Kuka lukitsi ketjut,

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Kuka lukitsi ketjut,

ViestiKirjoittaja Kahvi » 02.02.2015 08:54

Hilppa kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Hilppa, nythän viestiesi perusteella luullaan vaikka mitä: olet seurannut toisia mt-foorumeita/et ole seurannut niitä... Luullaan myös niin, että jossakin kohdassa kertomasi ei pidä paikkaansa, vaan kerrot pötyä - kenties jopa valehtelet.
Ei sinun tietystikään tarvitse vastata tarkentaviin kysymyksiin, mutta luulot elävät ja voivat hyvin. Et sinä niitä voi estää saati kieltää keneltäkään.

Tarkalleen ottaen sinä et voi tietää, milloin minä olen ollut jollakin palstalla ja milloin en. Tarkalleen ottaen, minä en voi enää muistaa vuosien kuluttua, millä hetkellä olen seurannut mitäkin. En ole ollut aktiivinen seuraaja tukari2:lla, ainoastaan jonkin verran olen seurannut ja joitakin asioita muistan sieltä, osin sen vuoksi, koska Kyllästynyt on niitä ottanut käsittelyyn. Tällä palstalla kirjoitettuja asioita tiedän aika tarkasti, koska olen ollut lähes koko ajan mukana. Ehkä kk tai pari en ole seurannut. Nyt palsta on ollut jo aika monta vuotta, joten kaiken kirjoitetun ja kaikkien ketjujen muistaminen alkaa jo käydä vaikeaksi. Vain itselle merkittävimmät ketjut jäävät mieleen.

Jos sinulla on jotain pahantahtoisia luuloja minusta, pidä luulosi. Mutta sellaisia luuloja levittelemällä todistat vain oman ilkeytesi puolesta.

En usko, että kukaan olisi kiinnostunut eksaktista tiedosta siitä, että milloin täsmälleen olet ollut jollain tietyllä palstalla tms; sen sijaan asiassa oli minusta oleellista se, että olitko nyt "perässähiihtäjä" eli Kyllästyneen tänne tuoman tiedon varassa, vai olitko itse paikan päällä ikäänkuin silminnäkijänä.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Mirri » 02.02.2015 09:08

Niinhän siinä kävi. Perusteluksi riitti, että viestini loukkaa sinua. Eikä se riittänyt sinulle. Estit minua kirjoittelemasta, koska mielestäsi minulla ei ollut oikeutta kertoa omia mielipiteitäni. Totuus on, etten tarvitse tätä kirjoittelua niin paljoa kuin sinä. Jos jomman kumman täytyy lähteä, se olen minä. Ehkä se on kaikkien etu.

Rane, en muista nimimerkkiäsi Tukiasemalta, joten kirjoittelitko jollakin muulla nimimerkillä?
Toinen kysymys: foorumin ylläpitäjäkö kertoi poistaneensa jonkin viestisi siksi, että se loukkaa minua?
Kolmas kysymys: millä lailla estin sinua kirjoittamasta Tukiasemalla? Minulla on aina ollut sellainen käsitys, että vain ylläpitäjä ja moderaattorit pystyvät tekemään niin, emme me rivikirjoittajat. Enhän täälläkään pysty estämään kirjoitteluasi millään keinolla, joten mitenköhän se on mahtanut Tukiasemalla tapahtua - minulla ei ole harmainta aavistusta.

Ja vielä: kerro minua loukanneen ja minun 'poistattaman' viestin sisältö. Esität nyt sellaisia väitteitä minua vastaan, että on ihan kohtuullista sinun kertoa tarkemmin mistä on ollut kysymys, mistä silloin on keskusteltu, ja kuinka monta vuotta sitten; minä kun en muista tuon taivaallista episodista, josta sinä puhut. Sinä voisit auttaa minua muistamaan tapahtumasta edes jotakin. Jos et auta, väitteesi jäävät epämääräisiksi, enkä ainakaan minä tiedä ovatko ne totta vai tarua.
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 02.02.2015 09:15

Rane kirjoitti:Jos jomman kumman täytyy lähteä, se olen minä. Ehkä se on kaikkien etu.

