Hilppa kirjoitti:Mirri kirjoitti:Hilppa, nythän viestiesi perusteella luullaan vaikka mitä: olet seurannut toisia mt-foorumeita/et ole seurannut niitä... Luullaan myös niin, että jossakin kohdassa kertomasi ei pidä paikkaansa, vaan kerrot pötyä - kenties jopa valehtelet.
Ei sinun tietystikään tarvitse vastata tarkentaviin kysymyksiin, mutta luulot elävät ja voivat hyvin. Et sinä niitä voi estää saati kieltää keneltäkään.
Tarkalleen ottaen sinä et voi tietää, milloin minä olen ollut jollakin palstalla ja milloin en. Tarkalleen ottaen, minä en voi enää muistaa vuosien kuluttua, millä hetkellä olen seurannut mitäkin. En ole ollut aktiivinen seuraaja tukari2:lla, ainoastaan jonkin verran olen seurannut ja joitakin asioita muistan sieltä, osin sen vuoksi, koska Kyllästynyt on niitä ottanut käsittelyyn. Tällä palstalla kirjoitettuja asioita tiedän aika tarkasti, koska olen ollut lähes koko ajan mukana. Ehkä kk tai pari en ole seurannut. Nyt palsta on ollut jo aika monta vuotta, joten kaiken kirjoitetun ja kaikkien ketjujen muistaminen alkaa jo käydä vaikeaksi. Vain itselle merkittävimmät ketjut jäävät mieleen.
Jos sinulla on jotain pahantahtoisia luuloja minusta, pidä luulosi. Mutta sellaisia luuloja levittelemällä todistat vain oman ilkeytesi puolesta.
En usko, että kukaan olisi kiinnostunut eksaktista tiedosta siitä, että milloin täsmälleen olet ollut jollain tietyllä palstalla tms; sen sijaan asiassa oli minusta oleellista se, että olitko nyt "perässähiihtäjä" eli Kyllästyneen tänne tuoman tiedon varassa, vai olitko itse paikan päällä ikäänkuin silminnäkijänä.