Flower kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Miksi totuutta ei saa hieroa naamaan - jos se kerran on totuus?
Tulisi muistaa, että kyseessä on
sinun tulkintasi toisen tilanteesta ei mikään koko
totuus, josta sinulla ei välttämättä ole oikeasti aavistustakaan...
Koko totuutta ei tiedä kukaan mistään ja jos vaatimus olisi, että se pitäisi tietää ennenkuin voi kirjoittaa, kukaan ei voisi kirjoittaa mistään - ja siksi kirjoitankin vain siitä minkä tiedän. Kunpa sinäkin tekisit niin.
Flower kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Enkä ymmärrä miksi minun edes pitäisi välittää mitä joku sellainen joka on minua vuosikausia kiusannut (ja aloittanut kiusaamisen täysin ilman mitään syytä ja ennenkuin olen sanaakaan hänelle kirjoittanut) ajattelee siitä, että hieron totuuksia hänen naamaansa?
Flower kirjoitti:... Edellä kertomasi toimintapa on käytännössä tahallaan loukkaamista...
Olkoon sitten se sitten sinun mielestäsi niin. Mutta mitä sinä olet mieltä siitä, että minua solvataan ja nimitellään tahallaan - ja vielä vuosikausia?
Sekö ei ole tahallaan loukkaamista???
Kyllä se on, mutta ymmärrettävä reaktio myös, jos toinen hieroo
omia totuuksiaan naamaan aina aika ajoin...
En ollut hieronut mitään minnekään kun minua ryhdyttiin kiusaamaan - joten alkuperä ja lähde on muualla kuin minun näppäimistölläni.
Flower kirjoitti:... En tiedä, mistä tilanne on saanut alkunsa, mutta loppua tällä ei ole näkyvissä sinun toimintasi vuoksi.
Et tosiaankaan tiedä!
Koska en ole asiaa aloittanut, en myöskään ole se joka sen ensin lopettaa.
Flower kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:... Luepa huviksesi ketju "Miksi valvojaan ei luoteta", ja tule sitten minulle kertomaan, että minun tunteeni ovat täällä erityissuojeluksessa.
Huonoon käytökseesi reagoidaan. Ei se ole mikään ihme.
Onko sinun mielestäsi ihan oikein ja kohtuullista, että minun kimppuuni on saanut rangaistuksetta hyökätä, mutta jos minä kerron totuuksia, minä käyttäydyn huonosti?
Onneksi en käyttäydy kuitenkaan niin huonosti, että ryhtyisin sinun laillasi syytelemään ihmisiä ja arvostelemaan tilannetta josta en mitään tiedä.
Voin vakuuttaa, että niin kauan kuin kykenen, tulen kirjoittamaan totuuksia ja hieromaan niitä asianomaiseen naamaan - täysin riippumatta siitä mitä sinä siitä ajattelet tai kuinka huonona käytöksenä sinä pidät sitä.