Pitäisikö kirjoittelua määrällisesti rajoittaa?

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Pitäisikö kirjoittelua ja kommentointia määrällisesti rajoittaa?

Ei
7
47%
Ehkä
4
27%
En osaa sanoa
1
7%
Ehdottomasti pitäisi
0
Ei ääniä
En ymmärrä mistä äänestetään
3
20%

Ääniä yhteensä : 15

Re: Pitäisikö kirjoittelua määrällisesti rajoittaa?

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 29.01.2015 00:46

Jaska kirjoitti:Täytyy sanoa, että Tristanin kielenkäyttö ei kaikin ajoin täyttänyt sivistyneen keskustelun normejaa. En tiedä mistä riita on alkanut, mutta ei myöskään Kyllästynyt kaikkein hienotunteisin ollut Tristania kohtaan, vaikka tyyli oli erilainen.

Minusta oikeudenmukaista olisi ollut antaa bänni molemmille riitapukareille aina, kun riitely karkasi lapasesta.

Mitä helvetin oikeudenmukaisuutta sinun mielestäsi on se, että minut pitäisi bannata - ja miksi minut olisi pitänyt bannata? Siksikö, että olen vuosikausia toiminut paskaämpärinä jonka niskaan kaadetaan mitä ikinä keksitään, ja sitten esitetään viatonta ja väitetään minun olevan "tasa-arvoisempi kuin muut"?

Voi jumalauta. En ollut edes paikalla kun Tristan viimeiset viestinsä kirjoitti, enkä hänelle muutenkaan kirjoittanut mitään!

Alkaa taas riittää tämä paskaämpärinä toimiminen. Jos jollakulla on jotakin uutta kerrottavaa tai esittää perusteluja sille miksi minut olisi pitänyt yhdessä Tristanin kanssa bännätä - antaa kuulua. Jos niitä ei ole, ehdotan että poistatte paskapuheenne minun "vaatimuksistani" ja minulle muka oikeudenmukaisuuden perusteella kuuluvasta bannista!
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Ryysy » 29.01.2015 00:47

-
Viimeksi muokannut Ryysy päivämäärä 14.07.2015 15:52, muokattu yhteensä 1 kerran
Ryysy

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 29.01.2015 00:49

Jaska kirjoitti:Kyllä minä noita kamppailuita olen nähnyt ihan riittävästi. Kannan vieläkin huonoa omaatuntoa, kun en ymmärtänyt puuttua riitelyyn, kun Tristan uhkasi hypätä ikkunasta ja Kylästynyt ilkkui: "hyppää pois hyppää pois". En tajunnut, että Tristan oli tosissaan.

Voi helvetti!
Minä sanoin: "Hyppää pois, hyppää pois... hyppää pois. Mutta pidä huoli siitä, että olet ensimmäisessä kerroksessa".

On kovin kätevää kertoa vain osa totuudesta. Saahan sillä aikaan aivan toisenlaisen vaikutelman tapahtumista kuin mitä totuus on!
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Ryysy » 29.01.2015 00:52

-
Viimeksi muokannut Ryysy päivämäärä 14.07.2015 15:52, muokattu yhteensä 1 kerran
Ryysy

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 29.01.2015 00:58

Jaska kirjoitti:... Tunnusta pois vaan, että olet kerta toisensa jälkeen kaivellut vanhat kaunat esiin ja ärsyttänyt Tristania niillä, kun tiedät tasan tarkkaan, että hän saa ennemmin tai myöhemmin raivarin ja sen johdosta bännin...

Onpa tosi alhaista; syytät minua Tristanin hyppäämisestä ja siitä, etten ole suostunut olemaan hiljaa siitä mitä Tristan on minulle ja minusta kirjoittanut.

Tiedätkö Jaska, mitä kaikkea Tristan on minulle sanonut?

Minut pitäisi kuulemma tappaa, toivonut että saisin syövän ja kuolisin kivuliaasti, olen huono äiti ja lapseni ovat vesipääidiootteja - noin muutamia mainitakseni.
Jaska kirjoitti:... On hän minullekin raivonnut, mutta en osaa ottaa siitä nokkiini, kun tiedän hänen tilansa. Mieliala heilahtelee laidasta laitaan.

Se on sinun asiasi. Minulla ei mielestäni ole mitään velvollisuutta suostua hänen rääkättäväkseen.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Ryysy » 29.01.2015 01:00

-
Ryysy

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 29.01.2015 01:01

Jaska kirjoitti:
Ryysy kirjoitti:
Jaska kirjoitti:Kyllä minä noita kamppailuita olen nähnyt ihan riittävästi. Kannan vieläkin huonoa omaatuntoa, kun en ymmärtänyt puuttua riitelyyn, kun Tristan uhkasi hypätä ikkunasta ja Kylästynyt ilkkui: "hyppää pois hyppää pois". En tajunnut, että Tristan oli tosissaan.

Se ei ole Kyllästyneen vika.

Minä koen viakseni, kun en puuttunut asiaan.

Koe mitä haluat ja hurskastele minkä jaksat, muttä älä tule minua syyttämään Tristanin teoista.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kissi » 29.01.2015 01:05

Se juttu, kun Tris meni hyppäämään on minulle edelleen traumaattista ja osin sen takia en pysty vilpittömästi hyväksymään Kyllästyneen käyttäytymistä. Samoin minua siis henk.koht. raivostuttaa erityisasema, millä Luukkonen suhtautuu Kyllästyneen esiintymiseen. Jotenkin kaikki aina jätetään käsittelemättä hänen kohdallaan, vaikka toiset samanlaisesta käytöksestä saavat ilmanmuuta rangaistuksia, tai ainakin palautetta.
Kissi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 29.01.2015 01:08

kiss kirjoitti:Se juttu, kun Tris meni hyppäämään on minulle edelleen traumaattista ja osin sen takia en pysty vilpittömästi hyväksymään Kyllästyneen käyttäytymistä. Samoin minua siis henk.koht. raivostuttaa erityisasema, millä Luukkonen suhtautuu Kyllästyneen esiintymiseen. Jotenkin kaikki aina jätetään käsittelemättä hänen kohdallaan, vaikka toiset samanlaisesta käytöksestä saavat ilmanmuuta rangaistuksia, tai ainakin palautetta.

No annapa sitten esimerkki siitä, missä ja milloin minä olen sanonut jotakin sellaista mitä kuka tahansa muu ei olisi saanut sanoa.

Jos et pysty sellaista kertomaan, älä tule väittämään tuollaisia.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 29.01.2015 01:12

Jaska kirjoitti:Enhän minä ole syyllistänytkään. Tristan on käyttänyt kohtuuttoman törkyistä kieltä sinua kohtaan. Mutta et sinäkään teidän välisissä riidoissa puhdas pulmunen ole. Olet irvaillut hänen työttömyydestään, esittänyt häneet sosiaalipummina yms...

Ehdotan, että Tristanin tekemisiä ei käsitellä tämän enempää, koska hän ei ole itse paikalla.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kissi » 29.01.2015 01:20

No annapa sitten esimerkki siitä, missä ja milloin minä olen sanonut jotakin sellaista mitä kuka tahansa muu ei olisi saanut sanoa.
*
En suostu peliisi, enkä kaivele mitään, koska muistan kaiken oikein hyvin. Tän Tristanin jutun ja tuon Kahvin nolaamisen päiväkirja jutuistaan. Sekä myös sen että Tristan voi huonosti sinun, Kyllästyneen, ilkeydestä häntä kohtaan, varsinkin kun olit aina PP.n seläntakana turvassa.
Kissi

ViestiKirjoittaja Ryysy » 29.01.2015 01:23

-
Viimeksi muokannut Ryysy päivämäärä 14.07.2015 15:51, muokattu yhteensä 1 kerran
Ryysy

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 29.01.2015 01:33

kiss kirjoitti:No annapa sitten esimerkki siitä, missä ja milloin minä olen sanonut jotakin sellaista mitä kuka tahansa muu ei olisi saanut sanoa.
*
En suostu peliisi, enkä kaivele mitään, koska muistan kaiken oikein hyvin. Tän Tristanin jutun ja tuon Kahvin nolaamisen päiväkirja jutuistaan. Sekä myös sen että Tristan voi huonosti sinun, Kyllästyneen, ilkeydestä häntä kohtaan, varsinkin kun olit aina PP.n seläntakana turvassa.

Enkä minä suostu sinun peliisi jossa taas väität minun tehneen asioita joita en ole tehnyt.