Miksi niin täytyisi tehdä, ja mitä etua sinun - tai minun - lähtemisestä olisi kaikille?
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 02.02.2015 11:51

Mirri kirjoitti:Rane, en muista nimimerkkiäsi Tukiasemalta, joten kirjoittelitko jollakin muulla nimimerkillä?
Toinen kysymys: foorumin ylläpitäjäkö kertoi poistaneensa jonkin viestisi siksi, että se loukkaa minua?
Kolmas kysymys: millä lailla estin sinua kirjoittamasta Tukiasemalla? Minulla on aina ollut sellainen käsitys, että vain ylläpitäjä ja moderaattorit pystyvät tekemään niin, emme me rivikirjoittajat. Enhän täälläkään pysty estämään kirjoitteluasi millään keinolla, joten mitenköhän se on mahtanut Tukiasemalla tapahtua - minulla ei ole harmainta aavistusta...

Kyllähän sinä minultakin estit kirjoittamisen "sinun" ketjuusi!
Valitit ylläpidolle, ja Janne sanoi, että bannaa minut jos kirjoitan sinun ketjuusi. Muistatko?
Vinkki: "Sinä et asiasta mitään ymmärrä, etkä tule koskaan ymmärtämäänkään, koska kannettu vesi ei kaivossa pysy".
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 02.02.2015 15:35

Kyllästynyt, minun puolestani saat vatvoa yksinäsi ihan niin paljon kuin sielusi sietää; minä en osallistu vatvomisiisi enkä muisteloihisi.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 02.02.2015 15:37

Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, minun puolestani saat vatvoa yksinäsi ihan niin paljon kuin sielusi sietää; minä en osallistu vatvomisiisi enkä muisteloihisi.

Kommenttini oli sivustakatsojan huomautus väitteeseesi, ettei sinulla ole muka ollut mahdollisuuksia/keinoa estää kenenkään kirjoittamista.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kissi » 02.02.2015 17:35

Kyllähän sinä minultakin estit .......

Ei herranjumala, Kyllästynyt, minä vuonna tuokin tapahtui?
Ei varmaan kymmenvuotta riitä ja jo lakanneella foorumilla sanottua.
Kissi

ViestiKirjoittaja Rane » 02.02.2015 17:40

Minun entisillä nimimerkeilläni ei ole väliä.
Rane

ViestiKirjoittaja Mirri » 02.02.2015 17:46

Rane kirjoitti:Minun entisillä nimimerkeilläni ei ole väliä.

Rane, totta kai entisillä nimimerkeilläsi on väliä, jos alat kaivella menneitä; vääryyksiä, joita koet minun tehneen sinulle joskus vuosia sitten toisella palstalla. Kyllä sinun silloin täytyy kertoa nimimerkkisi. Toinen vaihtoehto on, ettet ala puskissa piileskellen heitellä minua millään menneisyyden muistoillasi, joista minulla ei ole mitään käsitystä.

Kummallinen ajatus sinulla tuo, että voit paiskoa minua sinun muistoillasi, joihin olen väittämäsi mukaan ollut osallisena, ja sitten ilmoitat, ettei nimimerkeilläsi ole mitään väliä. Mikä tavoite sinulla on ryhtyessäsi piilossa lymyten käymään kimppuuni?

Kirjoitit näin:
Niinhän siinä kävi. Perusteluksi riitti, että viestini loukkaa sinua. Eikä se riittänyt sinulle. Estit minua kirjoittelemasta, koska mielestäsi minulla ei ollut oikeutta kertoa omia mielipiteitäni. Totuus on, etten tarvitse tätä kirjoittelua niin paljoa kuin sinä. Jos jomman kumman täytyy lähteä, se olen minä. Ehkä se on kaikkien etu.

