Kahvi kirjoitti:Ei minua haittaa, että koet minut vastenmieliseksi
Hyvä tietää, mutta minua haittaa sinun minulle osoittamat solvaukset.
Kahvi kirjoitti:Ei minua haittaa, että koet minut vastenmieliseksi
Kahvi kirjoitti:Kuinka pahaa/kattavaa/tms yleisen hyvinvoinnin vähenemistä/vaarantamista ja jopa joidenkin pitkäkestoista vahinkoa on mielestäsi tapahtunut siinä, että sanoin sinun olevan täällä tasa-arvoisempi kuin muut?
Kyllästynyt kirjoitti:Se on vain sinun mielipiteesi, johon sinulla on oikeus.
Kahvi kirjoitti:Ei tuo ole mielipiteeni vaan kysymykseni.
Kyllästynyt kirjoitti:Minulle osoittamasi solvaukset ovat eri asia, sellaiseen käytökseen sinulla ei ole oikeutta.
Kahvi kirjoitti:Ne taas ovat muistaakseni niitä asioita, jotka saimme case closed -tilaan päiväkirjassasi, joten tätä enempää asiaa tuskin on tarvetta tässä yhteydessä käsitellä.
Kyllästynyt kirjoitti:En ymmärrä logiikkaasi; sinä saat puhua minun tekemisistäni, mutta minä en saisi puhua sinun tekemisistäsi?
Kyllästynyt kirjoitti:...Kahvi kirjoitti:Kuinka pahaa/kattavaa/tms yleisen hyvinvoinnin vähenemistä/vaarantamista ja jopa joidenkin pitkäkestoista vahinkoa on mielestäsi tapahtunut siinä, että sanoin sinun olevan täällä tasa-arvoisempi kuin muut?Kyllästynyt kirjoitti:Mutta vastauksena kysymykseesi:
Joku perässähiihtäjä saattaa ottaa sanasi todesta.
Kyllästynyt kirjoitti:Mutta vastauksena kysymykseesi [Kahvi]:
Hilppa kirjoitti:Minkälainen perässähiihtäjä Helmenkalastaja nyt itse olet Kahville ja Mirrille? Minusta käyttämäsi terminologia ei ole ystävällisen hengen mukaista (huom! Itse otit loukkaavan perässähiihtäjä-termin käyttöön, joten kysyn sinulta).
Helmenkalastaja kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Mutta vastauksena kysymykseesi [Kahvi]:
Sellainen perässähiihtäjä kuin Maria (nykyinen Hilppa) aikoinaan, kun sinä täällä otit tarkoitushakuisesti esiin osia minun kirjoituksistani tukari2:lla, enkä minä edes ollut tämän palstan käyttäjä. Kopioit minun kirjoituksiani tukari2:lta "soveltuvin" osin niin, että Maria päätyi pitämään minua kiusaajana.
Kyllä täällä muutkin muistavat asioita.
___
Korjattu lainaus
Helmenkalastaja kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Minkälainen perässähiihtäjä Helmenkalastaja nyt itse olet Kahville ja Mirrille? Minusta käyttämäsi terminologia ei ole ystävällisen hengen mukaista (huom! Itse otit loukkaavan perässähiihtäjä-termin käyttöön, joten kysyn sinulta).
Perässähiihtäjä-termin otti käyttöön Kyllästynyt, minä vain jatkan aiheesta (lainaus edellisessä viestissäni oli viallinen).
Termi ei todellakaan ole ystävällismielinen, mutta juuri tuollaisesta "perässähiihtämisestä" koin erityisesti tuolloin aikoinaan olleen kyse.
Minä en ole perässähiihtäjä kenellekään, sillä minä olen itse lukenut kaiken sen, minkä perusteella muodostan omat käsitykseni.
Helmenkalastaja kirjoitti:Tämä oli uutta tietoa minulle. Ensimmäistä kertaa kuulen, että luit tukari2:a. Muistaakseni olet antanut ymmärtää, että pidit palstaa ala-arvoisena etkä halunnut sitä seurata. Mielenkiintoista.
Kyllästynyt kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:Tämä oli uutta tietoa minulle. Ensimmäistä kertaa kuulen, että luit tukari2:a. Muistaakseni olet antanut ymmärtää, että pidit palstaa ala-arvoisena etkä halunnut sitä seurata. Mielenkiintoista.
Eikö pidä ensin seurata, että tietää onko jokin ala-arvoinen vai ei.
Mielenkiintoista, ettei sinun mielestäsi niin ole syytä/tarpeen tehdä.
Helmenkalastaja kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:Tämä oli uutta tietoa minulle. Ensimmäistä kertaa kuulen, että luit tukari2:a. Muistaakseni olet antanut ymmärtää, että pidit palstaa ala-arvoisena etkä halunnut sitä seurata. Mielenkiintoista.
Eikö pidä ensin seurata, että tietää onko jokin ala-arvoinen vai ei.
Mielenkiintoista, ettei sinun mielestäsi niin ole syytä/tarpeen tehdä.
Marian / Hilpan kirjoitusten perusteella ymmärsin, ettei hän pitänyt sitä tarpeellisena vaan sai tarvitsemansa tiedon täällä, tukaria koskeneiden kirjoitusten kautta.
Hilppa kirjoitti:Kun et kerran koskaan väitäkään mitään, ei myökään pitäisi luulla mitään eikä tehdä omia tulkintoja toisen ihmisen kirjoituksista.

Hilppa kirjoitti:Kun sanon, että en seuraa Tukiasema.org -palstaa, tarkoitan myös sitä. En seuraa kyseistä palstaa nyt enkä ole seurannut vuosiin. Tulevaa en voi taata ettenkö joskus mahdollisesti voisi ryhtyä sitä seuraamaan, mutta epätodennäköistä sekin on. Toistaiseksi.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa