Hilppa kirjoitti:Minusta se ei ole älytön. Kyseessä on vain mielipiteesi, Mirri.
Hilppa kirjoitti:
Kun et kerran koskaan väitäkään mitään, ei myökään pitäisi luulla mitään eikä tehdä omia tulkintoja toisen ihmisen kirjoituksista.

Hilppa kirjoitti:Mitä se sinulle kuuluu.
Hilppa kirjoitti:Mitä se sinulle kuuluu.

Mirri kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Mitä se sinulle kuuluu.
Olipa röyhkeä ja ylimielinen vastaus julkisessa keskustelussa esitettyyn kysymykseen.
Kahvi kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Mitä se sinulle kuuluu.
Kiinnostaa vaan tietää mitä tekstejä lukemalla sinä Mariana päädyit pitämään Helmenkalastajaa kiusaajana - Kyllästyneen tänne postaamia ns "valittuja paloja" lukien vai ihan itse tukari2:lla tilannetta seuraamalla.
Mirri kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Mitä se sinulle kuuluu.
Olipa röyhkeä ja ylimielinen vastaus julkisessa keskustelussa esitettyyn kysymykseen.
Oikeastaan tämä ei ole sinun asiasi, Kahvi, kysellä minulta.

Mirri kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Minusta se ei ole älytön. Kyseessä on vain mielipiteesi, Mirri.Hilppa kirjoitti:
Kun et kerran koskaan väitäkään mitään, ei myökään pitäisi luulla mitään eikä tehdä omia tulkintoja toisen ihmisen kirjoituksista.
Vain väitteitä esittävät ihmisetkö voivat/saavat luulla jotakin ja tehdä tulkintoja toisten kirjoituksista?

Mirri kirjoitti:Oikeastaan tämä ei ole sinun asiasi, Kahvi, kysellä minulta.
Hilppa, ollaan julkisessa keskustelussa, joten kyseleminen ei ole keneltäkään kielletty. Keskustelijat saavat tehdä keskustelukumppaneilleen tarkentavia kysymyksiä - aivan kuten keskusteluissa yleensä.
Mirri kirjoitti:Mirri kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Minusta se ei ole älytön. Kyseessä on vain mielipiteesi, Mirri.Hilppa kirjoitti:
Vain väitteitä esittävät ihmisetkö voivat/saavat luulla jotakin ja tehdä tulkintoja toisten kirjoituksista?
Hilppa, toistan oman kysymykseni:

Hilppa kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Mitä se sinulle kuuluu.
Kiinnostaa vaan tietää mitä tekstejä lukemalla sinä Mariana päädyit pitämään Helmenkalastajaa kiusaajana - Kyllästyneen tänne postaamia ns "valittuja paloja" lukien vai ihan itse tukari2:lla tilannetta seuraamalla.
Noin pitkän ajan kuluttua en enää muista minuutilleen, mitä olen "suorana lähetyksenä" katsellut. Jotain olen nähnyt ja muistan, että Kyllästyneen kertoma oli paikkansapitävää verrattuna siihen, mitä olin tukari2:lla nähnyt. Nyt en enää muista, miten kyseinen episodi sanatarkalleen meni. Mielestäni aika kohtuutonta vaatiakaan sellaista enää muistamaan, koska en osallistunut keskusteluun.
Oikeastaan tämä ei ole sinun asiasi, Kahvi, kysellä minulta.
Mirri kirjoitti:Hilppa, nythän viestiesi perusteella luullaan vaikka mitä: olet seurannut toisia mt-foorumeita/et ole seurannut niitä... Luullaan myös niin, että jossakin kohdassa kertomasi ei pidä paikkaansa, vaan kerrot pötyä - kenties jopa valehtelet.
Ei sinun tietystikään tarvitse vastata tarkentaviin kysymyksiin, mutta luulot elävät ja voivat hyvin. Et sinä niitä voi estää saati kieltää keneltäkään.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa