Jaska kirjoitti:Täytyy sanoa, että Tristanin kielenkäyttö ei kaikin ajoin täyttänyt sivistyneen keskustelun normejaa. En tiedä mistä riita on alkanut, mutta ei myöskään Kyllästynyt kaikkein hienotunteisin ollut Tristania kohtaan, vaikka tyyli oli erilainen.
Minusta oikeudenmukaista olisi ollut antaa bänni molemmille riitapukareille aina, kun riitely karkasi lapasesta.
Mitä helvetin oikeudenmukaisuutta sinun mielestäsi on se, että minut pitäisi bannata - ja miksi minut olisi pitänyt bannata? Siksikö, että olen vuosikausia toiminut paskaämpärinä jonka niskaan kaadetaan mitä ikinä keksitään, ja sitten esitetään viatonta ja väitetään minun olevan "tasa-arvoisempi kuin muut"?
Voi jumalauta. En ollut edes paikalla kun Tristan viimeiset viestinsä kirjoitti, enkä hänelle muutenkaan kirjoittanut mitään!
Alkaa taas riittää tämä paskaämpärinä toimiminen. Jos jollakulla on jotakin uutta kerrottavaa tai esittää perusteluja sille miksi minut olisi pitänyt yhdessä Tristanin kanssa bännätä - antaa kuulua. Jos niitä ei ole, ehdotan että poistatte paskapuheenne minun "vaatimuksistani" ja minulle muka oikeudenmukaisuuden perusteella kuuluvasta bannista!