Sateentekijä kirjoitti:...
Mutta jos pelkää jotain, mikä ei ole konkreettista, mitä ei voi kohdata, kun ei osaa määritellä, mitä se on? Jos se pelko on vaan asettunut sisään asumaan ja ilmestyy aina uudestaan ja uudestaan. Siihen ei anteeksiantamus, rakkaus tai armo auta.Ehkä joillakin, muttei minulla. Siihen ei auta mikään!
Se jäytää silloin kun se on paikalla aivan kuin sisuksia revittäisi tylpällä veitsellä.
Kun se ei ole vahvasti läsnä, pelkää sitä, että se tulee kuitenkin ennemmin tai myöhemmin... ja ehkä joku kerta sellaisena, ettei sitä enää saa poistumaan...
Hulluja juttuja, johtuu varmaan liiasta itsensä kanssa olemisesta. Yksinäisyydenhän voi kokea niin monin eri tavoin.Useimmiten koen sen turvallisuuden, hyvän olon tunteena, nykyisin yhä enemmän ahdistavana, uhkaavana, pelottavana.En tiedä miksi.
Jos rakastuisi, tai joku rakastuisi minuun, katoaisikohan pelko, vai muuttaisiko se vain muotoaan?
Pitääkö aina pelätä jotakin, mennyttä , olevaa, tulevaa?

tuuve m kirjoitti:Voi perse ja minäkö sitten olen se valehtelija eikä multinikki saara.
Hilppa kirjoitti:tuuve m kirjoitti:Voi perse ja minäkö sitten olen se valehtelija eikä multinikki saara.
En ole sinua valehtelijaksi syyttänyt, mutta on sinullakin tapasi, jotka ärsyttävät minua, etkä niistä mitään huomautusta saa, vaan päänsilittelyä ystävällinen pikku sielu.
Olet esimerkiksi aloittanut keskustelun, johon muut ovat ystävällisesti ottaneet osaa paneutuen esille ottamaasi asiaan ja lähettäneet sinulle vastauksia. Kiitoksiksi sinä olet käyttänyt epäkorrektia kieltä, muuttanut mielijohteesta keskusteluaihetta toiseksi, poistanut aloitusviestin/muita viestejä, loukkaantunut siitä, että keskustelu kääntyi tieteen tekemiseen, vihjannut, että ylläpitäjän olisi syytä siirtää aloittamasi ketju toiseen paikkaan, koska et haluakaan vertaistukea, jota lähdit hakemaan yms. Tuollaista voisi hyvällä omatunnolla kutsua oikuttelemiseksi. Et ole täällä ainoa pikku prinsessa, joka opiskellut, väitellyt/väittelee, kilpaurheillutkin, menestynyt yms. Vaan maailmassa on paljon muitakin kaltaisiasi, jotka ovat onnistuneet vaikeuksistaan huolimatta.

tuuve m kirjoitti:Kiitosta, sinä Hilppa hakemalla haet syytä käydä kimppuuni vaikka en nytkään sinusta mitään sanonut.
ja vertaistuki ei ole sellaista, että aletaan puhumaan yleisellä tasolla jonkun henk.kohtaisesta asiasta.
Mutta en sinulta pyydä vertaistukea, en nyt enkä tulevaisuudessakaan, joten jatketaan vaan yleisellä tasolla puhumista asioista.
katsotaan nyt vaan niin Hilppa sai aikaan sen, että nyt puhutaan minusta eikä multinikki saarasta.
Mutta hilppa varmaan hyvväksyy saaran valehtelun kun ei siihen mitään sanonut. Varmaan, koska saaralla on sellainen luonne ja minä olen pikku prinsessa vaan. Se toinen foorumin pikku prinsessa on varmaan Hilppa, kun kukaan muu ei sellaiseksi itseään vielä nimennyt Hilpan ja mun lisäksi.
Mirri kirjoitti:Hilppa kirjoitti:tuuve m kirjoitti:Voi perse ja minäkö sitten olen se valehtelija eikä multinikki saara.
En ole sinua valehtelijaksi syyttänyt, mutta on sinullakin tapasi, jotka ärsyttävät minua, etkä niistä mitään huomautusta saa, vaan päänsilittelyä ystävällinen pikku sielu.
Olet esimerkiksi aloittanut keskustelun, johon muut ovat ystävällisesti ottaneet osaa paneutuen esille ottamaasi asiaan ja lähettäneet sinulle vastauksia. Kiitoksiksi sinä olet käyttänyt epäkorrektia kieltä, muuttanut mielijohteesta keskusteluaihetta toiseksi, poistanut aloitusviestin/muita viestejä, loukkaantunut siitä, että keskustelu kääntyi tieteen tekemiseen, vihjannut, että ylläpitäjän olisi syytä siirtää aloittamasi ketju toiseen paikkaan, koska et haluakaan vertaistukea, jota lähdit hakemaan yms. Tuollaista voisi hyvällä omatunnolla kutsua oikuttelemiseksi. Et ole täällä ainoa pikku prinsessa, joka opiskellut, väitellyt/väittelee, kilpaurheillutkin, menestynyt yms. Vaan maailmassa on paljon muitakin kaltaisiasi, jotka ovat onnistuneet vaikeuksistaan huolimatta.
Olipas sinulla paljon hampaankolossa. Toivottavasti purkautuminen helpotti.
Sateentekijä kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Et varsinainen valehtelija ollenkaan; vain kahdesti olet valehdellut.
Sateentekijällä valehtelu on ikään kuin toinen luonto.
Ahaa, minä siis olen valehtelija kun kirjoitan joillakin muilla saiteilla toisella nikillä?

Sateentekijä kirjoitti:En laita lainausmerkkeihin omia kirjoituksiani
Itsekirjoittamiani viestejä toki saan laittaa tänne ilman mitään lainausmerkkejä. Mitä tulee sanomaani, etten kirjoita tukari org.illa. se oli vanhentunutta tietoa eikä muitten saittien ITSE kirjoitettujen viestien lainaaminen kai ole rikos?

Sateentekijä kirjoitti:Mirri ja mikä taipumus sinulla on jo keskusteltujen asioiden, muittenkin kuin tämän , märehtimiseen?
'Jauhaminen' johtuu siitä, että yritän ymmärtää käyttäytymisessäsi asioita, joita sinä et suostu millään lailla selittämään, vaan mieluummin syyllistät meitä, jotka ihmettelemme.

Sateentekijä kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Et varsinainen valehtelija ollenkaan; vain kahdesti olet valehdellut.
Sateentekijällä valehtelu on ikään kuin toinen luonto.
Ahaa, minä siis olen valehtelija kun kirjoitan joillakin muilla saiteilla toisella nikillä?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa