Mirri kirjoitti:Liioittelua tai ei...
Ainakaan minulla ei ole tuosta epäilystäkään.
Mirri kirjoitti:... Ketjun aloitusviestistä nähdään heti ensisilmäyksellä, että sen on kirjoittanut moderaattori-Kyllästynyt...
Itse asiassa, sitä ei näe "ensisilmäyksellä" vaan pitää joko entuudestaan tietää minun olevan moderaattori, tai klikata nimimerkkiäni ja sitä kautta onkia asia tietoonsa.
Mirri kirjoitti:... Myös satunnainen lukija havaitsee saman asian: ketju on tämän foorumin moderaattorin aloittama, ja moderaattori esittää aloittamassaan ketjussa tätä foorumia koskevia ajatuksia...
Ehdotan, ettet kantaisi noin suurta huolta ja murhetta siitä epätodennäköisestä tapahtumasarjasta, että joku satunnainen lukija ei pystyisi heti ensisilmäyksellä huomaamaan minun moderaattoriuttani ja siitä syystä saisi sielullensa vamman.
En myöskään usko, että nimimerkin vihreä väri aiheuttaisi hankaluuksia tai olisi jotenkin muuten haitallista tai vaarallista satunnaiselle lukijalle.
Mirri kirjoitti:... Mikään ei osoita tämän ketjun olevan rivikirjoittaja-Kyllästyneen aloitus, vaan Kyllästyneen nimimerkin vihreys kertoo selkeästi ja suorasukaisesti, että tässä foorumin valvoja miettii foorumiin ja sen kirjoittajiin liittyviä asioita.
Mitä vikaa on siinä jos palstan valvoja miettii foorumin liittyviä asioita?
Helmenkalastaja kirjoitti:Kyllästynyt, tuskinpa tarkoitetaan sitä, että jollekin satunnaiselle kirjoittajalle - tai ylipäätään kenellekään - olisi ongelma, että kirjoitat valvojana vihreällä kursivoidulla fontilla. Pikemminkin ongelma saattaisi syntyä siitä, ettei tiedetä, että sinä vihreänä nimimerkkinä tavallisella fontilla kirjoittaessasi olet vain tavallinen rivikirjoittaja. Tietämätön saattaa luulla, että sinä olet aina valvojanroolissasi. Sillä niin kuin sanoit, kirjoitat harvoin valvojana eikä erilainen kirjoitustapasi siinä roolissa kovin nopeasti tule lukijalle vastaan...
Mutta mikä tai minkälainen olisi se merkittävä vahinko jos noin kävisi?
Mielestäni ei ole mitään järkevää syytä tehdä ongelmaa sellaisestakin mikä ei ongelma ole, kun oikeitakin epäkohtia ja ongelmia on jo etuudestaan roppakaupalla.