Kun ei näytä toimivan ehdotukseni, ettei käsitellä poissaolevan asioita, sanon sinulle vielä kerran:
Mitään niin pahaa, ilkeää ja paskamaista kuin Tristan, Kahvi, Obelix ja muutama muu kirjoittaja on minulle tehnyt en ole eläessäni tehnyt kenellekään!

Jos sinulla on esittää jotakin sellaista josta joku toinen olisi bannattu mutta minua ei, kerro.

Onneksi ainakin minä tunnen sinun muistisi valikoivuuden sekä taipumuksesi vääristella, valehdella ja ylipäätän puhua täyttä paskaa, jos se sinun agendaasi vain sopii.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 01.02.2015 21:10

Mirri kirjoitti:
Ryysy kirjoitti:Johan, Mirri, vastauksen lykkäsit. Kolme sanaa ja meni omena kurkkuun. Taas tulkinnanvaikeuksia. Oliko kuittailua vai oliko oma oikea näkemyksesi ko. tilanteesta, mikä tarkoittaisi samalla sitä, että myös muiden samanlaisesta loukkaamisesta olisi ollut samat seuraukset?

Käsittääkseni Trissen saama kahden vuoden kirjoituskielto liittyi nimenomaan Kyllästyneen loukkaamiseen ja Kyllästyneen loukkaantuneisuuteen; Kyllästyneellä tuli mitta täyteen, ja sen seurauksena (Kyllästyneen tahdosta/vaatimuksesta?) Trisse pantiin pihalle.

Varmaan käsitykseni oikaistaan, jos olen ymmärtänyt jotakin päin mäntyä.

Asetin trisselle, että jos hän vielä kerran nimittää Kyllästynyttä "haisevapilluiseksi huoraksi",
poistan hänet foorumilta kahdeksi vuodeksi. Hän valitsi poistamisensa, vaikka annoin hänelle
aikaa poistaa viestinsä yms.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Ryysy » 01.02.2015 21:36

-
Viimeksi muokannut Ryysy päivämäärä 14.07.2015 15:51, muokattu yhteensä 1 kerran
Ryysy

ViestiKirjoittaja Ryysy » 01.02.2015 21:40

Ei minustakaan (ehkä) kiristystä, toisessa ketjussa vain mietin näitä termejä, niin se pompsahti.
Ryysy

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 01.02.2015 21:42

20:42
trisse piti tuollaista usein uhkauksena.

Mutta esimerkiksi eihän jalankulkijakaan saa käydä päin punaisia.
Siis viranomainen "kiristää" tai "uhkaa" häntä rangastuksella (?).
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 01.02.2015 21:48

Psykopatologia kirjoitti:
Mirri kirjoitti:
Ryysy kirjoitti:Johan, Mirri, vastauksen lykkäsit. Kolme sanaa ja meni omena kurkkuun. Taas tulkinnanvaikeuksia. Oliko kuittailua vai oliko oma oikea näkemyksesi ko. tilanteesta, mikä tarkoittaisi samalla sitä, että myös muiden samanlaisesta loukkaamisesta olisi ollut samat seuraukset?

Käsittääkseni Trissen saama kahden vuoden kirjoituskielto liittyi nimenomaan Kyllästyneen loukkaamiseen ja Kyllästyneen loukkaantuneisuuteen; Kyllästyneellä tuli mitta täyteen, ja sen seurauksena (Kyllästyneen tahdosta/vaatimuksesta?) Trisse pantiin pihalle.

Varmaan käsitykseni oikaistaan, jos olen ymmärtänyt jotakin päin mäntyä.

Asetin trisselle, että jos hän vielä kerran nimittää Kyllästynyttä "haisevapilluiseksi huoraksi",
poistan hänet foorumilta kahdeksi vuodeksi. Hän valitsi poistamisensa, vaikka annoin hänelle
aikaa poistaa viestinsä yms.

Eikö rauhanpiipun polttelu synnyttänyt mitään sellaista yhteisymmärrystä, että Trisse voisi jossakin vaiheessa päästä 'ehdolliseen'?
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 01.02.2015 21:58

Kyllä, mutta pidän meetingiä ja foorumille palaamista erillisinä asioina.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 01.02.2015 22:01

Psykopatologia kirjoitti:Kyllä, mutta pidän meetingiä ja foorumille palaamista erillisinä asioina.

Ok.
Mirri

Edellinen

Paluu Romulaatikko