tuuve m kirjoitti:Minäkin kysyin mutsilta sanooko se vierashuoneen petiä hetekka vai heteka.
Ja se vastasi, että et kai taas ole mennyt jollekin foorumille väittelemään joutavia.
Vrt. äiti, ääntyy usein mutsi.
Loppukahdennus tapahtuu paitsi sanojen rajalla myös yhdyssanoissa osien rajalla sekä sanan lopussa liitepartikkelin* edellä, esim. kirjekuori [ kirjekkuori], liikennemerkki [liikennemmerkki], hernekeitto [hernekkeitto], täytekakku [täytekkakku], liikenneopetus [liikenne''opetus], saastealue [saaste''alue], annapas [annappas], kirjekin [kirjekkin].
Useimpien >e-loppuisten sanojen yksikön nominatiivi, esim. sadekatos [sadekkatos], hernekeitto [hernekkeitto], kaste viilentää [kastev viilentää], sade kastelee [sadek kastelee], side suojaa [sides suojaa], ahne haluaa [ahneh haluaa], hame rypistyy [hamer rypistyy], herne kasvaa [hernek kasvaa], viime viikolla [viimev viikolla] tai [viime viikolla].

Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Tällä puhelimella on hankala kirjoittaa, ja totean vain lyhyesti, että Kahvin mielenkiinto keskusteluun herää aina kun hän katsoo voivansa ja pääsevänsä parjaamaan ja syyttelemään minua - milloin mistäkin. Mirrin äkillisesti herännyt nostalginen tunnekuohu hetekan suhteen on sekin kovin läpinäkyvää. Mutta terveisiä Pariisista, jatkan kohta eteenpäin ja palaan viimeistään joulukuun puolivälissä. Sillä välin voitte pitää minkälaiset Kyllästyneenparjaamisorgiat kuin ikinä haluatte.
Ensin aloitat tämän ketjun viestillä, mikä on melko riitaa haastavan oloinen, ja jatkat käytöstä joka vaikuttaa riidan lisähaastamiselta - ja kun koet jääneesi aiheuttamassasi tappeluksessa alakynteen, niin siirryt ruikuttamaan orgioista.
Eikö tähän olisi sopinut paremmin oma sanontasi: sitä saa mitä tilaa?
No enisei, olen kyllä itse pyrkinyt pikemminkin esittämään oman näkemykseni ketjussa esiin nousseisiin aiheisiin kuin pyrkinyt parjaamaan tms.
Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Tällä puhelimella on hankala kirjoittaa, ja totean vain lyhyesti, että Kahvin mielenkiinto keskusteluun herää aina kun hän katsoo voivansa ja pääsevänsä parjaamaan ja syyttelemään minua - milloin mistäkin. Mirrin äkillisesti herännyt nostalginen tunnekuohu hetekan suhteen on sekin kovin läpinäkyvää. Mutta terveisiä Pariisista, jatkan kohta eteenpäin ja palaan viimeistään joulukuun puolivälissä. Sillä välin voitte pitää minkälaiset Kyllästyneenparjaamisorgiat kuin ikinä haluatte.
Kyllästynyt, hyvää lomaa!
Hilppa kirjoitti:Voisitteko selittää, mitä tarkoittavat syylinki ja syytinki?
Syylinki liittyy villaan ja on kenkämäinen. Mutta syytinki ei ole, vaan mitä?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa