Ryysy kirjoitti:Jaska, olen myöskin kiinnostunut pyllyistä ja tisseistä. Olen kokenut oman katseen harhailun jopa häiritsevänä. Eihän ole sopivaa tuijottaa toisten muotoja. Voitaisiin siis yhdessä etsiä tietoa ja tukea siihenkin mikä on sopivaa ja mikä ei ja mikä on loukkaavaa ja mikä ei.
Minusta olisi hyvä, jos pyllyistä ja tisseistä voisi keskustella rauhassa vertaistuellisessa hengessä. Jos pyllyistä ja tisseistä haluaa keskustella seksuaalisessa mielessä, niin olisi hyvä, jos voisi samalla pohtia omaa ongelmallista seksuaalisuuttaan laajemmin. Voitaisiin samalla poikamaiseen tyyliin kehuskella saavutuksillamme siinä vakavan keskustelun ohessa.
Jos taas haluaisi keskustella myös kakasta ja töhnästä ja kaikesta likaisesta ja ällöttävästä ilman seksuaalista säväystä kaipaisin vertaistukea siinäkin.
Eksäni tutki pikkuhousujani, joiden sisältämän töhnän perusteella hän päätteli, että olen pettänyt tätä. Ilmeisesti olisi pitänyt käydä useammin suihkussa ja pikkarinvaihdossa tai sitten käyttää pikkuhousunsuojia. Kuvottavaa tietää, että on olemassa ihmisiä, jotka tutkivat toisten likaisia pikkuhousuja. Kuitenkin näitäkin ihmisiä voi yrittää ymmärtää, vaikka se onkin todella vaikeaa.
Myös fetissit kiinnostavat, mutta eivät seksuaalisessa mielessä. Netistä on kuulemma helposti löydettävissä hyväksikäytettävissä olevia miehiä, jotka ostelevat naisille esim. kenkiä ja nainen lähettää 'maksuksi' kuvia näistä kengistä. Tällainen ilmiö on erittäin kiinnostava. Että tarinat maksullisista haisevista sukista ja pikkuhousuista ovat ihan tosia juttuja. On varmaan vaikeaa olla ihminen, jolla on tällainen seksuaalinen taipumus. Siis luulisin, että siitä on vaikea puhua tutuille jne. Kiinnostaisiko Jaska sinua tällainen aihe, entä missä mielessä?
Arvelen, että exäsi olisi löytänyt moisia "todisteita" ihan riippumatta siitä, että miten itse olisit tehnyt. Jos ei käytetyistä alushousuista niin sitten jostain muualta. Näin siis siinä tapauksessa, että jos hän olisi toiminut niinkuin yleensä tuolla tavoin sairalloisen oloisesti mustasukkaiset tekevät.
Kieltämättä seksuaalisen elämän kirjo on todella todella laaja ja kieltämättä sisältää hyvinkin erikoisia ilmiöitä; arvelen käytettyjen alusvaatteiden hankkimista jopa melko lievänä ilmiönä.
Harmillista on kyllä sitten se, että tällä palstalla on käytännössä vaikeaa puhua tietyistä seksuaalisuuteen liittyvistä aiheista. Itse en ainakaan suosittele, että paljastaa mitään omasta seksuaalisuudesta koska on käynyt niinkin, että päiväkirjasta on poimittu ja levitetty melko suruttoman oloisesti pitkin yleistä puolta - Ylläpitäjän selkeäsanaisesta ohjeistuksesta välittämättä. (Tämä tapaus voi olla uudemmille nimimerkeille tuntematon, mutta asiaa on käsitelty useammankin kerran täällä).
Toisekseen on esitetty hyvinkin voimakkaan oloista, ellei jopa hyökkäävääkin kritiikkiä siitä, että naisten rinnoista ei tulisi käyttää termiä "tissit". Moiselle rajoittamiselle varmasti löytyy omat perusteensa, mutta jos "vääränlaisen" termistön käyttämistä joutuu varomaan tms, niin kyllä se helposti voi viedä innon/uskalluksen puhua seksuaalisuuden moninaisista ilmiöistä.
Jos muistan Ylläpitäjän ohjeistuksen oikein, niin tulisi kertoa mihin nimimerkkeihin viittaa: Kyllästynyt on minusta käytännössä se lähestulkoon ainoa taho, joka näistä seksuaalisuuteen liittyvistä asioista on nostanut "älämölöä" - usein jopa impulsiivisen ja liioittelevan oloisesti, joskus vaikutelmana on ollut sekin että hän on piittaamaton yleisistä normeista (esim "päiväkirjarauhan" rikkominen) ja varsinkin itse toisille asettamistaan normeista (käyttää eri mittapuuta itseensä kuin muihin).
Ällistyttävintähän tässä minusta on se, että Ylläpito antaa tuon tapahtua; mutta kuten aikaisemmissa keskusteluissa on todettu, niin Kyllästynyt on täällä tasa-arvoisempi kuin muut - ja tuohon faktaan meidän on tyytyminen.