Ja nyt ilmoitat, ettei entisillä nimimerkeilläsi ole väliä!
Mirri

ViestiKirjoittaja Ryysy » 02.02.2015 18:44

m
Viimeksi muokannut Ryysy päivämäärä 19.12.2017 21:43, muokattu yhteensä 1 kerran
Ryysy

ViestiKirjoittaja Mirri » 02.02.2015 19:43

Mirri kirjoitti:

Rane, en muista nimimerkkiäsi Tukiasemalta, joten kirjoittelitko jollakin muulla nimimerkillä?
Kolmas kysymys: millä lailla estin sinua kirjoittamasta Tukiasemalla? Minulla on aina ollut sellainen käsitys, että vain ylläpitäjä ja moderaattorit pystyvät tekemään niin, emme me rivikirjoittajat. Enhän täälläkään pysty estämään kirjoitteluasi millään keinolla, joten mitenköhän se on mahtanut Tukiasemalla tapahtua - minulla ei ole harmainta aavistusta.

Ja vielä: kerro minua loukanneen ja minun 'poistattaman' viestin sisältö. Esität nyt sellaisia väitteitä minua vastaan, että on ihan kohtuullista sinun kertoa tarkemmin mistä on ollut kysymys, mistä silloin on keskusteltu, ja kuinka monta vuotta sitten; minä kun en muista tuon taivaallista episodista, josta sinä puhut. Sinä voisit auttaa minua muistamaan tapahtumasta edes jotakin. Jos et auta, väitteesi jäävät epämääräisiksi, enkä ainakaan minä tiedä ovatko ne totta vai tarua.

Rane, odotan vastaustasi tähän viestiini.
Mirri

ViestiKirjoittaja Rane » 02.02.2015 19:47

Jaha. Ja nyt siis MINÄ olen syytetyn penkillä. Et ole valmis käymään läpi tätä asiaa minun kanssani, joten annetaan olla.

Nimimerkeilläni ei ole väliä, koska niitä oli varmaan sata. En muista niitä enää.
Rane

ViestiKirjoittaja Mirri » 02.02.2015 19:51

Rane kirjoitti:Jaha. Ja nyt siis MINÄ olen syytetyn penkillä. Et ole valmis käymään läpi tätä asiaa minun kanssani, joten annetaan olla.
Nimimerkeilläni ei ole väliä, koska niitä oli varmaan sata. En muista niitä enää.

Millä lailla kävisin kertomaasi asiaa kanssasi läpi; mitä mahdollisuuksia minulla on läpikäymiseen kanssasi?

Käsittääkseni olisin valmis käymään asiaa kanssasi läpi; siksihän minä edelliseen viestiini kaipailen vastauksia. En keksi muita läpi käymisen keinoja kuin, että sinä kerrot tarkemmin mitä on tapahtunut ja milloin.
Mirri

ViestiKirjoittaja Rane » 02.02.2015 19:57

Kielsit kerran kirjoittamasta, joten en kerro nytkään. Mitä tästä opimme?
Rane

ViestiKirjoittaja Mirri » 02.02.2015 20:27

Rane, minä en oppinut muuta kuin sen, että sinä kannat kaunaa jostakin ties miten vanhasta ja kuvitellusta jutusta, eikä sinun kaunaisuudellesi ole netissä tehtävissä yhtään mitään.
En ota sinulta vastaan väitteitä ja syytöksiä, joita kieltäydyt perustelemasta ja dokumentoimasta. Joten pidä hyvänäsi kaunaisuutesi ja loukkaantuneisuutesi, ja kaikki muukin hampaankoloistasi löytyvä moska.
Mirri

ViestiKirjoittaja Rane » 02.02.2015 20:49

Sinä et päätä siitä, mitä minä ajattelen. Kaikkea en sano, vaikka mieli tekisi, mutta ei edes tee.
Rane

Edellinen

Paluu Romulaatikko