirjoituksineen ja päiväkirjoineen päivineen poistettiin jo ennen kuin tuo vuorokauden aika meni umpeen).

Tämä on nyt minun spekulaatiotani: kahden vuoden bänniin minun arveluni mukaan päädyttiin siksi, että kukaan ei Kyllästyneen mukaan ole koskaan saanut riittävän raskasta rangaistusta häneen kohdistetuista solvauksista ja hän kokee itse joutuneensa bännätyksi esimerkiksi alkuperäiseltä Tukiasemalta ilman syytä, kun esimerkiksi Trisse - ja moni muu - on hänen käsityksensä mukaan aina päässyt kuin koira veräjästä. Ehkä tämä kahden vuoden bänni on nyt riittävä hyvittämään viimeisimmän loukkauksen, tuskin kuitenkaan niitä aiempia...

Melko tarkkaan tällaisen käsityksen minäkin sain.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 05.02.2015 13:04

Aivan turha lainaus.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kahvi » 05.02.2015 13:07

Psykopatologia kirjoitti:En usko, että minun ja Kyllästyneen käymien privaattikeskustelujen sisältö on koskaan ollut esillä foorumilla.

Tuskin sisältö (ainakaan kovin tarkkaan) mutta tässä nimenomaisessa puhelinkeskusteluss Kyllästynyt itse muistaakseni kertoi sekä puhelun tapahtuneen ja sen sisällön liittyneen Trissen käytökseen.

Tuli vaan tämä puhelu mieleen kun Tukiasema.netin aikoihin Kyllästynyt piti ehkä tiiviiksikin luonnehdittavaa yhteydenpitoa sen palstan Ylläpitäjän, eli Janne Pöyhtärin kanssa (Kyllästynyt itse on kertonut täällä tästä) - ajattelin että saman kaltainen suora kontaktoini olisi täälläkin käytössä.

PP tuskin on tossun alla, niinkuin joku taisi väittää, dominanssi taitaa olla ja pysyä hänellä tehtiin me "hallintoalamaiset" sitten ihan mitä tahansa.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 05.02.2015 13:09

Psykopatologia kirjoitti:Aivan turha lainaus.

Kuinka niin?
Kahvi

ViestiKirjoittaja Ryysy » 05.02.2015 13:24

Ei se vituttanut, kun en edes noteerannut. Liittyi toiseen ketjuun.
Ryysy

ViestiKirjoittaja Ryysy » 05.02.2015 13:28

Moksissaan olo / moksisuus / miten se taipuu on ominaista minulle.
Ryysy

ViestiKirjoittaja Hilppa » 05.02.2015 13:30

Helmenkalastaja kirjoitti:- -
Kyllästynyt ja PP tietääkseni kävivät puhelinkeskustelun, jossa käsiteltiin ainakin Trissen tyyliä ryhtyä solvaamaan Kyllästynyttä silloin, kun ei onnistunut saamaan vastauksia Psykopatologialta, jolloin Kyllästynyt joutui ikään kuin sijaiskärsijän asemaan. Tämän jälkeen Psykopatologia ilmoitti palstalla, että yksikin tällainen tapaus vielä, niin Trisse saa kahden vuoden bännin palstalle...

Sinä ainoastaan epailet noin tapahtuneen, koska et voi mitenkään tietää asian todellista laitaa. Tuollaisten epäilyjen esittäminen ainoastaan hämmentää palstan kirjoittajia.

Olen samaa mieltä siitä, että trissen toiminta kohdistui ensisijaisesti ylläpitäjään. Psykopatologia antoi bannin ja oman harkintansa perusteella. Uskon myös, että Psykopatologia otti huomioon myös muiden kirjoittajien mielipiteet nimittelystä. Ja banni annettiin tottelemattomuudesta ylläpitäjää kohtaan, kuten muutkin bannit täällä on annettu.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Ryysy » 05.02.2015 13:33

Niin, jos on "moksis", niin saattaa moksauttaa toista herkemmin kuonoon verrattuna tilanteeseen, missä "ei ole moksiskaan".
Ryysy

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko